Chevrolet Corvette: dvě specialitky pro SEMA

Chevrolet připravila pro show v Las Vegas dvě edice kultovního modelu Corvette. Jmenují se Grand Sport Jake Edition a Z06X Track Car.

Právě dnes začíná v Las Vegas veletrh SEMA určený prakticky pouze pro odbornou veřejnost ze světa automobilového průmyslu. SEMA se již tradičně těší velmi dobré pověsti, takže si jej většina domácích automobilek nenechá ujít a připraví pro něj také speciální série svých produkčních modelů. Na stánku Chevroletu se tak představí hned dvě edice modelu Corvette.

Ta poněkud civilnější nese označení Corvette Grand Sport Jake Edition. Verze Grand Sport vychází ze standardního provedení Corvette Coupe, přidává ale především motor LS3 (V8, 6,2 l) se suchou klikovou skříní a šestistupňovou, manuálně řazenou převodovkou trámec TR6060, výkonnější brzdy a „bodykit“ a litá kola ve stylu prestižní verze Z06. Jake Edition dostane navíc lakování v odstínu Competition Gray a matovou kapotu s decentní grafikou. Změn doznal také interiér s čalouněním „ebenovou“ kůží a „titanovým“ stehováním, což nejlépe posoudíte z připojených snímků. Podle vyjádření Chevroletu se některé na Jake Edition použité prvky zatím v doplňkové výbavě sériových vozů nenachází, ale mají se v ní objevit v dalších měsících. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Corvette Grand Sport Jake Edition

Pokud vám přijde Jake Edition jako příliš decentní, připravil pro vás Chevrolet studii Corvette Z06X Track Car. Nelze nezaznamenat jistou inspirace konkurenčním modelem Dodge Viper ACR-X. Pod kapotou se ukrývá atmosféricky plněný osmiválec LS7 s objemem 7,0 l, všimneme si též instalace paketů Z07 Performance a CFZ Carbon Fiber, jež přinášejí keramické brzdy, adaptivní tlumiče nebo vylepšenou aerodynamiku. To ale není zdaleka vše. Corvette Z06X Track Car nabízí také stavitelné kompozitní křídlo na zádi, ochrannou klec, závodní sedadla, polykarbonátové zadní okno, závodní kola s průměrem 19 palců vpředu a 20 palců vzadu, tužší pružiny a stabilizátory a účinnější chlazení. Postrádat naopak budete rádio nebo koberce.

Výsledkem by pochopitelně mělo být ještě lepší fungování v podmínkách závodních okruhů, na kterých již výchozí Z06 podává velmi přesvědčivé výkony. Jak výrazně lepší bude a kolik bude Z06X Track Car případně stát, na to si musíme ještě počkat, vystavována bude zatím jen ve formě konceptu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Corvette Z06X Track Car Concept
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků