Chevrolet Camaro Convertible: produkční verze představena i naceněna

Nejen pařížským autosalon živ je člověk. Zpoza oceánu jsme se nyní dozvěděli, že fanoušci novodobého Chevroletu Camaro se konečně dočkali: jeho otevřené provedení je konečně zde. A že mu to trvalo, o „otevřené” verzi Camara i sám koncern GM (otevřeně, jak jinak...) hovoří již přes rok.

Novinka se ve své produkční podobě představí na autosalonu v Los Angeles a začít prodávat se má „již” jako vůz modelového roku 2011. V showroomech se objeví v únoru příštího roku a její ceny mají začínat na přijatelné hladině 30 000 dolarů. Za tyto peníze dostanete přímovstřikový vidlicový šestiválec s objemem 3,6 l, výkonem 312 koní (230 kW) a průměrnou spotřebou 8,1 l/100 km. Těšit se ale samozřejmě můžete na osmiválec SS, jenž při objemu 6,2 l dává výkon 426 koní (313 kW). Vozy budou doplněny šestistupňovou manuální, nebo za příplatek dodávanou automatickou převodovkou, v obou případě s šesti rychlostními stupni.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Camaro Convertible zná svou defintiviní podobu i cenu

bazar

Chevrolet Captiva 2
Rok výroby: 2007
Stav: 75 051 km
Cena: 210 000 Kč
Chevrolet Cruze 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 30 825 km
Cena: 190 000 Kč
Chevrolet Captiva 2
Rok výroby: 2007
Stav: 177 811 km
Cena: 176 000 Kč
Chevrolet Spark 1
Rok výroby: 2012
Stav: 36 035 km
Cena: 130 000 Kč
Chevrolet Aveo 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 56 473 km
Cena: 135 000 Kč
Chevrolet Trax 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 36 484 km
Cena: 316 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků