Chcete rychlou Mazdu MX-5? Počkejte si na Fiat 124 Spider Abarth

Chcete rychlou Mazdu MX-5? Počkejte si na Fiat 124 Spider Abarth

Mazda nedávno potvrdila, že rychlejší a ostřejší varianta roadsteru MX-5 nové generace nepřichází v úvahu. Vrchol tak bude tvořit atmosférický dvoulitr o výkonu 160 koní. Kdo chce ještě rychlejší svezení, musí si počkat na Fiat.

Nový model Fiat 124 Spider se představí na autosalonu ve Frankfurtu (nebo až v listopadu v Los Angeles). Konstrukční základ je prakticky shodný s Mazdou, výroba bude dokonce probíhat v Japonsku na stejné lince, kde se vyrábí Mazda MX-5.

10 věcí, které jste (možná) nevěděli o roadsteru Mazda MX-5

10 věcí, které jste (možná) nevěděli o roadsteru Mazda MX-5

Základní verze Fiatu 124 Spider budou podobné jako Mazda, management automobilky Fiat ale potvrdil, že se chystá i ostřejší a rychlejší verze Abarth. K pohonu má skutečně sloužit přeplňovaný čtyřválec 1750 TBi o výkonu asi 200 koní, píše britský AutoExpress.

Díky tomu by se mohl Fiat 124 Spider dostat s poměrem výkonu a hmotnosti do stejných čísel jako Porsche Boxster GTS. Hmotnost Fiatu by neměla přesáhnout 1100 kg. Na trhu by se verze Abarth mohla objevit na konci roku 2016.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 15 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků