My máme Captivu doma je to asi půl roku, auto je špicovní, předtím jsme měli starou Vectru, rozhodovali jsme proto mezi Antarou a Captivou, vyhrála cena a zatím rozhodně nelitujeme. Myslím, že je to auto na takové úrovni, že už nemusíme špekulovat, jestli to je nebo není korejec...
Koreu ZATIM ani nahodou !A Cinu uz VUBEC !Zatim...
Ahoj, když takhle čtu příspěvky ohledně korejců atd. plně souhlasím s tvým názorem. Přijde mi, že lidi, kteří neumějí jít dopředu si stále budou kupovat škodovky - "je to přeci český auto" a že stojí víc než korejský auta a bezpečnost stejně nikde, to nikoho nezajímá. Zrovna uvažujeme koupit do rodiny SUV a opravdu si asi vybereme Captivu, protože už interiérem ani ničím jiným není korejská a má super výbavu za dobrý peníze. To, že je svolávačka na vozy mezi dubnem a prosincem neznamená, že každý auto s tím má problémy, známý už s ní jezdí min. 2 měsíce a bez problémů a taky si spíš cením toho, že s tím vylezou ven a netutlají to, což je horší.
Chevrolet si je vědom vážnosti poruchy narozdíl od Škodovky a jejího trapasu s Roomstrem ... Raději stáhnu a opravím, než dělat mrtvého brouka, masírovat reklamou a tahat z lidí prachy!!!:-(
Tady ma nekdo peknej Skodo-mindrak ;-)
Je snad v pořádku, když dáš půl mega za auto, u kterého ti nevystřelí airbagy? To simply realita a ne Škodo-mindrák!
Ty tady skaces jako by te nekdo nutil kupovat skodarnu, klidne si kup ten 100% spolehlivej tamanskej "zazrak" s rachtaci palubkou a Do-Do sadou v kufru :O)
Škodu nemám a jsem tomu rád, to mi věř. Máme v rodině tři včetně Superbu, tak vím, co píšu! Žádná značka není 100%. Ale zahod´ předsudky a klidně si vyzkoušej tu Captivu nebo Kiu c´eed a pak sem napiš, jestli mají nekvalitní plasty a řachtací palubku ... Tohle už není Korea z počátku devadesátých let minulého století. Ani jedno není zázrak, ale za ty prachy to stojí, včetně skvělé výbavy P.S. Korejce nemám, ale za pár let si ho klidně koupím ... ;-)
len detail - nie je to automobilka Daewoo co predava vozy pod znackou Chevrolet. Chevrolet kupil od Daewoo par tovarni, plany a vyrobne postupy (a neviem co este) a montuje to pod svojou znackou (hoci v tovarnach, ktore predtym patrili Daewoo).Z povodneho Daewoo Motor vela neostalo (tusim este maju nejaku tovaren/tovarne a vyrabaju tak pre max.azijsky trh)
Ono je to jeste trochu jinak ;-) Daewoo je uz velice dlouho spoluvlastneno GM a po jeho problemech pred necelymi deseti lety v nem GM ziskal rozhodujici podil a nedavno se rozhodl, ze jeho kapacity pouzije pro vyrobu sve globalni znacky (= Chevy). Jako Daewoo se Daewoo prodava jen v Koreji a ve Vietnamu (a tam nekde okolo). Ono by vubec bylo na miste, pokud jde o Daewoo jako vyrobce aut, pouzivat (oficialni) termin GM Daewoo. Daewoo urcite v Evrope neprodava Chevrolety, to je nonsens :-) Ale na druhou stranu Daewoo jako takove nezaniklo, stale je to samostatna automobilka, jen rizena GM.
Stává se to u všech značek, i těch nej, ovšem právě u Daewooletu to není moc dobrá zpráva, pořád jim odněkud lezou problémy s kvalitou konstrukce i provedení. Za sebe musím říct, že v mých očích průběžně klesá image Chevroletu - místo pozvednutí kvality Daewoo pod dohledem GM jako by nějaký virus minulosti hlodal pod rebadgeovanou fasádou. Proti jasnému vzestupu dvojice Hyundai-Kia je tohle trochu smutný příběh.
KIA ?!.... a to, ze jim po zahajeni vyroby na Slovensku pri testech zhorelo auto na dalnici vite a ticho po pesine ? :-D
Pocity v tomto pripade klamou ;-) GM Daewoo je momentalne na pozici korejske dvojky (tedy pred Kii). Sice v dobe problemu se Daewoo propadlo na treti misto, ale loni Kiu opet celkem vyrazne predbehlo, takze bych predpokladal, ze tah s Chevy byl globalne spravny.
Mluvil jsem opravdu jen o svých pocitech, ne o statistikách. Ale když říkáš, že je GM Daewoo mezi Korejci dvojka, myslíš asi nějaké objektivní údaje? A jaké, třeba máš nějaký zajímavý zdroj? Myslím to jako normální dotaz, ohne legrace. Nejsem proti Daewoo nijak vysazený, ale už ho sleduju opravdu dost let a jeho vývoj po převzetí GM se mi zkrátka nelíbí, i kdyby prodávali víc jednotek než Toyota.
http://www.edmunds.com/insideline/do/News/articleId=119050
jj, díky, edmundi jsou dobrý zdroj a tahle zpráva je zajímavá. Kia i Hyundai měli letos s prodeji tak trochu vrásky, napřed skandál se šéfem, pak zas stávky doma v Koreji. No uvidíme napřesrok, jestli a jak zaboduje v Evropě cee'd. Je jasné, že jinak se prodává, když tvoje máma nosí sukně GM a všude už byla nejmíň dvakrát. A jinak holt, když musíš sám prošlapávat cestičku jako Japonci před 10 (?) lety. Rozdíl v globálních prodejích je tedy 180000 ve prospěch GM Daewoo, obě značky mají aktuální řádový prodejní potenciál kolem 1,5 miliónu kusů ročně, takže to je křehký rozdíl. (Ale já si stejně ponechám svůj :-( nad Daewoo kvalitou). Dobrou:-)
A nebo možná tvůj slavný Hyundai-Kia tyhle věci vůbec neřeší (nikdy jsem o jejich svolávačce neslyšel).... jednou to vyrobí a pokud se něco vys...e tak se s tím zákazník do servisu dostaví.. U mně to je spíše jasný signál, že Chevrolet jde právě na horu.... Zajímalo by mně jestli Hyundai třeba vůbec ví co je to třeba CAN-BUS...
No, když si napíšeš do Googlu "Hyundai recall" nebo "Kia recall", tak ti tam svolávačky vyskáčou na několika speciál sitech v členění podle modelů a roků a hned budeš mít své informace. :-)
No nevim, mě se taky zdá, že image Chevroletu (Daewoo) jde opačným směrem než v případě Hyundai a Kia. A to jsem nestranný pozorovatel, zatím bych si nic z toho nekoupil ani omylem. Zatím...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.