Chevrolet Agile: první skici nového kompaktu

Počáteční prodejní úspěchy, s nimiž se potkal nový kompaktní sedan Cruze, ještě více upevnily pozici Chevroletu na trhu s cenově dostupnými menšími a středně velkými modely a automobilka hodlá v tomto tažení i nadále pokračovat. Dalším kouskem, který má oslovit především masy lidí s menším finančním rozpočtem na pořízení nového auta, bude pětidveřový kompaktní model Agile. Jehož vývoj kompletně probíhá v brazilském centru automobilky, vyrábět se bude v Argentině.

Jak už jistě tušíte, hlavním odbytištěm tohoto vozu se bezpochyby stane jižní a severní Amerika, kde se novinka začne prodávat na podzi. Zda se Chevrolet Agile ukáže i u nás, potažmo v Evropě, kde je trh s podobnými vozy značně nasycen, je otázkou. Je ale pravděpodobné, že právě Agile se stane jednou z největších premiér v expozici Chevroletu na frankfurtském autosalonu, takže seznámit se s ním bude moci i evropské publikum.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Agile
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 1 příspěvek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků