Chevrolet chystá nejvýkonnější otevřené Camaro ve své historii

Chevrolet chystá nejvýkonnější otevřené Camaro ve své historii

O šílené osmiválce s kompresory nikdy nebyla v Chevroletu Camaro nouze, ale tyto pohonné jednotky zůstávaly vyhrazené pouze pro uzavřené kupé. Teď by se to ale mělo změnit, na autosalonu v Detroitu zřejmě uvidíme nové Camaro ZL1 rovněž v provedení Convertible.

Nová generace Chevroletu Camaro ZL1 dostane kompresorem přeplňovaný osmiválec LT4 6,2 l z Corvetty Z06. Jeho výkon by měl dosahovat na 485 kW (660 k) a točivý moment na 880 Nm. Tak silný ještě žádný otevřený model Camara, ani více než dvoumístný kabriolet Chevroletu, nebyl.

Chevrolet představil Camaro Convertible. Střechu otevře i na dálku

Chevrolet představil Camaro Convertible. Střechu otevře i na dálku

Otevřené Camaro ZL1 dostane stejné vychytávky jako běžný kabriolet se čtyř, šesti a osmiválci, tedy například dálkově ovládanou střechu a podobně. Látková střecha se ovládá i za jízdy v rychlosti do 48 km/h a otevřené Camaro je o 90 kg lehčí než srovnatelný předchůdce.

Chevrolet Camaro ZL1 bude mít jinak nastavený podvozek a v případě kabrioletu se počítá s dodatečným vyztužením karoserie a podvozku, aby se vůz příliš nekroutil pod návalem mamutí síly osmiválce LT4. Zatímco kupé ZL1 dostane i manuální převodovku, kabriolet bude zřejmě jenom s automatem.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků