Chcete ryze sportovní Škodovku? Máte smůlu

Chcete ryze sportovní Škodovku? Máte smůlu

Mladoboleslavská automobilka začala v poslední době poutat nezvykle velkou pozornost. Z několika oficiálních prohlášení vyplývá, že postupně přijde řada nových modelů a že se chystají velké věci. Kromě škodovácké verze Volkswagenu UP! se můžeme začátkem příštího roku těšit také na Rapid. Za rok je očekáván příchod nové Octavie.  Automobilka chce do roku 2018 prodávat 1,5 milionu vozů ročně. Vyrojily se tedy spekulace, zda v přívalu novinek nenajdeme také něco sportovního, něco hodně atraktivního, zkrátka něco podobného konceptu RS 2000, který se představila letos u Worthersee.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Kdyby takový model přišel na trh, určitě by se nikdo nezlobil. Jediní, kdo by se zlobili, by byli lidé z vedení mateřského Volkswagenu. Škoda má zvyšovat prodeje, ale zřejmě se nemůže pouštět do vod, kde už VW má své zástupce. Anglický Autocar se na příchod sportovní Škodovky přímo zeptal šéfa technického vývoje Eckharda Scholze. Ten všechny spekulace na téma auta podobného Fabii RS 2000 rázně popřel. Podle něj není na trhu pro takový vůz místo a automobilka se musí soustředit na jiné, masovější segmenty. Je to prostě škoda.

Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků