Chevrolet Corvette C7 bude po všech stránkách zcela nový

asdf  |  13. 05. 2011 05:29

no jen aby se místo modly nestala mr**ou

Odpovědět  |   | 
fahrer  |  13. 05. 2011 06:53

Taky mám obavy. Zdá se, že se blíží soumrak osmiválců.

Odpovědět  |   | 
ivdo  |  13. 05. 2011 08:28

Soumrak už skončil, teď se zavírají i rezervace.

Odpovědět  |   | 
DB  |  13. 05. 2011 07:51

Chteji obrovske V8, nezajimaji ne preplnovane nizkolitrazni nesmysly, elektromotory, emise a uz vubec ne hospodarnost. Zajima je styl, tradice, obrovsky motor V8, krasny zvuk, rozumne naklady na provoz a porizeni... To je duvod proc jsem si koupil Z06 a mam ji rad. Kaslu na to ze nema interier kvalitni jako porsche nebo mercedes, nevrze a je funkci, prehledny. Myslim, ze tento clanek je nesmysl, neverim ze z takove ikony nejaky debil z GM udela libivou sracku poplatnou nove dobe a ekologickym a politickym kriplum.

Odpovědět  |   | 
fahrer  |  13. 05. 2011 08:38

Přesně. Naprostý souhlas.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 05. 2011 08:53

Přesně tak, ke Corvette prostě patří V8, to co tu vymejšlí je IMHO stejná pi*ovina jako ja dát V8 do Vipera...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  13. 05. 2011 09:56

to DB: Správný pohled na věc, ale... Věř tomu, že i v améru pomalu ale jistě atmo V8čkám zvoní hrana. Jestli to bude už teď v nové generaci netuším, možný je všechno, ale v té další to bude téměř jistě. Respektive celkově to půjde s Big Blockama do kytek. Není to tak dávno co se galon benálu přehoupl přes 4 dolary a americký lid to nesl dost těžce, někteří měli i finanční problémy. Když se k tomu ještě přidá EKOteroristická lobby, tak bude vymalováno. Nezbývá než doufat, že lidí, jako ty, bude pořád dost na to, aby se to automobilce vyplatilo. Já takový optimista nejsem. Přeplňovaný nízkolitrážní nesmysly, elektromotory a podobný zhovadilosti budeme, žel Bohu, v těchto typech aut vídat častěji a častěji.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  13. 05. 2011 10:18

a) Otazkou je, kolik tech lidi kupuje corvette kvuli tomu, co pises a kolik kvuli honeni trika (= motor je jim v ve skutecnosti ukradeny)

b) Staci napalit ty spravne ekosocanske dane a pocet lidi, kteri si to budou moci dovolit bude tak malo, ze to proste pro Chevrolet nebude mit vyznam, resp. to kvuli emisnim limitum bude problem pro ne samotne, i kdyby zajem zakazniku byl

Podivej se na vse okolo - BMW kvuli ekosocanum vyhazuje sestivalce a desetivalec a pocet lidi, kterym to skutecne vadi je maly. Mrkni na mobile.de, kolik je na prodej trojkovych BMW s benzinem a kolik s dieselem. Najit kupe 330i je problem.

Takze ja jsem spise pesimistou a bohuzel si myslim, ze drive nebo pozdeji bude korveta bohuzel zkriplena.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  14. 05. 2011 12:14

k bodu a) Spíš mi to přijde, že tímhle chtějí oslovit právě co nejvíc z těch, kteří si jen honí trika. Že chtějí zvýšit prodeje za každou cenu, i na úkor konzervativních zákazníků, kteří (pokud už Vette nemají) si teď rychle budou chtít koupit poslední V8, čímž zase trochu podpoří prodej...

Odpovědět  |   | 
maxi  |  13. 05. 2011 10:52

dobra volba ta tvoja Z06! Za dane prachy tazko kupis lepsie auto!

Odpovědět  |   | 
maxi  |  13. 05. 2011 10:40

bola by velka skoda zabit V8 vo Vette!! Tiez mam nazor, ze tych zopar skutocnych fanusikov si tu spotrebu rad zaplati - ale ten sound a celkovy pocit je uzasny... Nie je to predsa ziadna velkoseriovka. A treba uznat, ze top model ZR1 je za tie peniaze najlepsie sportove auto sveta - tie casy na okruhoch ( vid Nurburgring) su uzasne, necha za sebou velmi vazne a mnohonasobne drahsie auta ( Zonda F, Porsche Carrera GT, Koenigsegg CCR aj CCX, nove Ferrari Italia, Lambo Murcielago... McLaren Mercedes,...), a mne je to UPRIMNE JEDNO,ze v teste napisu, ze ma slabsi interier - ved sportove auto ma mat sportove vykony, a ze ake ma obsitie na pristrojovke alebo ze ake ma koberceky su dost druhorady parameter! A uz aj Vette Z06 za tie prachy ma super vykony.

Odpovědět  |   | 
MAXI  |  13. 05. 2011 10:51

keby mal niekto pochybnosti alebo ak niekoho zaujimaju casy dosiahnute na Ringu, tak tu:

en.wikipedia.org ...

je to zaujimave citanie, aj spominana Z06 ma za sebou zaujimave auta... A pritom vela motoristov si dodnes mysli,ze americke auta nie su dobre na okruhoch! To samozrejme plati o Pony cars ( muscle cars) alebo o starsej produkcii, ale dnes? Aj najrychlejsi sedan na Ringu je USA model Cadillac CTS-V dosiahol cas 7.59 a to je lepsie ako AUDI R8 V8 - a to na 5 miestny seriovy americky Cadillac celkom pekny cas

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  13. 05. 2011 10:55

Brano pres penize, tak mnohem lepsim autem je GT-R, ktere je na NS rychlejsi, nez ZR1 a pritom je vyrazne levnejsi (Nissan je za 90k USD, ZR1 stoji 110k).

Odpovědět  |   | 
asdf  |  13. 05. 2011 11:25

jenže přijet někam v gt-r je dost ostuda. teda pokud to nebude na tuningsrazu se zkriplenejma golfama a bandou technoposlouchajících mlíčáků v kraťasech a kšiltofkách, tam bude samo kingem

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  13. 05. 2011 11:36

Vec nazoru, ja bych se za GT-R nestydel, auto je to fantasticke. Ale stydel bych se asi za sebe, kdybych blabolil o ZR1 tak jak ty o GT-R

Odpovědět  |   | 
asdf  |  13. 05. 2011 11:53

hlavně byses měl stydět za ty kraviny co tu meleš

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  13. 05. 2011 12:40

Bez na piskoviste za toperem

Odpovědět  |   | 
asdf  |  13. 05. 2011 16:32

jop, tohle je presne tvoje ukazkova kravina si s toprem muzete podat ruce

Odpovědět  |   | 
maxi  |  13. 05. 2011 11:39

to SKYLINE
ano, ano, ako pozeram, tak Godzilla model 2011 sa velmi pochlapila a nasadila novy rekord! Lebo doteraz model 2009 mala o malicko slabsi cas, zda sa, ze Mr. Toshio Suzuki vie riadne vyuzit tie modelove zmeny na novej GT-R a maju moj respekt! Mne osobne je blizsie Vette, prave ten zvuk a dynamika - ale aj GT-R povazujem za uzasnu techniku !!!

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  13. 05. 2011 13:04

Me se na tech autech libi prave ta vyrovnanost navzdory uplne jine koncepci. Na jedne strane mohutny V8, na strane druhe V6 biturbo. Na jedne strane klasicka zadokolka, na druhe dokonala 4x4 elektronika. Nejlepsi by bylo mit v garazi obe

Odpovědět  |   | 
maxi  |  13. 05. 2011 14:14

to ano, ved Godzilla je fajn aj na vode a aj zima by sa dala prezit, a aj vzadu sa da chvilu vydrzat...

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  14. 05. 2011 12:09

Tak to je tragédie. Sice jsem jen teoretik, tohle auto asi nikdy mít nebudu, ale doteď se mi moc líbilo a designový návrat do konce 60. let jsem považoval za naprosto geniální. Ovšem tohle s malým motorem před zadní nápravou považuju za naprostý pošlapání a zneuctění Corvetty.

Odpovědět  |   | 
nenno  |  14. 05. 2011 15:40

nevěřim

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A