Chevrolet Bolt EV Concept má být cenově dostupným BMW i3

Chevrolet se vytasil na autosalonu v Detoritu nejen novou generací modelu Volt, ale také zajímavým a čistě elektrickým konceptem Bolt. Z této novinky by měl v budoucnu vzejít cenově dostupný elektromobil, který zvládne na jedno nabití ujet více než 300 kilometrů.

Chevrolet Volt druhé generace ujede více a spotřebuje méně  

Chevrolet Volt druhé generace ujede více a spotřebuje méně  

Kdo čeká nějaké větší podrobnosti, toho musíme hned na začátku zklamat. Chevrolet totiž ve své tiskové zprávě rozebírá všechno možné, ale o konkrétní technice neřekl vůbec nic. Snad jen to, že si řidič může vybrat z několika režimů jízdy, kdy se změní odezva na plynový pedál, upraví se světlá výška auta a nastavení tlumičů.

Kapacita akumulátorů údajně vystačí minimálně na dojezd 320 kilometrů, což zní velmi slibně. Chevrolet taktéž zdůrazňuje cenovou dostupnost. Bolt nemá být exkluzivitou, ale relativně levným automobilem. Zatím vypadá jako takové levnější BMW i3, nicméně startovací cena ani tak nebude lidová. Jako hranici si automobilka stanovila 30 000 dolarů, tedy nějakých 720 000 Kč.

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Bolt EV Concept dostal řadu moderních materiálů. Ve výčtu najdeme hliník, hořčík a samozřejmě také karbon. Interiér má být prostorný a stejně jako v BMW i3 se do něj vejdou pouze čtyři osoby. Ve výbavě pak najdeme mnoho „vychytávek“. Jako příklad můžeme uvést možnost používat chytrý telefon místo klíčku, případně bude k dispozici systém autonomního parkování, kdy z auta vystoupíte a ono samo zaparkuje. Pak si ho pouze přivoláte zpět.

Kdy přesně se objeví sériová podoba tohoto konceptu, to Chevrolet ve svých materiálech neuvádí. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 33 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků