Tak to je tragédie. Sice jsem jen teoretik, tohle auto asi nikdy mít nebudu, ale doteď se mi moc líbilo a designový návrat do konce 60. let jsem považoval za naprosto geniální. Ovšem tohle s malým motorem před zadní nápravou považuju za naprostý pošlapání a zneuctění Corvetty.
nevěřim :-D
bola by velka skoda zabit V8 vo Vette!! Tiez mam nazor, ze tych zopar skutocnych fanusikov si tu spotrebu rad zaplati - ale ten sound a celkovy pocit je uzasny... Nie je to predsa ziadna velkoseriovka. A treba uznat, ze top model ZR1 je za tie peniaze najlepsie sportove auto sveta - tie casy na okruhoch ( vid Nurburgring) su uzasne, necha za sebou velmi vazne a mnohonasobne drahsie auta ( Zonda F, Porsche Carrera GT, Koenigsegg CCR aj CCX, nove Ferrari Italia, Lambo Murcielago... McLaren Mercedes,...), a mne je to UPRIMNE JEDNO,ze v teste napisu, ze ma slabsi interier - ved sportove auto ma mat sportove vykony, a ze ake ma obsitie na pristrojovke alebo ze ake ma koberceky su dost druhorady parameter! A uz aj Vette Z06 za tie prachy ma super vykony.:-)
keby mal niekto pochybnosti alebo ak niekoho zaujimaju casy dosiahnute na Ringu, tak tu:en.wikipedia.org ... je to zaujimave citanie, aj spominana Z06 ma za sebou zaujimave auta... A pritom vela motoristov si dodnes mysli,ze americke auta nie su dobre na okruhoch!:-D To samozrejme plati o Pony cars ( muscle cars) alebo o starsej produkcii, ale dnes? Aj najrychlejsi sedan na Ringu je USA model Cadillac CTS-V dosiahol cas 7.59 a to je lepsie ako AUDI R8 V8 - a to na 5 miestny seriovy americky Cadillac celkom pekny cas:-D
Brano pres penize, tak mnohem lepsim autem je GT-R, ktere je na NS rychlejsi, nez ZR1 a pritom je vyrazne levnejsi (Nissan je za 90k USD, ZR1 stoji 110k).
to SKYLINEano, ano, ako pozeram, tak Godzilla model 2011 sa velmi pochlapila a nasadila novy rekord! Lebo doteraz model 2009 mala o malicko slabsi cas, zda sa, ze Mr. Toshio Suzuki vie riadne vyuzit tie modelove zmeny na novej GT-R a maju moj respekt! Mne osobne je blizsie Vette, prave ten zvuk a dynamika - ale aj GT-R povazujem za uzasnu techniku !!!
Me se na tech autech libi prave ta vyrovnanost navzdory uplne jine koncepci. Na jedne strane mohutny V8, na strane druhe V6 biturbo. Na jedne strane klasicka zadokolka, na druhe dokonala 4x4 elektronika. Nejlepsi by bylo mit v garazi obe:-)
to ano, ved Godzilla je fajn aj na vode a aj zima by sa dala prezit, a aj vzadu sa da chvilu vydrzat...:-D
jenže přijet někam v gt-r je dost ostuda. teda pokud to nebude na tuningsrazu se zkriplenejma golfama a bandou technoposlouchajících mlíčáků v kraťasech a kšiltofkách, tam bude samo kingem B-]B-]B-]
Vec nazoru, ja bych se za GT-R nestydel, auto je to fantasticke. Ale stydel bych se asi za sebe, kdybych blabolil o ZR1 tak jak ty o GT-R ;-)
hlavně byses měl stydět za ty kraviny co tu meleš B-]
Bez na piskoviste za toperem ;-)
jop, tohle je presne tvoje ukazkova kravina B-] si s toprem muzete podat ruce B-]B-]B-]
Chteji obrovske V8, nezajimaji ne preplnovane nizkolitrazni nesmysly, elektromotory, emise a uz vubec ne hospodarnost. Zajima je styl, tradice, obrovsky motor V8, krasny zvuk, rozumne naklady na provoz a porizeni... To je duvod proc jsem si koupil Z06 a mam ji rad. Kaslu na to ze nema interier kvalitni jako porsche nebo mercedes, nevrze a je funkci, prehledny. Myslim, ze tento clanek je nesmysl, neverim ze z takove ikony nejaky debil z GM udela libivou sracku poplatnou nove dobe a ekologickym a politickym kriplum.
dobra volba ta tvoja Z06! Za dane prachy tazko kupis lepsie auto!
a) Otazkou je, kolik tech lidi kupuje corvette kvuli tomu, co pises a kolik kvuli honeni trika (= motor je jim v ve skutecnosti ukradeny)b) Staci napalit ty spravne ekosocanske dane a pocet lidi, kteri si to budou moci dovolit bude tak malo, ze to proste pro Chevrolet nebude mit vyznam, resp. to kvuli emisnim limitum bude problem pro ne samotne, i kdyby zajem zakazniku bylPodivej se na vse okolo - BMW kvuli ekosocanum vyhazuje sestivalce a desetivalec a pocet lidi, kterym to skutecne vadi je maly. Mrkni na mobile.de, kolik je na prodej trojkovych BMW s benzinem a kolik s dieselem. Najit kupe 330i je problem.Takze ja jsem spise pesimistou a bohuzel si myslim, ze drive nebo pozdeji bude korveta bohuzel zkriplena.
k bodu a) Spíš mi to přijde, že tímhle chtějí oslovit právě co nejvíc z těch, kteří si jen honí trika. Že chtějí zvýšit prodeje za každou cenu, i na úkor konzervativních zákazníků, kteří (pokud už Vette nemají) si teď rychle budou chtít koupit poslední V8, čímž zase trochu podpoří prodej...
to DB: Správný pohled na věc, ale... Věř tomu, že i v améru pomalu ale jistě atmo V8čkám zvoní hrana. Jestli to bude už teď v nové generaci netuším, možný je všechno, ale v té další to bude téměř jistě. Respektive celkově to půjde s Big Blockama do kytek. Není to tak dávno co se galon benálu přehoupl přes 4 dolary a americký lid to nesl dost těžce, někteří měli i finanční problémy. Když se k tomu ještě přidá EKOteroristická lobby, tak bude vymalováno. Nezbývá než doufat, že lidí, jako ty, bude pořád dost na to, aby se to automobilce vyplatilo. Já takový optimista nejsem. Přeplňovaný nízkolitrážní nesmysly, elektromotory a podobný zhovadilosti budeme, žel Bohu, v těchto typech aut vídat častěji a častěji.
Přesně tak, ke Corvette prostě patří V8, to co tu vymejšlí je IMHO stejná pi*ovina jako ja dát V8 do Vipera...3-[
Přesně. Naprostý souhlas.
no jen aby se místo modly nestala mr**ou :-/
Taky mám obavy. Zdá se, že se blíží soumrak osmiválců.3-[
Soumrak už skončil, teď se zavírají i rezervace.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.