Po řadě nezdařilých investic se čínská automobilka Chery opět staví na nohy a míří do sfér, jež jí zatím zůstávaly neznámé.
Podle prodejních výsledků za loňský rok je státní automobilka Chery sedmým největším producentem osobních automobilů v Číně. Co se jí ale na rozdíl od ostatních čínských značek opravdu daří, to je export, v současnosti jde každý čtvrtý vůz Chery na vývoz. První vůz Chery vyrobila v roce 1999 a v dnešní době spolupracuje s řadou zahraničních firem. Nese například poloviční podíly ve společnostech Chery - Jaguar Land Rover a Chery – Israel Corporation (Qoros).
První kresby vlajkové lodi Arrizo 9, vpravo již představený menší sedan Arrizo 7
Automobilka Chery se v uplynulých měsících spálila s investicemi do zavedení dvou podřízených značek, které si ale čínští zákazníci neoblíbili. Nyní už ale hledí opět vpřed. Teprve před několika týdny představila sedan Arrizo 7, jenž má cenou a rozměry mířit zhruba na aktuální Chevrolet Cruze. Nyní vám ale můžeme ukázat i první skicy připravované vlajkové lodi Arrizo 9, jež by se měla začít vyrábět v průběhu roku 2015.