Chery V5, čínský rodinný vůz s evropskými parametry

26 komentářů

delph
1. června • 17:46

to je co? crossover je mix mezi kombi a mpv tak co je mix mezi mpv a crossoverem? ještě mpvéčkovatější auto ale ne tak uplně mpv?

kolac_bb
1. června • 17:45

Tieto auta budu urcite prekypovat vysokou kvalitou dielenskeho spracovania, ked uz na oficialnych fotkach nedolieha kryt odkladacej schranky pred spolujazdcom..

Rico
1. června • 15:59

Ceny cinskych vyrobkov su nizke iba preto, ze maju znacne podhodnotenu menu a cinska centralna banka ju vlastne dotuje. Takze kazdy vyrobok vyvezeny z ciny ma znizenu cenu o dotaciu cinskej banky, teda vlastne ju dotuje cinsky lud. Keby uvolnili menu, tak uz nieje taky zaujem vyrabat v cine.

Žmulín
1. června • 17:15

Copak cena,ale jestli to bude stejná bída jak v tý kopii Frontery co ani neprošla nárazovejma testama,(v některejch měřeních ani neměli přístroje kalibrovaný na tak hrozný hodnoty!),tak to bude velkej krok vzad a přibydou mrtví na silnicích

Pes
1. června • 14:55

- od číňanů auto? Nikdy, a ani nic jiného, dokud nezmění svou politiku v Tibetu, a také na svém území. Už tak od nich kupujem kdoví co, člověk se tomu ani nemůže bránit, když produkt není řádně označen zemí původu. Srát na ně - nezlobte se, lépe se to vyjádřit nedá. Proč jim ten svět leze pořád do pr..le..

flux
2. června • 10:59

asi pred rokom bolo v tlači v podstate senzačné precitnutie, že Tibetu je vlastne v Číne dobre ... nechce sa mi to hladať ale ani tu nie je všetko čierno-biele

9-3
1. června • 11:47

Uz umi udelat jakz takz vlastni design, kdyz podstreli cenu Logana, maj dostatek obdivovatelu a na silnicich nebude tak hnusne
Cerstvy fotky z Ciny - Chery Aszo - novej sedan:
http://galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=9991&cat=582
http://galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=9990&cat=582
http://galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=9992&cat=582
A fejk Matize - QQ:
http://galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=9994&cat=582

puck
1. června • 10:55

typicka cinska kopia passat predna maska a honda accord zboku ale co uz maju chudaci robit....

Jarda.abc
1. června • 7:49

tak budou mít i čínské automobilky solidní zázemí.
Moc bych ty Číňany nekritizoval. Podívejte se jakým zahraničním automobilkám musí konkurovat i na domácím trhu. Doma musejí konkurovat Škodě, tak proč by jim to potom nešlo i v ČR. Navíc je to ze Šanghaje co by žabičkou dohodil do Japonska i do Koreje.

flux
1. června • 8:04

myslím že by mali už v začiatkoch uvažovať o velkovýrobe iných vozidiel než na pohon uhlovodíkových palív. Keď začnú v Číne vyrábať milióny cenovo prístupných áut pre svojich budúcich motoristov... vieme čo spraví takýto nový veľkodopyt s cenami ropy a našich benzínov a nafty.

Mirek
1. června • 11:14

Proč si myslíš že je tolik povyku kolem blízkého východu kde se těží velká část produkce ropy. Velmoce je chtějí mít pod kontrolou protože mají strach ze zvýšené spotřeby v Číně. Tam se navíc benzín prodává na naše za 12 až 14 Kč za litr. Jenže nemůžeš jim říct přišli jste pozdě, sami máme málo. Jezděte na něco jiného.

flux
2. června • 10:56

jasné že to nemyslím "sebecky" aby len Čína už nevytvárala zbytočne ďalšie milióny štandardných pohonov, no taký bude musieť byť celosvetový trend vo velmi krátkom čase (ktorú už vlastne nenápadne začína - Švédsko, USA na vytýčenej legislatívnej úrovni a výrobcovia i prakticky) ... a v takej velkej krajine je šanca aj na nižšie ceny týchto "nových pohonných jednotiek" pri ich zavedení do velkovýroby.
A čo sa týka svetových cien, už teraz je choré že asi 25% celosvetovú spotrebu ropy majú odberatelia v USa čím samozrejme cez dopyt tiež tlačia ceny nahor. Lenže ceny svetové, nie ceny pre zámorských odberateľov ktorí ceny vyhnali. Teda najviac doplácame my - v Európe - kde ku týmto zvýšeným cenám máme aj najväčšie vlastné daňové zaťaženie ( a v našich krajinách ešte omnoho väčšie výdavky v pomere ku mzdám než DE, SWE, CH...).

LeonardoCupranek
1. června • 11:28

Zajimavy clanek o rope, jejim dochazeni, zvysovani tezby a o zemich, kde se tezi, vysel zde: http://www.libinst.cz/clanky.php?id=651
Je to docela zajimavy alternativni pohled.

rmira
1. června • 12:21

pěkný článek. Kdybych nevěděl, odkud pochází, hádal bych na stranu Zelených.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jarda.abc
1. června • 12:31

Nejde jen o Chinu, také Indie má roční přírůstky hospodářství o 9%. V brzké době bude zapotřebí vytěžit 2x více ropy než dnes, ale OPEC je rád, když ohlásí zvýšení těžby o 3%.

rmira
1. června • 12:49

Je to tak, většina dnes využívaných ložisek byla objevena před cca 30 lety a už prostě není kde (za rozumnou cenu) brát. Také rafinerie omezují investice do zpracovatelských kapacit, protože je to zbytečné (nebude co rafinovat). Proto se mi jeví přechod na alternativy, kterému se pomůže např přesunem zdanění (např dočasná spotřební daň na ropu, která zafixuje cenu např. 100 USD/b). Takže úsporná opatření se začnou vyplácet jaxi dříve, a bude to kompenzováno snížením jiných daní. Až pak bude ropa stát 100 sama od sebe, budeme připraveni...

Ron
1. června • 19:49

Ta tvoje myšlenka o fixaci ceny ropy je hezká, ale bohužel nereálná. Taková věc by byla politická sebevražda. Navíc cena 100 USD za barel bude sama od sebe tipuji tenhle, nejpozději příští rok. Připraven nikdo nebude.
A kdoví, jestli se na grafu cen ropy v čase nenacházíme na začátku takové té ošklivé, řekl bych až nepěkné pravé části exponenciely.

rmira
1. června • 21:32

myšlenka o fixaci ceny není moje, je to myšlenka některých amerických politiků. Je pravda, že už je možná pozdě a připraveni nebudeme (tj. nejsme). Pokud ale dojde k ropnému šoku, politici to stejně odnesou, tj. páchají sebevraždu i tím, že nic nedělají ..........

far
1. června • 7:37

je to jah hatlanina VW z predu a Focus zo zadu.

flux
1. června • 7:44

a k tomu boky napr. z Toyoty Avensis.. a chladič mi tiež niečo pripomína (žeby Subaru ? )

randomf
2. června • 9:36

A hlavně logo připomíná Infinity. Ťim vic ploužků, Ťim vic Adidaš pané

karel
1. června • 7:32

Zatím jsou čínské auto evropanům pro smích, ale uvidíme za 5 až 10 let jak budou vypadat. Japonské a korejské auto na to byly podobně a jak se potom vypracovaly a jsou velkou konkurencí pro Evropu.

flux
1. června • 7:26

takých karosárskych "navrhnutí" sa od nich isto ešte dočkáme mraky - vyzerá to tak, že si spravili jednoduchý softwarový generátor ktorý zmixuje design predku, bokov, zadku, chladiča... z už vyrábaných modelov známych automobiliek

Tomáš Langer
5. června • 10:25

Jó, kdyby to bylo tak jednoduchý...
Tohle auto potřebovalo hodně dobré a zapálené designéry, a tedy i manažery, kteří byli ochotni je dobře zaplatit. Věřte, že práce na tomhle designu bylo opravdu hodně. A že se něčím inspirovali? No a co?
Tomáš

flux
5. června • 11:13

iste nejde o jednoduchú prácu, niektorým designérskym spracovaniam však predchádza aj nápad (velmi cenná časť ktorú vidí každý na výstupe - a teda i na ulici)

mvb
1. června • 1:18

ac od Mitsubishi, tak 4valec 2,4 s 95kW/198Nm ..... nic moc... kde je naftak? to v Evrope nebude mit lehke... to co clovek usetri na aute, tak zaplati na benzinu... odhaduji, ze to bude zrat tak 8-9l v primeru... coz na 95kW nic moc...ale uvidi se az zverejni cenu...

Doporučujeme

Články odjinud