Chevrolet Camaro detailně: až 422 koní

Chevrolet nás s novým Camarem seznamoval dlouho. Nyní uvolnil všechny detaily a další fotky této znovuzrozené legendy.

S novým Camarem jsme vás blíže seznámili již o víkendu. Ačkoli šlo o informace vesměs oficiální, všechny detaily si u Chevroletu nechali pro sebe až do včerejška, kdy byl vůz definitivně představen celému světu. Nyní se tedy konečně můžeme podívat na všechny detaily týkajíci´se techniky i výbav, ke kterým přidáváme sadu nových fotografií tohoto fešného Amíka.

Camaro bude v nabídce ve třech úrovních výbavy - LT, LS a SS. První dvě dostanou V6 3,6 l o výkonu cca 300 koní, který je vybaven přímým vstřikováním paliva. Standardně bude montován s 6° manuálem, za příplatek bude k dispozici elektronicky ovládaný 6° automat Hydra-Matic 6L50 s řazením pádly pod volantem TAPshift.

Model SS dostane V8 6,2 l označený LS3, který má svůj původ v Corvettě. Jeho výkon je 422 koní a standardně bude spojen s 6° manuálem TR6060. Pokud byste chtěli automat (6° Hydra-Matic 6L80), dostanete mírně oslabený motor L99, jehož výkon dosahuje 400 koní. Spolu se snížením výkonu dostal navíc i systém vypínání válců.

Na fotografiích, které jsme uveřejnili v neděli, jste si mohli povšimnout loga RS. To odkazuje na paket dodávaný k modelům LT a SS. Jeho součástí jsou xenony s kroužky okolo ve stylu Angel eyes od BMW, spoiler, speciální zadní světla a 20" kola.

Kompletní technické údaje

Všeobecné informace

Modely:Chevrolet Camaro LS, LT a SS
Karoserie / pohon:kupé, 4 místa, motor vepředu, pohon zadních kol
Stavba:stavebnicový prostorový rám, jedno a oboustranně galvanizovaná ocel
Konkurenti:Dodge Challenger, Ford Mustang, Nissan 350Z

Motory

 3.6L V-6 DI VVT (LLT) 6.2L V-8 (LS3, L99)
Použitý v:LS, LTSS
Typ:3.6L V-66.2L V-8
Objem (cm3):35646162
Vrtání & zdvih (mm):94 x 85.6103.25 x 92
Bloku:odlit z hliníku se zalitými válciodlit z hliníku se zalitými válci
Hlava:hliníkhliník
Rozvody:DOHC, 4 ventily na válec, proměnné časováníOHV; dva ventily na válec; roller lifters; odpojování válců (L99)
Palivová soustava:přímé vstřikovánívícebodové nepřímé vstřikování
Kompresní poměr:11.3:110.7:1
Výkon
(hp / kW @ rpm):
300 / 224 @ 6400 rpm*422 / 315 @ 5000 (LS3)*
400 / 299 @ 5000 (L99)*
Točivý moment
(Nm @ rpm):
370 @ 5200 rpm*553 @ 4500 (LS3)*
535 @ 4500 (L99)*
Palivo:bezolovnatý, normálbezolovnatý, premium
Maximální otáčky (rpm):70006000 (L99)
6600 (LS3)
Spotřeba:9,0 mimo město (odhad)10,5 mimo město (odhad)

Převodovky

 Hydra-Matic 6L50 6° automatická (LS, LT) s řazením TAPshift Hydra-Matic 6L80 6° automatická (SS) s řazením TAPshift Aisin Warner AY6 6° manuální (LS, LT) TR6060 6° manuální (SS)
Převody (:1):    
1:4.074.034.483.01
2:2.372.362.582.07
3:1.551.531.631.43
4:1.161.151.191.00
5:0.850.851.000.84
6:0.670.670.750.57
Zpátečka:3.063.063.673.28
Celkový převod:3.273.273.273.45

Podvozek

Vepředu:dvojité zavěšení, multi-link vzpěry; přímý stabilizátor; vinuté pružiny s progresivní charakteristikou; plně nastavitelný odklon, sklonu svislých čepů a sbíhavosti
Vzadu:nezávislé víceprvkové zavěšení; vinuté pružiny s progresivní charakteristikou s tlumiči uprostřed; stabilizátor; plně nastavitelný odklon a sbíhavost

Brzdy

Typ:kotoučové na všech kolech s ABS; větrané kotouče; jednopístkové brzdiče (LS, LT); čtyřpístkové pevné brzdiče od firmy Brembo vyrobené z hliníku(SS)
Průměr kotoučů, vepředu (mm):LS, LT: 321
SS: 355
Průměr kotoučů, vzadu (mm):LS, LT: 315
SS: 365
Tloušťka kotoučů, vepředu (mm):LS, LT: 30
SS: 32
Tloušťka kotoučů, vzadu (mm):LS, LT: 23
SS: 28

Kola/Pneu

 LS LT SS
Velikost kol:18" x 7.5" ocelová18" x 7.5" z hliníkové slitiny
19" x 8" z hliníkové slitiny
20" x 8" z hliníkové slitiny (vepředu)

 

20" x 9" z hliníkové slitiny (vzadu)

Pneu:P245/55R18P245/55R18
P245/50R19
P245/45ZR20 (vepředu)
P275/40ZR20 (vzadu)

Rozměry - exteriér

Rozvor (mm):2852
Délka (mm):4836
Šířka (mm):1918
Výška (mm):1377
Rozchod vepředu (mm):1618
Rozchod vzadu (mm):1628 (LS, LT) 1618 (SS)
Hmotnost (kg):1705 - LT (automat)

 

1700 - LT
1713 - LS (automat)
1718 - LS
1779 - SS (automat)
 

1755 - SS

Rozložení hmotnosti (% předek/zadek):52 / 48

Objemy

Kufr (L):320
Nádrž (L):71.9
Množství oleje (L):3.6L: 7.2
6.2L: 8.5

Nové fotografie

 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků