Chevrolet Bolt: Prostornější než BMW i3, dojezd přes 320 km

Konkrétní informace o motoru a dynamice automobilka zatím nezveřejnila. Nový elektrický Chevrolet se začne vyrábět ještě letos, americká cena by se bude pohybovat kolem 30 000 dolarů.

Veletrh CES 2016 se stal kromě jiného také dějištěm premiéry sériové verze elektrického Chevroletu Bolt. Automobilka si sice ještě přesné údaje nechala na autosalon v Detroitu, který se bude konat příští týden, základní fakta ale byla zveřejněna, stejně jako kompletní fotogalerie i video.

Chevrolet Volt druhé generace ujede více a spotřebuje méně  

Chevrolet Volt druhé generace ujede více a spotřebuje méně  

Chevrolet Bolt je jakousi levnější alternativou k BMW i3. Vůz dostal rozvor náprav 2601 mm, široký rozchod kol a celkově by jeho vzhled měl připomínat malý crossover. Baterie jsou uložené pod podlahou a případní zájemci se mají těšit na prostorný interiér. Objem zavazadelníku dosahuje na 479 litrů, maximum má hodnotu 1603 litrů. Bolt by měl být celkově prostornější než BMW i3.

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Konkrétní informace o motoru a dynamice automobilka zatím nezveřejnila. Víme ale, že kapacita akumulátorů je 17,1 kWh, přičemž na jedno nabití by měl Bolt zvládnout více než 322 km. Nový elektrický Chevrolet se začne vyrábět ještě letos, americká cena by se bude pohybovat kolem 30 000 dolarů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4Motion (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 25 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků