Chevrolet 130R a 140S: dvě studie pro mladé

Chevrolet ukázal na autosalonu v Detroitu dvě studie zaměřené na budoucí generaci zákazníků. Automobilka si dala za cíl zjistit, co mladí lidé chtějí a co od svého auta očekávají. Na základě průzkumu pak vzešly následující výsledky. Mladí Američané chtějí čtyřmístné auto s prostorem na úrovni sedanu a s karoserií kupé. Potřebují mít připojení k internetu, motor s výkonem kolem 150 koní, spotřebu do šesti litrů. Výrobní cena se má pohybovat do 20 000 USD.

Výsledkem jsou studie s názvem 130R a Tru 140S. V případě prvně jmenovaného jde o čtyřsedadlové kupé lakované v novém odstínu červené metalízy. Designéři použili „výkonový“ design a přidali typické prvky pro značku Chevrolet (oblouky blatníků, hladké boky…). Pod kapotou je trubomotor využívající systém start/stop a poháněna jsou zadní kola.

Druhá studie dlouhá 4507 mm, široká 1878 mm a vysoká 1360 mm nese jméno Tru 140S. Tentokrát se jedná o čtyřsedadlové sportovní kupé s pohonem předních kol. Má jít o předobraz sportovního auta s atraktivním designem a nízkou pořizovací cenou. Designéři dostali za úkol navrhnout vůz, který bude vypadat sebejistě, exoticky, draze a rychle. Tru 140S stojí na platformě převzaté z modelu Cruze.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků