Chevrolet Captiva aneb od konceptu po výrobu

Poté, co automobilka Chevrolet co vzala pod své jméno produkty korejského Daewoo, přináši "velké plus" čím dál častěji nové modely. Další novinkou je velké SUV Captiva, která se objeví také na trzích v Evropě.
Chevrolet Captiva aneb od konceptu po výrobu

Nový Chevrolet Captiva má základy v konceptu S3X, jehož platfoma má posloužit hned několika různým modelům. Na jeho základě vznikl zatím nástupce Opelu Frontera, model Antara, a nyní právě nové SUV jménem Chevrolet Captiva. To bude patřit se svými 4 640 mm délky, 1 850 mm šířky a 1 720 mm výšky spíše k těm větším. Pod kapotou se budou nacházet dva benzínové a jeden naftový motor. Benzínove bude zastupovat čtyřválec o objemu 2,4 litru a šestiválec o objemu 3,2 litru. Naftu bude zastupovat čtyřválec o objemu 2.0 litry s výkonem 110 kW (150 k). V létě příštího roku se objeví na trhu s tím, že jeho představení proběhne v březnu na autosalonu v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Captiva

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků