Chevrolet Corvette C7 se loučí finální edicí. Je vybroušený k dokonalosti!

Chevrolet sice zatím neoznámil ukončení produce současné generace Corvetty, název Final Edition však mluví za vše. A že jde o pekelnou bestii!

V letošním roce nás čeká premiéra osmé generace Chevroletu Corvette, která bude poprvé v historii s motorem uprostřed. Chevrolet se u nás už oficiálně neprodává a potenciální zájemci se musí spoléhat na individuální dovoz. To ale neznamená, že je ostrých amerických aut na českých silnicích poskrovnu. V oblaku kouře a za šíleného řevu můžete u nás potkat spousty současných modelů.

Evropské zastoupení Chevroletu právě spustilo objednávky finální edice sedmé generace tohoto amerického snu. Speciální edice se týká variací Grand Sport a Z06. Automobilka si pro Final Edition připravila balíček toho opravdu nejlepšího. Pojďme se na to podívat.

Co mají společného Ford Mustang Shelby GT500 a Chevrolet Corvette?

Co mají společného Ford Mustang Shelby GT500 a Chevrolet Corvette?

Součástí vozů budou karbon-keramické brzdy Brembo, závodní sedadla, podvozek naladěný na závodní dráhy a vychytaná telemetrie Performance Data Recorder. Pro oba modely je potom možné zvolit příplatkový balíček z verze Z07, který zahrnuje aerodynamický paket a pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup.

V motorovém prostoru žádná změna neproběhla. Také nebylo třeba, srdcem Corvetty je plnotučný osmiválec o objemu 6.2 litru. Pro Grand Sport to znamená 460 koní, pro Z06 pak 650 koní. K dispozici je 8stupňová automatická převodovka, na přání pak 7stupňový manuál, ovšem pouze v kombinaci se zmíněním Z07 paketem.

Corvette C8 s motorem uprostřed již testuje na Ringu. Zní pořád skvěle

Corvette C8 s motorem uprostřed již testuje na Ringu. Zní pořád skvěle

Aby se zajistila designová unikátnost, jsou finální Corvetty vybaveny předním karbonovým splitterem a prahy. Na výběr je pak ze dvou barevných odstínů: Sebring Orange a Ceramic Matrix, obě metalízy. Kromě toho je součástí samozřejmě hromada polepů odkazujících na limitovanou edici.

Personalizace v interiéru jde stranou. Všechny varianty jsou čalouněny černou kůží nappa, která se nachází jak na sedadlech, tak i na přístrojovém štítu nebo ve výplních dveřích. Některé povrchy jsou pak vyvedeny v karbonu. Rozdíly najdete pouze v prošívání, které souhlasí se zvolenou barvou exteriéru.

Chevrolet Corvette Grand Sport Final Edition vyjde na 133.000 dolarů (v přepočtu zhruba 2.975.000 Kč). Z06 je pak za 159.000 dolarů (3.556.000 Kč). Vozy je již možné objednávat.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

dnes | Miro Mihálik
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků