Chevrolet Captiva 2011: facelift je světě (první foto a info)

Chevrolet Captiva 2011: facelift je světě (první foto a info)

Chevrolet Captiva se jako bratříček Opelu Antara na trhu objevil již v roce 2006, a protože nyní máme rok 2010, je nejvyšší čas na omlazené provedení. To automobilka poprvé představí na autosalonu v Paříži vedle dalších svých třech světových premiér - ty již rovněž známe, je to nové Aveo, pětidvéřový Cruze a také nové Orlando, které se bude prodávat i v Evropě. Už nyní je tedy jasné, že stánek Chevroletu bude v Paříži novinkami napráskaný jak málokterý jiný.

Ale zpět ke Captivě, neboť k té již máme první snímky a informace. Inovovaný model se pochopitelně pochlubí osvěženým vzhledem, z nějž je patrná větší, dvojitá čelní mřížka s uprostřed umístěným logem Chevy, přepracované přední světlomety, ostřeji tvarovaná přední kapota a LED blinkry ve vnějších zpětných zrcátkách.

Z boku si všimneme hranatějších bočních větracích otvorů a zvýrazněných oblouků blatníků, ve kterých jsou umístěna 17" až 19" kola v nových designech. Celé dílko pak dotvářejí nové barvy a lehce osvěžená záď.

Pod novou kapotou nastalo také pár změn. Najdeme mezi nimi čtyri nové či inovované motory, které budou standardně kombinované s novými manuálními, nebo automatickými šestistupňovými převodovkami. Nabídka agregátů tak bude zahrnovat dva benzínové (2,4 l a 3,0 l) a dvě varianty dieselové 2,2 l.

Nový benzínový motor 3,0 l V6 s výkonem 258 k s přímým vstřikováním a variabilním časováním ventilů udělá z Captivy jedno z nejvýkonnějších kompaktních SUV na trhu. Turbodiesely 2,2 l s výkony 163 k nebo 184 k pak spíše jedno z mnoha úsporných SUV na trhu. Benzínový motor 2,4 l s dvěma vačkovými hřídeli v hlavě a variabilním časováním ventilů s výkonem 171 k pak bude zřejmě volbou pouze pro ty, kterí z libovolného důvodu nechtěji diesel. Oba diesely a benzin 2,4 je možné objednat buď s pohonem předních, nebo všech čtyř kol, vrcholná verze bude pochopitelně k dispozici pouze s lepším z obou typů přenosu výkonu na silnici.

Vylepšený interiér Captivy má nabídnout množstvím nových materiálů včetně nových potahů sedadel a dekorativních prvků, jeho snímek ale zatím nemáme.

Z nové výbavy stojí za zmínku třeba asistent rozjezdu do kopce a s ním technicky souveisející elektronická ruční brzda, která uvolnila další odkládací prostor ve středové konzole i pro dva držáky až litrových lahví. Vůz si pochopitelně zachová výhody adaptabilního systému sedadel s „divadelním uspořádáním” ve třech řadách, ve kterých se usadí až sedm osob.

Pařížský debut novinky je jasnou věcí, tehdy vám snad také budeme moci přinést její komplexní představení. Dále víme jen to, že Captiva 2011 přijde na evropské trhy na jaře roku... ano, 2011.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Captiva 2011 na obou dosud uvolněných snímcích

bazar

Chevrolet Captiva 2
Rok výroby: 2007
Stav: 138 263 km
Cena: 190 000 Kč
Chevrolet Captiva 2
Rok výroby: 2007
Stav: 115 863 km
Cena: 160 000 Kč
Chevrolet Captiva 2
Rok výroby: 2007
Stav: 76 554 km
Cena: 174 000 Kč
Chevrolet Captiva 2
Rok výroby: 2007
Stav: 163 559 km
Cena: 153 000 Kč
Chevrolet Captiva 2
Rok výroby: 2008
Stav: 59 265 km
Cena: 192 000 Kč
Chevrolet Captiva 2
Rok výroby: 2009
Stav: 216 975 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků