Chevrolet chtěl pozdržet výrobu Camara, to se ale již vyrábí

Koncern General Motors, do kterého spadá automobilka Chevrolet, v půli ledna oznámil, že oddálí spuštění výroby svého důležitého modelu Camaro. Včera se však objevily fotografie z jeho výrobní linky Oshawa, z nichž je zřejmé, že výroba již běží. Plného objemu dosáhne v polovině března, zatím se budou zhotovovat vozy pro další testy a novinářské zkoušky. Snímky se objevily na stránkách fanklubu nového Camara a zobrazují v podstatě každou fázi produkčního cyklu.

Je to pro milovníky těchto vozů jistě krásný pohled, a není jich zrovna málo, protože továrna registruje již na 10 000 závazných objednávek. Zprvu se nejvíce objednávaly vrcholné verze SS, záhy se začaly poměry vyrovnávat s levnějšími verzemi V6 a V8. Jakmile se na konci března dostanou první Camara k zákazníkům, připojí se tím k modelu G8, s nímž bude Camaro jako poslední americký vůz sdílet podlahovou plošinu Zeta.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků