Chevrolet Corvette a náhon na všechna kola?

Americký koncern General Motors představil dokumenty, které se týkají budoucí generace modelu Corvette s označením C7. Ta nabídne řadu novinek, z nichž bude mezi nejsledovanější určitě patřit zcela nový dvouspojkový automat. Ten má přinést bleskurychlé řazení a také komfort při jízdě, kdy není vyžadován ten nejlepší čas.

Ještě zajímavější je pak informace o nasazení náhonu na všechna kola. Má se jednat o nejmodernější výkonný verzi systému Haldex. Švédský Haldex uvádí, že jeho systém určený pro výkonná auta umožní zlepšit zrychlení z nuly a také pružné zrychlení. Ostatně to dokazuje i Bugatti Veyron, který Haldexem disponuje.

Automobilka si je navíc vědoma toho, že pokud by se do Corvetty nasadil náhon na všechna kola, posunuly by se možnosti vozu ještě dál. Již nyní, jen se zadním náhonem, dosahuje tento vůz výborných časů a poráží daleko sportovnější a renomovanější konkurenty s diametrálně odlišnou cenovkou. Pokud by se zlepšila trakce, posunulo by to možnosti vozu ještě dále.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků