Chevrolet Corvette C7 se loučí finální edicí. Je vybroušený k dokonalosti!

Chevrolet sice zatím neoznámil ukončení produce současné generace Corvetty, název Final Edition však mluví za vše. A že jde o pekelnou bestii!

V letošním roce nás čeká premiéra osmé generace Chevroletu Corvette, která bude poprvé v historii s motorem uprostřed. Chevrolet se u nás už oficiálně neprodává a potenciální zájemci se musí spoléhat na individuální dovoz. To ale neznamená, že je ostrých amerických aut na českých silnicích poskrovnu. V oblaku kouře a za šíleného řevu můžete u nás potkat spousty současných modelů.

Evropské zastoupení Chevroletu právě spustilo objednávky finální edice sedmé generace tohoto amerického snu. Speciální edice se týká variací Grand Sport a Z06. Automobilka si pro Final Edition připravila balíček toho opravdu nejlepšího. Pojďme se na to podívat.

Co mají společného Ford Mustang Shelby GT500 a Chevrolet Corvette?

Co mají společného Ford Mustang Shelby GT500 a Chevrolet Corvette?

Součástí vozů budou karbon-keramické brzdy Brembo, závodní sedadla, podvozek naladěný na závodní dráhy a vychytaná telemetrie Performance Data Recorder. Pro oba modely je potom možné zvolit příplatkový balíček z verze Z07, který zahrnuje aerodynamický paket a pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup.

V motorovém prostoru žádná změna neproběhla. Také nebylo třeba, srdcem Corvetty je plnotučný osmiválec o objemu 6.2 litru. Pro Grand Sport to znamená 460 koní, pro Z06 pak 650 koní. K dispozici je 8stupňová automatická převodovka, na přání pak 7stupňový manuál, ovšem pouze v kombinaci se zmíněním Z07 paketem.

Corvette C8 s motorem uprostřed již testuje na Ringu. Zní pořád skvěle

Corvette C8 s motorem uprostřed již testuje na Ringu. Zní pořád skvěle

Aby se zajistila designová unikátnost, jsou finální Corvetty vybaveny předním karbonovým splitterem a prahy. Na výběr je pak ze dvou barevných odstínů: Sebring Orange a Ceramic Matrix, obě metalízy. Kromě toho je součástí samozřejmě hromada polepů odkazujících na limitovanou edici.

Personalizace v interiéru jde stranou. Všechny varianty jsou čalouněny černou kůží nappa, která se nachází jak na sedadlech, tak i na přístrojovém štítu nebo ve výplních dveřích. Některé povrchy jsou pak vyvedeny v karbonu. Rozdíly najdete pouze v prošívání, které souhlasí se zvolenou barvou exteriéru.

Chevrolet Corvette Grand Sport Final Edition vyjde na 133.000 dolarů (v přepočtu zhruba 2.975.000 Kč). Z06 je pak za 159.000 dolarů (3.556.000 Kč). Vozy je již možné objednávat.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

19.  11.  2019 | Petr Schnagl | 66 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků