Chevrolet Camaro slaví úspěch, automobilka má přes 10 000 objednávek

Nový Chevrolet Camaro je zřejmě trefou do černého, vůz se totiž ještě ani nezačal prodávat a objednávková kniha již teď ukrývá více než 10 tisíc závazných objednávek, což je vzhledem k aktuální situaci na americkém trhu opravdu záviděníhodné číslo. A který motor vzbudil největší zájem? Zpočátku byly objednávány zejména verze s 6,2 litrovým osmiválcem, ovšem již teď získaly značnou převahu verze se základním 3,8 litrovým šestiválcem nabízejícím výkon 220 kW/300 koní.

I navzdory těmto informacím ale automobilka nemá na růžích ustláno ani s tímto modelem. Důvodem jsou konflikty s dodavatelskou společností Cadence Innovation, s níž koncern dokonce vede soudní spor. Dodavatelská společnost je přitom sama na pokraji krachu a v současnosti pozastavila výrobu. Reálně tak hrozí, že výroba modelu Camaro se značně zpomalí kvůli chybějícím komponentům, čímž se logicky prodlouží i čekací lhůty. První vozy by přitom měly být odevzdány již příští měsíc, ovšem v tom, jak to bude s vybavením dalších tisíců objednávek, zatím nemá jasno ani samotné vedení.
Ať tak či onak, tyto problémy zřejmě vyústí do krátkého pozastavení výroby, což se negativně projeví na čekacích lhůtách. Společnost ale udělá všechno proto, aby zákazníci získali svůj vůz co nejrychleji, neboť konkurence, jak známo, nikdy nespí...

Klepněte pro větší obrázek 
Chevrolet Camaro
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků