Chevrolet Cobalt: luxusní „mini“ ve sportovním kabátku (nové fotografie)

10 komentářů

Flipper-Tom
1. ledna • 22:42

mě se to teda nelíbí, kde jsou nádhery jako camaro, caprice, malibu ??:(

překvapuje mě že maj pořád jen čtyřďourový kola (kola z mýho buicka pamatuju dobře sedly na mýho žigula :)

Ace2
3. ledna • 22:58

ne ne, záleží na třídě stejně jako u nás. Tohle auto je prostě levné auto ekonomické třídy. Vyšší třídy mají normálně 5 dírová kola

Petr
1. ledna • 11:50

Koukám, že Autorevue začalo psát o Amerikách  No jen tak dál! Aspoň VW fans zjistí, že existuje i něco jinýho než neměcký značky

ace3
1. ledna • 16:59

To máš sice pravdu... Ten interier je asi nejlepsi, kterej sem kdy v "americe" videl.. Rekni mi ale, kdyz teda sou ty nemecky auta bez stylu (konzervativni), coz sou i podle mne, tak proc (skoro) vsichni nemecky auta kopirujou? Napr: Jak vypadala japonská auta pred 10-15lety a jak vypadaj ted? to samy se da rict o americkejch karach.. Tady mas treba priklad s interierem.. Proc americani napodobuji nemecky strohy interier(nerikam ze spatne, me samotnymu se to dost libi, rozhodne mnohem vic nez opel) a ne nemci americkej? Me to celkem vadi.. Americky klasiky se mi vzdycky libily a kde je to ted, za chvili to bude normalni nemeckej design jak zvenku tak zevnitr.. Duvod k zamysleni, ja sam to nechapu.. Vsichni nemeckym designem opovrhuji a za chvili automobilovej svet bude jedno velky nemecko. 

impact
1. ledna • 21:41

důležitý je, že lidi to (německej a japonskej design) kupujou... podle toho se pravděpodobně řídí i ostatní automobilky...

btw.. výňatek z rozhovoru o Cobaltu a Cobaltu SS

''We'll go right at Honda Civic, Toyota Corolla and Volkswagen Jetta,'' GM spokesman Mike Morrissey said from the company's technical center in Warren, Mich.

For the Cobalt's ride and handling, GM studied the leaders - European automakers such as Volkswagen, Morrissey said. For fit and finish of the sheet metal body panels, along with interiors, Chevrolet targeted Asian rivals, including Honda and Toyota.

prostě američani už pochopili, proč jsou u nich evropská a japonská auta tak populární a tak se je snaží napodobit a překonat... myslím, že jim to docela jde a vypadá to, že to bude čím dál tím lepší... konkurence je konečně donutila vyrábět pořádná a hlavně kvalitně zpracovaná auta

Petr Broža
2. ledna • 0:48

Co si pamatuju, tak v Americe jsem viděl spíše japonská auta, než evropská; tipuju tak třetina japonců, pár procent evropských a zbytek ameriky... Asi nejčastější byli z japonců Nissany...

Petr
1. ledna • 18:01

Je to trend - hrany a strohé interiéry. Podívej se třeba na Cadillac, ten je hranatej od A do Z. Jediná klasika amerika je asi už jen Buick, ten si drží tvář, ale právě proto se mi nelíbí

Ace2
3. ledna • 23:01

Ne e, Lincoln je v interéru nepřekonatelný. Zvláště nejnovější Town Car je v interéru 100% amerika a k tomu to bohaté vykládání americkým ořechem.... aaa ano :)

Ace2
30. prosince • 19:18

Interiér je proti Opelům úplně někde jinde... na to že je to jedno z entry-level modelů Chevroleta je interér vážně velmi vkusně povedený. Opel by se měl učit.....

Petr
30. prosince • 19:40

Jo, Cobalt je v pohodě, ale starší modely této značky nic moc. Jezdil jsem s Cavalierem v roce 2000 a moc se nelíbil. Místo vzadu ale bylo super.

Doporučujeme

Články odjinud