...interiér Captivy je v rámci možností moderní, zatímco "evropská" Antara je jako z vetešnictní. Nechápu - vždycky jsem si myslel že Opel je hierarchii koncernu GM výš než korejský Chevrolet. No co už :-/
Myslet neznamená vědět... Tenhle obraz je možná vytvářen v Evropě (hlavně cenovkama), v globálním měřítku (mimo Evropu) se i ty Opely prodávají radši jako Chevrolety apod.
Nevim, proc si kazdy predstavuje pod 258 konovym motorem hned zavodni auto a kdyz to neudela stovku za 5 sekund, tak je sklamanej. Ten motor je tam jako silnejsi a pohodlnejsi alternativa k benzinove 2.4L. Nema zavodni ambice, tomu napovida i karoserie. Zbavte se konecne toho hloupeho mytu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.