Chevrolet Camaro ZL1 má 1100 koní. To musíte vidět!

Pokud jste už viděli Dodge Challanger SRT Demon a myslíte si, že nic šílenějšího už není, jste na omylu. Tohle Camaro má 1100 koní a čtvrt míle udělá za 9,58 s, což je nový světový rekord.
Chevrolet Camaro ZL1 má 1100 koní. To musíte vidět!

Závody dragsterů v USA evidentně nemají žádné hranice. I když jsme si mysleli, že to, co předvedl Dodge Challanger SRT Demon, se nedá překonat, krátce poté vstoupil do hry Chevrolet a vše obrátil vzhůru nohama.

Firma Vengeance Racing si vzala do parády Chevrolet Camaro ZL1 a vytvořili z něj dragster, který má 1 100 koňských sil a díky tomu právě jejich vůz nyní drží rekord na čtvrt míle. 

Nejnovější Chevrolet Camaro ZL1 má nakonec maximálku 318 km/h

Nejnovější Chevrolet Camaro ZL1 má nakonec maximálku 318 km/h

Podle posledních testů, které vůz vybavený desetistupňovou převodovkou GM absolvoval, dokáže zvládnout v přepočtu 400 metrů za 9,58 sekundy. Přitom uhání krajinou rychlostí až 244,7 km/h. Tím překonává rekord konkurenčního "Démonu" Dodge, který disponuje časem 9,65.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků