Chevrolet Bolt EV Concept má být cenově dostupným BMW i3

Chevrolet se vytasil na autosalonu v Detoritu nejen novou generací modelu Volt, ale také zajímavým a čistě elektrickým konceptem Bolt. Z této novinky by měl v budoucnu vzejít cenově dostupný elektromobil, který zvládne na jedno nabití ujet více než 300 kilometrů.

Chevrolet Volt druhé generace ujede více a spotřebuje méně  

Chevrolet Volt druhé generace ujede více a spotřebuje méně  

Kdo čeká nějaké větší podrobnosti, toho musíme hned na začátku zklamat. Chevrolet totiž ve své tiskové zprávě rozebírá všechno možné, ale o konkrétní technice neřekl vůbec nic. Snad jen to, že si řidič může vybrat z několika režimů jízdy, kdy se změní odezva na plynový pedál, upraví se světlá výška auta a nastavení tlumičů.

Kapacita akumulátorů údajně vystačí minimálně na dojezd 320 kilometrů, což zní velmi slibně. Chevrolet taktéž zdůrazňuje cenovou dostupnost. Bolt nemá být exkluzivitou, ale relativně levným automobilem. Zatím vypadá jako takové levnější BMW i3, nicméně startovací cena ani tak nebude lidová. Jako hranici si automobilka stanovila 30 000 dolarů, tedy nějakých 720 000 Kč.

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Bolt EV Concept dostal řadu moderních materiálů. Ve výčtu najdeme hliník, hořčík a samozřejmě také karbon. Interiér má být prostorný a stejně jako v BMW i3 se do něj vejdou pouze čtyři osoby. Ve výbavě pak najdeme mnoho „vychytávek“. Jako příklad můžeme uvést možnost používat chytrý telefon místo klíčku, případně bude k dispozici systém autonomního parkování, kdy z auta vystoupíte a ono samo zaparkuje. Pak si ho pouze přivoláte zpět.

Kdy přesně se objeví sériová podoba tohoto konceptu, to Chevrolet ve svých materiálech neuvádí. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků