Chevrolet Corvette a náhon na všechna kola?

Americký koncern General Motors představil dokumenty, které se týkají budoucí generace modelu Corvette s označením C7. Ta nabídne řadu novinek, z nichž bude mezi nejsledovanější určitě patřit zcela nový dvouspojkový automat. Ten má přinést bleskurychlé řazení a také komfort při jízdě, kdy není vyžadován ten nejlepší čas.

Ještě zajímavější je pak informace o nasazení náhonu na všechna kola. Má se jednat o nejmodernější výkonný verzi systému Haldex. Švédský Haldex uvádí, že jeho systém určený pro výkonná auta umožní zlepšit zrychlení z nuly a také pružné zrychlení. Ostatně to dokazuje i Bugatti Veyron, který Haldexem disponuje.

Automobilka si je navíc vědoma toho, že pokud by se do Corvetty nasadil náhon na všechna kola, posunuly by se možnosti vozu ještě dál. Již nyní, jen se zadním náhonem, dosahuje tento vůz výborných časů a poráží daleko sportovnější a renomovanější konkurenty s diametrálně odlišnou cenovkou. Pokud by se zlepšila trakce, posunulo by to možnosti vozu ještě dále.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků