Chevrolet Camaro dorazil na český trh

Chevrolet uvedl na evropské trhy svůj legendární model Camaro a nejlepší na tom všem je, že se tahle zpráva týká také České republiky.

Chevrolet letos slaví sté výročí a možná také jako dárek pro své fanoušky a zákazníky zařadil do své nabídky pro evropské trhy, včetně toho českého, aktuální provedení modelu Camaro. Těšit se můžeme na automobil osazený osmiválcem o objemu 6,2 litrů, který nabídne maximální výkon 432 koní a vrchol točivého momentu 569 Nm.

Chevrolet Camaro zvládne sprint z nuly na 100 km/h za 5,2 sekund a nejvyšší rychlost je klasických 250 km/h. K dispozici bude jak provedení kabriolet, tak klasické kupé. Kromě manuální převodovky můžete sáhnout také po automatu, ale budete se muset smířit s výkonem omezeným na 405 koní. Auto je kompletně nastaveno pro potřeby evropského trhu. Podvozek je tužší, Camaro dostalo větší stabilizátory a nechybí ani pořádné brzdy Brembo.

Základní cena pro Camaro s karoserií kupé a manuální převodovkou je hodně zajímavá. Pokud toužíte mít opravdu nepřehlédnutelný automobil, pak si připravte 1 033 000 Kč. Kabriolet startuje s cenovkou 1 178 600 Kč. Příplatek za automatickou převodovku (a nižší výkon) je 48 600 Kč.

Standardní výbava zahrnuje prakticky všechno podstatné. Jmenujme například samosvorný diferenciál, dvacetipalcová kola, kožené čalounění, xenonové světlomety, kompletní bezpečnostní asistenty nebo parkovací kameru. Připlácet můžete mimo jiné za speciální žlutou, červenou nebo oranžovou barvu (24 300 Kč), metalízu (19 400 Kč), střešní okno pro kupé (29 200 Kč) nebo leštěná kola (17 000 Kč). První exempláře se objeví ve vybraných showroomech ještě koncem tohoto měsíce. 
 

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků