Chevrolet chtěl pozdržet výrobu Camara, to se ale již vyrábí

Koncern General Motors, do kterého spadá automobilka Chevrolet, v půli ledna oznámil, že oddálí spuštění výroby svého důležitého modelu Camaro. Včera se však objevily fotografie z jeho výrobní linky Oshawa, z nichž je zřejmé, že výroba již běží. Plného objemu dosáhne v polovině března, zatím se budou zhotovovat vozy pro další testy a novinářské zkoušky. Snímky se objevily na stránkách fanklubu nového Camara a zobrazují v podstatě každou fázi produkčního cyklu.

Je to pro milovníky těchto vozů jistě krásný pohled, a není jich zrovna málo, protože továrna registruje již na 10 000 závazných objednávek. Zprvu se nejvíce objednávaly vrcholné verze SS, záhy se začaly poměry vyrovnávat s levnějšími verzemi V6 a V8. Jakmile se na konci března dostanou první Camara k zákazníkům, připojí se tím k modelu G8, s nímž bude Camaro jako poslední americký vůz sdílet podlahovou plošinu Zeta.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Chevrolet Captiva 2
Rok výroby: 2007
Stav: 75 051 km
Cena: 210 000 Kč
Chevrolet Cruze 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 30 825 km
Cena: 190 000 Kč
Chevrolet Captiva 2
Rok výroby: 2007
Stav: 177 811 km
Cena: 176 000 Kč
Chevrolet Spark 1
Rok výroby: 2012
Stav: 36 035 km
Cena: 130 000 Kč
Chevrolet Aveo 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 56 473 km
Cena: 135 000 Kč
Chevrolet Trax 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 36 484 km
Cena: 316 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků