Chevrolet Camaro: 400 koní a jeden pony na sněhu (spy photos)

O Camaru už vlastně víme, jak bude vypadat. Nejen, že se Chevrolet chlubí prototypem, ale už nám ukázal i fotky produkční verze. Přesto jeho prototypy stále jezdí zahaleny kamufláží. Že by ještě bylo co skrývat?

Z venku nás už asi příliš mnoho překvapení nečeká, ovšem skoro vše ostatní zůstává utajeno. Zatím se jen ví, že na rozdíl od konkurenčního Mustangu budou mít zadní kola nezávislé zavěšení a pod kapotou bude V8 o objemu 6,0l a výkonu cca 400 koní, jenž bude kvůli optimalizaci spotřeby paliva vybaven systémem vypínání válců. K dispozici bude manuální i automatická převodovka a standardně má být auto vybaveno 21" disky vpředu a 22" vzadu.

Zajímavý je rozsah zapojení jednotlivých značek koncernu GM do vývoje Camara. Testování probíhá pod patronací Saabu ve Švédsku (všimněte si tamnější registrační značky), za vývoj jako takový je odpovědný australský Holden a výroba je plánovaná do Kanady. Tomu se říká globalizace. A mimochodem, v roce 2010 se dočkají milovníci otevřených verzí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Prototyp Camara při zimních testech

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Chevrolet Cruze 1,8
Rok výroby: 2011
Stav: 56 781 km
Cena: 152 000 Kč
Chevrolet Cruze 2
Rok výroby: 2011
Stav: 81 629 km
Cena: 162 000 Kč
Chevrolet Captiva 2
Rok výroby: 2007
Stav: 75 051 km
Cena: 217 000 Kč
Chevrolet Cruze 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 88 795 km
Cena: 190 000 Kč
Chevrolet Aveo 1,4
Rok výroby: 2013
Stav: 87 504 km
Cena: 140 000 Kč
Chevrolet Cruze 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 30 825 km
Cena: 190 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků