Chevrolet Camaro dorazil na český trh

Chevrolet uvedl na evropské trhy svůj legendární model Camaro a nejlepší na tom všem je, že se tahle zpráva týká také České republiky.

Chevrolet letos slaví sté výročí a možná také jako dárek pro své fanoušky a zákazníky zařadil do své nabídky pro evropské trhy, včetně toho českého, aktuální provedení modelu Camaro. Těšit se můžeme na automobil osazený osmiválcem o objemu 6,2 litrů, který nabídne maximální výkon 432 koní a vrchol točivého momentu 569 Nm.

Chevrolet Camaro zvládne sprint z nuly na 100 km/h za 5,2 sekund a nejvyšší rychlost je klasických 250 km/h. K dispozici bude jak provedení kabriolet, tak klasické kupé. Kromě manuální převodovky můžete sáhnout také po automatu, ale budete se muset smířit s výkonem omezeným na 405 koní. Auto je kompletně nastaveno pro potřeby evropského trhu. Podvozek je tužší, Camaro dostalo větší stabilizátory a nechybí ani pořádné brzdy Brembo.

Základní cena pro Camaro s karoserií kupé a manuální převodovkou je hodně zajímavá. Pokud toužíte mít opravdu nepřehlédnutelný automobil, pak si připravte 1 033 000 Kč. Kabriolet startuje s cenovkou 1 178 600 Kč. Příplatek za automatickou převodovku (a nižší výkon) je 48 600 Kč.

Standardní výbava zahrnuje prakticky všechno podstatné. Jmenujme například samosvorný diferenciál, dvacetipalcová kola, kožené čalounění, xenonové světlomety, kompletní bezpečnostní asistenty nebo parkovací kameru. Připlácet můžete mimo jiné za speciální žlutou, červenou nebo oranžovou barvu (24 300 Kč), metalízu (19 400 Kč), střešní okno pro kupé (29 200 Kč) nebo leštěná kola (17 000 Kč). První exempláře se objeví ve vybraných showroomech ještě koncem tohoto měsíce. 
 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků