O Camaru už vlastně víme, jak bude vypadat. Nejen, že se Chevrolet chlubí prototypem, ale už nám ukázal i fotky produkční verze. Přesto jeho prototypy stále jezdí zahaleny kamufláží. Že by ještě bylo co skrývat?
Z venku nás už asi příliš mnoho překvapení nečeká, ovšem skoro vše ostatní zůstává utajeno. Zatím se jen ví, že na rozdíl od konkurenčního Mustangu budou mít zadní kola nezávislé zavěšení a pod kapotou bude V8 o objemu 6,0l a výkonu cca 400 koní, jenž bude kvůli optimalizaci spotřeby paliva vybaven systémem vypínání válců. K dispozici bude manuální i automatická převodovka a standardně má být auto vybaveno 21" disky vpředu a 22" vzadu.
Zajímavý je rozsah zapojení jednotlivých značek koncernu GM do vývoje Camara. Testování probíhá pod patronací Saabu ve Švédsku (všimněte si tamnější registrační značky), za vývoj jako takový je odpovědný australský Holden a výroba je plánovaná do Kanady. Tomu se říká globalizace. A mimochodem, v roce 2010 se dočkají milovníci otevřených verzí.
Foto © Automedia
Prototyp Camara při zimních testech