Chevrolet Camaro detailně: až 422 koní

Chevrolet nás s novým Camarem seznamoval dlouho. Nyní uvolnil všechny detaily a další fotky této znovuzrozené legendy.

S novým Camarem jsme vás blíže seznámili již o víkendu. Ačkoli šlo o informace vesměs oficiální, všechny detaily si u Chevroletu nechali pro sebe až do včerejška, kdy byl vůz definitivně představen celému světu. Nyní se tedy konečně můžeme podívat na všechny detaily týkajíci´se techniky i výbav, ke kterým přidáváme sadu nových fotografií tohoto fešného Amíka.

Camaro bude v nabídce ve třech úrovních výbavy - LT, LS a SS. První dvě dostanou V6 3,6 l o výkonu cca 300 koní, který je vybaven přímým vstřikováním paliva. Standardně bude montován s 6° manuálem, za příplatek bude k dispozici elektronicky ovládaný 6° automat Hydra-Matic 6L50 s řazením pádly pod volantem TAPshift.

Model SS dostane V8 6,2 l označený LS3, který má svůj původ v Corvettě. Jeho výkon je 422 koní a standardně bude spojen s 6° manuálem TR6060. Pokud byste chtěli automat (6° Hydra-Matic 6L80), dostanete mírně oslabený motor L99, jehož výkon dosahuje 400 koní. Spolu se snížením výkonu dostal navíc i systém vypínání válců.

Na fotografiích, které jsme uveřejnili v neděli, jste si mohli povšimnout loga RS. To odkazuje na paket dodávaný k modelům LT a SS. Jeho součástí jsou xenony s kroužky okolo ve stylu Angel eyes od BMW, spoiler, speciální zadní světla a 20" kola.

Kompletní technické údaje

Všeobecné informace

Modely:Chevrolet Camaro LS, LT a SS
Karoserie / pohon:kupé, 4 místa, motor vepředu, pohon zadních kol
Stavba:stavebnicový prostorový rám, jedno a oboustranně galvanizovaná ocel
Konkurenti:Dodge Challenger, Ford Mustang, Nissan 350Z

Motory

 3.6L V-6 DI VVT (LLT) 6.2L V-8 (LS3, L99)
Použitý v:LS, LTSS
Typ:3.6L V-66.2L V-8
Objem (cm3):35646162
Vrtání & zdvih (mm):94 x 85.6103.25 x 92
Bloku:odlit z hliníku se zalitými válciodlit z hliníku se zalitými válci
Hlava:hliníkhliník
Rozvody:DOHC, 4 ventily na válec, proměnné časováníOHV; dva ventily na válec; roller lifters; odpojování válců (L99)
Palivová soustava:přímé vstřikovánívícebodové nepřímé vstřikování
Kompresní poměr:11.3:110.7:1
Výkon
(hp / kW @ rpm):
300 / 224 @ 6400 rpm*422 / 315 @ 5000 (LS3)*
400 / 299 @ 5000 (L99)*
Točivý moment
(Nm @ rpm):
370 @ 5200 rpm*553 @ 4500 (LS3)*
535 @ 4500 (L99)*
Palivo:bezolovnatý, normálbezolovnatý, premium
Maximální otáčky (rpm):70006000 (L99)
6600 (LS3)
Spotřeba:9,0 mimo město (odhad)10,5 mimo město (odhad)

Převodovky

 Hydra-Matic 6L50 6° automatická (LS, LT) s řazením TAPshift Hydra-Matic 6L80 6° automatická (SS) s řazením TAPshift Aisin Warner AY6 6° manuální (LS, LT) TR6060 6° manuální (SS)
Převody (:1):    
1:4.074.034.483.01
2:2.372.362.582.07
3:1.551.531.631.43
4:1.161.151.191.00
5:0.850.851.000.84
6:0.670.670.750.57
Zpátečka:3.063.063.673.28
Celkový převod:3.273.273.273.45

Podvozek

Vepředu:dvojité zavěšení, multi-link vzpěry; přímý stabilizátor; vinuté pružiny s progresivní charakteristikou; plně nastavitelný odklon, sklonu svislých čepů a sbíhavosti
Vzadu:nezávislé víceprvkové zavěšení; vinuté pružiny s progresivní charakteristikou s tlumiči uprostřed; stabilizátor; plně nastavitelný odklon a sbíhavost

Brzdy

Typ:kotoučové na všech kolech s ABS; větrané kotouče; jednopístkové brzdiče (LS, LT); čtyřpístkové pevné brzdiče od firmy Brembo vyrobené z hliníku(SS)
Průměr kotoučů, vepředu (mm):LS, LT: 321
SS: 355
Průměr kotoučů, vzadu (mm):LS, LT: 315
SS: 365
Tloušťka kotoučů, vepředu (mm):LS, LT: 30
SS: 32
Tloušťka kotoučů, vzadu (mm):LS, LT: 23
SS: 28

Kola/Pneu

 LS LT SS
Velikost kol:18" x 7.5" ocelová18" x 7.5" z hliníkové slitiny
19" x 8" z hliníkové slitiny
20" x 8" z hliníkové slitiny (vepředu)

 

20" x 9" z hliníkové slitiny (vzadu)

Pneu:P245/55R18P245/55R18
P245/50R19
P245/45ZR20 (vepředu)
P275/40ZR20 (vzadu)

Rozměry - exteriér

Rozvor (mm):2852
Délka (mm):4836
Šířka (mm):1918
Výška (mm):1377
Rozchod vepředu (mm):1618
Rozchod vzadu (mm):1628 (LS, LT) 1618 (SS)
Hmotnost (kg):1705 - LT (automat)

 

1700 - LT
1713 - LS (automat)
1718 - LS
1779 - SS (automat)
 

1755 - SS

Rozložení hmotnosti (% předek/zadek):52 / 48

Objemy

Kufr (L):320
Nádrž (L):71.9
Množství oleje (L):3.6L: 7.2
6.2L: 8.5

Nové fotografie

 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 

bazar

Chevrolet Cruze 1,8
Rok výroby: 2011
Stav: 56 781 km
Cena: 152 000 Kč
Chevrolet Cruze 2
Rok výroby: 2011
Stav: 81 629 km
Cena: 162 000 Kč
Chevrolet Captiva 2
Rok výroby: 2007
Stav: 75 051 km
Cena: 217 000 Kč
Chevrolet Cruze 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 88 795 km
Cena: 190 000 Kč
Chevrolet Aveo 1,4
Rok výroby: 2013
Stav: 87 504 km
Cena: 140 000 Kč
Chevrolet Cruze 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 30 825 km
Cena: 190 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků