jaky je rozdil mezi normal a premium u toho paliva?
normal bude 91 oktan, premium 98 oktan (europske znacenie)
(první:-D) - Nádherný auto, řekl bych, že se jim to parádně povedlo, opravdu to připomíná klasiku 60' let, parádní motor, parádní interiér, a předpokládaná cena 25 000 USD (to se mi ani nechce věřit) i když je fakt že v americe stál třeba novej Mustang taky děsně málo v tý době. Jestli se tady nebude prodávat za víc jak půl mega, tak do toho jdu po hlavě!!! Prostě paráda
a čo má byť,mám teraz odpadnúť nech má aj 1000 koní absolútny nezájem!!!:-O
Tady bude cena asi někde jinde... Pěkně se to prodraži na věcech jako clo, daň, přeprava a podobně... ale i tak to může být zajímavý kousek... Hlavně ať to dokáže jezdit i jinak než rovně...
Dave: "Hlavně ať to dokáže jezdit i jinak než rovně..." ... no jo, fabia rs tomu urcite v zatackach natre. jels v tom uz?
No s těma tvejma zatáčkama newim..ale na rovině když fabii předjede tak jí dfoukne:D
Do evropy se ma dovazet 2.0 litru turbo a individualni dovoz a homologace stoji okolo 200k takze myslim ze by mel byt maximalne za 600k kc Zakladni cena ma byt 28 000 dolaru za 6tivalec takze nejakejch 420 000 kc v prepoctu.Za rok uvidime me to take laka :)
ty si i tady jo?:-D
dovoz prijde na cca 30k a homologace je vice mene jen o vymene svetel. Takze realne naklady na homologaci jsou okolo 60tis +- autobus.Daleko horsi jsou pak dane - clo a dph. To je k tomu treba pripocitat. A hlavne - nema to zadnou zaruku.
...a servis by mohl být problém, chápu-li správně. Možná by se ještě měly vyměnit brzdy..apod. v Americe obvykle poddimenzované.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.