Chevrolet Corvette C7 jenom s jemnými změnami, C8 už se šestiválcem

Současná generace sportovní legendy nesoucí označení C6 ještě nějaký ten rok nebo dva na trhu v pohodě vydrží, avšak u General Motors již pilně pracují na jejím nástupci, který má přijít na domácí trh nejdříve v roce 2012. Podle předběžných informací bude C7 poslední generací s odkazem na tradiční vzhled, na němž je stále vidět jemný vliv osmdesátých let. Automobilka chce v tomto případě zapracovat zejména na interiéru, i když ani samotný zevnějšek jistě nezůstane bez snadno rozeznatelných změn.

I přestože vývoj sedmé generace ještě není ani zdaleka u konce, spekuluje se již o osmé generaci C8, která má přijít s revolučními řešeními a kompletně propracovaným designem, který zatře i poslední znaky odkazující na minulost. Automobilka chce u tohoto modelu použít lehkou konstrukci sestávající především z kompozitních materiálů a počítá se variantou použití přeplňovaného šestiválce, který místo najde v středních partiích karoserie, čímž se změní komplet celá konfigurace podvozku a samozřejmě i jízdní vlastnosti. Naopak pozitivně můžeme hodnotit fakt, že automobilka chce „Vette“ dost kilogramů ubrat, i když již současná C6 patří k nejlehčím sporťákům na trhu.

Revoluční Corvette C8 má uzřít světlo světa nejdříve v roce 2016 a do té doby se toho jistě mnoho změní, GM má ovšem ještě mnoho času vypilovat z Corvetty něco výrazně lepšího. My se jen obáváme, aby v té době už nebyl i šestiválec v daném segmentu až příliš „velký“...

Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Corvette: prvních pět
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 5 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky