Chevrolet Captiva 2011: faceliftované provedení přistiženo (foto)

Chevrolet Captiva 2011: faceliftované provedení přistiženo (foto)

Na čínském webu Auto.qq.com se objevila pokoutně pořízená fotografie inovovaného Chevroletu Captiva pro příští modelový rok. Žel bohu je jen jedna, vůz je ale absolutně nemaskovaný, a tak i z ní můžeme mnohé vyčíst.

Captiva 2011 tak bude disponovat pozměněným předním nárazníkem a upravenými maskami chladiče. Zjevné je též použití nových předních světlometů, které si vyžádalo i úpravu blatníků.

Další vizuální změny bohužel nevidíme a o chystaných technických vylepšeních nemáme ani tušení. Dodejme tedy jen, že Captiva se v současném provedení prodává od roku 2006 a přelom let 2010 a 2011 tak bude ideálním termínem pro představení faceliftované verze.

Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Captiva s faceliftem pro rok 2011  Foto: Auto.qq.com

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 14 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků