Nová Corvette C8 Stingray míří do ČR. Není drahá, počkáte si ale déle než rok

28 komentářů

Mengele
16. října • 21:29

Stejne se mi nejvic libi C3 ta je asi nejhezci ale js si radeji koupil C5 nez C6 protoze ta uz nema mrkacky a je jednodusi

Martin P.
9. června • 8:47

Stránky Chevroletu o oficiálním distributorovi pro ČR již delší dobu nehovoří. Takže kde ho doveze první, ten ho doveze první . Rozhodně tím nebude oficiální a jediný, protože z Německa si to doveze kdokoliv jiný.

Marty
9. června • 12:30

Ofiko dealeři vozů Camaro, Corvette a Silverado jsou www.tucar.cz a www.unitedcars.cz

Medvěd
8. června • 21:57

Nijak zvlášť se mi nelíbí, dříve byla Corvette se svou siluetou nezaměnitelná. Tady když vidím fotku, přemýšlím co to je? Honda NSX, nějaké Ferrari nebo aha Corvette .... jezdit bude nepochybně dobře, ale nějak mi tam chybí to charisma původní Corvette s motorem vpředu.

Petr
9. června • 6:55

Ono si nevybereš - dřívější koncepce byla zase snadno zaměnitelná s Viperem.
Souhlasím, že dřívější podoba slušela víc, ale Vette potřebovala jít dál. Z koncepce motor vpředu, převodovka vzadu a pohon zadních kol vyždímali maximum, potřebovali se vyvinout. A kór je potřeba vzít v uvahu, že "otec" Zora Arkus-Duntov vždycky chtěl koncepci MR, jen na ní došlo až teď.
Pokud se ale o Vette člověk zajímá, tak charakteristické prvky najde i zde a lze je snadno poznat.

pepino
8. června • 18:19

hezke auto, dal bych si rictB-]

8. června • 15:48

Toto na cesky tankodrom ???

Michal
8. června • 16:36

Při větší rychlosti díry necítíš a D1 není jediná silnice u nás

julo19
8. června • 14:17

Není drahá iba 2x oproti US cene ale to jedno predaje budú mizerne

Anonym
8. června • 18:13

Cena neni dvakrat vyssi. V ceskych mediich se vzdycky srovnava ceska cena s dani s us cenou bez dane. V teto specifikaci stoji 68450, s dani kolem 8 procent je to 73-74 tisic usd. Jeste pred 14 dny byl dolar za 25.50, takze auto v CR lehce pres sto tisic. I se soucasnym kurzem to ma k dvojnasobku daleko. Ale i tak je marze ceskeho prodejce opravdu velka

julo19
8. června • 19:08

Cena možno presne 2x nie ale pri vývoze DPH sa neplatí až tu, počítal som to s prepravný i nákladmi od predajcu v US, loď do Hamburg z Hamburg do Prahy, clo, DPH... Mi marža vyšla skoro 640k

Petr
8. června • 19:39

I pri us cene ma uz prodejce marzi... rozdil je cca 350k ponzapocteni vseho a srovnatelne konfiguraci. 350k za to ze je treba drzet dilerstvi. Servis apod a pritom ze se proda 10 kusu mi pripada v poradku.

luthor
9. června • 7:27

Přesně tak...a nesmí se zapomínat, že z těch peněz musí dealer vybudovat i servisní zízemí...jen nevím, jak by to v EU bylo s tou povinností, kdy strukturální změny karoserie lze opravit jen v GM nebo Cadillac alu centru...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ne321
10. června • 9:31

Nezapomente rovnez na naklady na homologaci pro evropsky provoz. Neni to u americke produkce take uplne lacina zalezitost.

Trenér
8. června • 17:43

To je daň za nižší sociální rozdíly. Nerabuje se tu, nikdo ti ji na ulici nepodpálí, jen ti ukradnou čepičky od ventilků. Člověk nemůže mít hezký ventilek.

Ne321
10. června • 9:34

Co se tyce toho nerabovani a nepodpalovani aut, to plati jenom u nas, ve zbytku Evropy, kde ta Vette stoji stejne jako u nas, uz to takova pohoda neni. Ve Francii podpali kazdorocne vice aut nez v USA.

Jan Taraba
8. června • 17:56

Tak když jsem měl kabriolet, 4x mi prořízli střechu a dvakrát flusli do auta. Přitom ti flusači nevypadali jako žádná socka, prostě stáli na křižovatce, na přechodu červená a do auta co jelo kolem nich poslali flus.

Roman
9. června • 19:35

A proto když kabrio, tak zásadně se střechou ze skořepiny. Nikdy plátno!

pepino
8. června • 18:21

Podle chovani nejspis volici Ano nebo Okamury, nic si z toho nedelejte. Zavideli vam to je cele;-)

Trenér
8. června • 18:16

To mi říkali v Mini, že s kabriem tam občas uavítají na servis s prořízlou střechou.

Tomáš Fuk
8. června • 14:36

Tak máme trošku náklady na dopravu, trošku daně a trošku vyšší marže.....
Každopádně je to hezký, ale na kupování frndolapů a ježdění se zadkem pár čísel nad asfaltem už jsem trochu moc velkej.

julo19
8. června • 15:32

:) tak aj ja, marža cez 600000Kč/vozidlo je solídna

KarelK
8. června • 13:29

Corvetta se mi vždycky líbila. Dlouhá kapota, velké motory, ultimativní charakter se kterým se ale dá jezdit denně. Celkově skoro "Ferrari" za zlomek ceny. Šestá generace za 750 tis B-] Ta z obrázků pro mě bude aktuální tak za 10 let:-D

emkejx
8. června • 13:37

to je v pohode, to bude este predvadzacka. kks vyse rok cakacka, a v titulke NOVA Corvetta. vsak za ten cas uz bude stara...

8. června • 13:54

Ideální auto do ekonomické krize 😊.

KarelK
8. června • 15:27

Někteří lidé v době krize zbohatli ;-) Ale to je jiný případ, to by jsme řešili novou. Na C6 mám našetřeno z platu řadového zaměstnance za poslední 3 roky. Použitelný Kodiaq začíná zhruba na 600tis. No uvidíme, zatím jen vím, že na rok - dva na Pattayu to nebude :-D

Hubert
8. června • 14:10

o jaké krizi to tady mluvíš, kdybys prodával roušky, tak na to máš a ještě ti něco zbyde😊

9. června • 19:11

Asi to chce koukat dál, než na špičku nosu.
https://echo24.cz/a/SY5hR/prumyslova-vyroba... ...

Doporučujeme

Články odjinud