Chevrolet Corvette C7 se loučí finální edicí. Je vybroušený k dokonalosti!

Chevrolet sice zatím neoznámil ukončení produce současné generace Corvetty, název Final Edition však mluví za vše. A že jde o pekelnou bestii!

V letošním roce nás čeká premiéra osmé generace Chevroletu Corvette, která bude poprvé v historii s motorem uprostřed. Chevrolet se u nás už oficiálně neprodává a potenciální zájemci se musí spoléhat na individuální dovoz. To ale neznamená, že je ostrých amerických aut na českých silnicích poskrovnu. V oblaku kouře a za šíleného řevu můžete u nás potkat spousty současných modelů.

Evropské zastoupení Chevroletu právě spustilo objednávky finální edice sedmé generace tohoto amerického snu. Speciální edice se týká variací Grand Sport a Z06. Automobilka si pro Final Edition připravila balíček toho opravdu nejlepšího. Pojďme se na to podívat.

Co mají společného Ford Mustang Shelby GT500 a Chevrolet Corvette?

Co mají společného Ford Mustang Shelby GT500 a Chevrolet Corvette?

Součástí vozů budou karbon-keramické brzdy Brembo, závodní sedadla, podvozek naladěný na závodní dráhy a vychytaná telemetrie Performance Data Recorder. Pro oba modely je potom možné zvolit příplatkový balíček z verze Z07, který zahrnuje aerodynamický paket a pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup.

V motorovém prostoru žádná změna neproběhla. Také nebylo třeba, srdcem Corvetty je plnotučný osmiválec o objemu 6.2 litru. Pro Grand Sport to znamená 460 koní, pro Z06 pak 650 koní. K dispozici je 8stupňová automatická převodovka, na přání pak 7stupňový manuál, ovšem pouze v kombinaci se zmíněním Z07 paketem.

Corvette C8 s motorem uprostřed již testuje na Ringu. Zní pořád skvěle

Corvette C8 s motorem uprostřed již testuje na Ringu. Zní pořád skvěle

Aby se zajistila designová unikátnost, jsou finální Corvetty vybaveny předním karbonovým splitterem a prahy. Na výběr je pak ze dvou barevných odstínů: Sebring Orange a Ceramic Matrix, obě metalízy. Kromě toho je součástí samozřejmě hromada polepů odkazujících na limitovanou edici.

Personalizace v interiéru jde stranou. Všechny varianty jsou čalouněny černou kůží nappa, která se nachází jak na sedadlech, tak i na přístrojovém štítu nebo ve výplních dveřích. Některé povrchy jsou pak vyvedeny v karbonu. Rozdíly najdete pouze v prošívání, které souhlasí se zvolenou barvou exteriéru.

Chevrolet Corvette Grand Sport Final Edition vyjde na 133.000 dolarů (v přepočtu zhruba 2.975.000 Kč). Z06 je pak za 159.000 dolarů (3.556.000 Kč). Vozy je již možné objednávat.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

19.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 45 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 94 příspěvků