Chevrolet Agile: Astra po plastice se představuje

Dříve avizovaný model Chevroletu, jehož zrod poslední měsíce zaměstnával vývojové centrum GM v Brazílii, má za sebou své částečné virtuální odhalení. Automobilka totiž vypustila první oficiální fotografii zachycující tento městský crossover od Chevroletu. Nenechte se ale zmást, Chevrolet Agile je svým způsobem „překopaná“ Astra s výrazněji změněnou přídí a zádí. Kvůli tomu ani neočekáváme, že samotný vůz překvapí nějakými převratnými novinkami, nebo inovativními prvky.

Chevrolet Agile, jenž je postaven na platformě Viva, však nemusí být pro našince až natolik zajímavý, jelikož je určen pouze pro latinskou Ameriku a u nás bude jeho místo i nadále zastávat hatchback Aveo. Prozatím nemáme žádné bližší informace o pohonných jednotkách, očekává se však alespoň jeden agregát schopný provozu na bioetanol. Produkce modelu Agile má začít již na podzim letošního roku.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Agile

bazar

Chevrolet Captiva 2
Rok výroby: 2007
Stav: 75 051 km
Cena: 217 000 Kč
Chevrolet Cruze 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 30 825 km
Cena: 190 000 Kč
Chevrolet Captiva 2
Rok výroby: 2007
Stav: 177 811 km
Cena: 176 000 Kč
Chevrolet Spark 1
Rok výroby: 2012
Stav: 36 035 km
Cena: 130 000 Kč
Chevrolet Aveo 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 56 473 km
Cena: 137 000 Kč
Chevrolet Trax 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 36 484 km
Cena: 320 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků