Chevrolet 130R a 140S: dvě studie pro mladé

Chevrolet ukázal na autosalonu v Detroitu dvě studie zaměřené na budoucí generaci zákazníků. Automobilka si dala za cíl zjistit, co mladí lidé chtějí a co od svého auta očekávají. Na základě průzkumu pak vzešly následující výsledky. Mladí Američané chtějí čtyřmístné auto s prostorem na úrovni sedanu a s karoserií kupé. Potřebují mít připojení k internetu, motor s výkonem kolem 150 koní, spotřebu do šesti litrů. Výrobní cena se má pohybovat do 20 000 USD.

Výsledkem jsou studie s názvem 130R a Tru 140S. V případě prvně jmenovaného jde o čtyřsedadlové kupé lakované v novém odstínu červené metalízy. Designéři použili „výkonový“ design a přidali typické prvky pro značku Chevrolet (oblouky blatníků, hladké boky…). Pod kapotou je trubomotor využívající systém start/stop a poháněna jsou zadní kola.

Druhá studie dlouhá 4507 mm, široká 1878 mm a vysoká 1360 mm nese jméno Tru 140S. Tentokrát se jedná o čtyřsedadlové sportovní kupé s pohonem předních kol. Má jít o předobraz sportovního auta s atraktivním designem a nízkou pořizovací cenou. Designéři dostali za úkol navrhnout vůz, který bude vypadat sebejistě, exoticky, draze a rychle. Tru 140S stojí na platformě převzaté z modelu Cruze.

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 20 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků