Chevrolet Cobalt: přívlastek SS i pro sedan

Americká automobilka Chevrolet před nedávnem představila ostrou verzi modelu Cobalt Coupe s přívlastkem SS. Nyní však přichází s alternativou pro ty, kterým dvoudveřové provedení zkrátka nevyhovuje, a přídomek SS tak bude od nového roku za svým názvem nést i čtyřdveřová verze.

Cobalt SS Sedan se svými modifikacemi zřejmě nebude příliš lišit své menší verze. Pod kapotou by se měl nacházet, stejně jako je tomu u coupé, přeplňovaný čtyřválec s objemem 2,0 l a výkonem 260 koní (194 kW). Maximální točivý moment u tohoto agregátu činí 353 Nm při 2 000 ot./min. O úpravu tohoto agregátu se postarala sportovní divize General Motors Performance, která svými úpravami předělala téměř celou technickou stránku vozu. Modifikacím se tedy nevyhnuly stabilizátory, pružiny, brzdová soustava. Na seznamu technických úprav nechybí ani nové sportovní tlumiče nebo 18tipalcová litá kola.

Uvidíme, kolik prvků nakonec zdědí čtyřdveřová verze po malém kupé, ovšem výrobce slibuje, že vše zůstane téměř stejné, akorát to bude „zabaleno“ ve větším balení.

Klepněte pro větší obrázek 
Chevrolet Cobalt SS Sedan 2009
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků