ÚSPĚCH SPORTOVNÍ ŠKODY, KTERÝ BY SE BEZESPORU DOSTAVIL BY KONCERNUVYKOMPENZOVAL ZTRÁTY ŠPANĚLSKÉHO SEATU.ZE SEATU NĚMCI NEUDĚLAJÍ NIKDY ALFU ROMEO, JEJICH POKUSY JSOU MARNÉ!ŠKODA MÁ VELKÝ POTENCIÁL A JE CHYBOU JEJ OMEZOVAT.VRACÍ NÁS TO DO DOBY OMEZOVÁNÍ BREŽNĚVEM A SOUDRUHŮ..........TEN KDO ZNÁ SITUACI KOLEM TEHDEJŠÍHO VÝVOJE ŠKODY, ROZUMÍ...
Seat je naleštěná bída,jejich propad do ztráty mě nijak nepřekvapuje,ostatně Škodovka to vyrovná.
Jo, jsem do aut ujetá, ale Škodula mě nikdy nebrala. Celej život dělám sport, tak sem vždycky chtěla mít sportovně říznutý auto. A teď když jsem si přečetla tenhle článek, tak chápu proč mě Škodovky nikdy neoslovily. Možná to není chyba borců v Mladý Boleslavi ale bossů od VW že jim nedali prostor. A přesně souhlasím. Pokus aby Seat konkuroval Alfě byl spíš trapnej než cokoli jiného....
Smiřte se hoši (a slečno) s tím, že si majitel firmy rozhoduje, co se v které pobočce bude vyrábět. Je to jeho výsostné právo. Slovo majitel či většinový akcionář tak nějak z podstaty může ovlivňovat chod své firmy, dle svého uvážení. Vy byste si nechali od nějakejch nýmandů kecat do toho, co se vyrábí ve Vašem podniku? Chvála bohu, že tenkrát škodovku koupil VW. Jedno z nejlepších polistopadových rozhodnutí. Jinak tady byla montovna rencků a z továrny by vyjížděla jedna Thalie za druhou, či jiné podobné hrůzy. Škodovkář opravdu nejsem, ale chce to trošku rozumu. Nebo teda zase můžete Škodu znárodnit a o tom, co se v ní bude vyrábět, můžete rozhodovat ve všelidovém hlasováníB-] Případně na nějakém sjezdu.
Tím nýmandem máš na mysli sebe?:-P
Auta z Boleslavi a Nošovic jsou lepší než "das auto",nedivím se že nás nemají rádi.
A už jsi se v nějakém VW svezl nebo jen vaříš z vody? Svez se v passatu a v suberbu, rozdíl poznáš po sto metrech B-] VW bude vždy o krok před schade, budete se s tím muset smířit, škodifkáři :-D
Tahle země trabantů dopadne stejně jako s mobily a elektronikou a když už vysoká německá místa nahlas mluví jak se bojí Korejců tak se to blíží.
Nejvíc mě pobavil šéf VW jak je vykulený že v i30 nic nevrže,no v mé rok staré i20 taky nic nevrže a jestli je vrzání u fauvévagen standard tak to potěš koště..
To já měl od korejců boty-po měsíci jsem chodil bos! Snad Ti ten tvůj Pyundai vydrží o měsíc déle :-)) Sám bych nešel do vozu co nevydrží ani jednu zimu a ztratí na ceně víc než stojí-o náhradních dílech nemluvě! B-]
proč bude o krok napřed??protože kdyby dali Škodovce tu samou techniku co do Passatu či Golfu,tak by si ani neškrtli a lidi by si předražený Passat nekoupili ani omylem.kdyby byly pro přirozenou konkurenci,tak to poskytnou všude,kde je to jen trochu možný.Němci byly odjakživa škudlilové a prohru by neunesli.a k tomu z vlastních řad.
A preco by to robili ? Koncern predsa musi zabezpecit aby sa jeho modely doplnali a nie aby si konkurovali. Ved to by nemalo ziadny zmysel ...
Passata teď koupíš levněji než Superba, navíc s výbavou, kterou v Schade ani neobjednáš B-]
Němci rozmrdali Evropu, prohráli válku, kvůli nim sem došli Rusové a vše nám zakázali. A když jsou v prdeli, zase nám to zakazují ti, co to zapříčinili !!! Otvírá se mi kudla v kapse.
Jako by si mi mluvil z duše malý český tutan bude vždycky prdelkovat celé Evropě vidíme to dnes a denně jak v současnosti tak v minulosti .Dříve diktovali němci pak rusáci a dneska zas němci .Všichni víme že zlaté a šikovné české ručičky by dokázaly vyrobit sportovní vůz ale v našem rozkradeném státě bohužel není na trhu nikdo kdo by toto financoval a proto bude vždy diktovat ten kdo má na to prachy.Konkurence přece nemůže dovolit aby se na trhu prosadil nápad ,styl,a design z české školy. Jo pořád platí a bude platit koho chleba jíš toho písen zpívej.
boze keby v roku 2002 povolili vyrobu Skoda Tudor ala superb coupe , tak to by urcite malo obrovsky uspech , len zase VW to nedovolilaa , skoda , mam pocit ze passat cc by extra predajny nebol kebyze pride na trh Skoda Tudor , krasne auto , skoda ho
slozime se jako na narodni divadlo koupime si skodovku z5
Přesně tak. Je pravda, že tam kde je Škodovka teď, tak tam by se nikdy sama nedostala. VW poskytl velkou finanční injekci, a popravdě první oktávka je taky PŘINEJMENŠÍM (!!!) z poloviny jejich dílo. jenže teď začínají omezovat, protože škodovka je pro ně pomalu a jistě větší a větší konkurence.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.