Chevrolet Camaro SS i42: 509 „evropských” koní od Irmscheru

Renomovaná společnost Irmscher se obvykle specializuje na Opely a poslední době i Chevrolety, ale spíš ty „naše“, tedy korejské. Nyní však pro své příznivce připravila americkou specialitu s označením i42.

Toto dílko vychází z Chevroletu Camaro SS, ale instalace přeplňovacího kompresoru zvýšila výkon na 509 koní (374 kW). Je třeba zároveň přiznat, že pánové z Irmscheru při práci na tomto projektu spojili své síly se specializovanými firmami Auto Magnus a Velocity Performance Parts. Novinka se vyznačuje také novým výfukem, výkonnými brzdami s kotouči o průměru 380 mm vpředu a 355 mm vzadu a stavitelnými tlumiči pérování. Camaro i42 nabízí také dvaadvacetipalcové lité ráfky v kombinaci černého a stříbrného lakování, černé „rychlé pruhy“ na bílé karoserii doplňují emblémy „Since 1968“ vzdávající hold tradici modelu Camaro. Jízdní výkony jsou působivé, Camaro i42 zrychlí z klidu na 100 km/h za 4 sekundy a dosáhne rychlosti 275 km/h.

A to nejlepší na závěr: Irmscher tvrdí, že „poladěné“ Camaro SS svému zákazníkovi dodá jen za 49 000 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Camaro SS i42 od Irmscheru
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků