Chcete novou Mazdu 6 první generace za pár korun? Musíte do Číny

Chcete novou Mazdu 6 první generace za pár korun? Musíte do Číny

Pokud patříte k lidem, kteří sice chtějí nové auto, ale bojí se složitosti moderních vozů, jeďte na nákupy do Číny. Mazda v Číně ve spolupráci s automobilkou FAW stále vyrábí a prodává první generaci modelu Mazda 6.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mazda 6 první generace byla dobré auto. V Číně ji pořád můžete koupit
jako novou za asi půl milionu korun podle aktuálního kurzu

V showroomech auto uvidíte vedle druhé i nové třetí generace a koupíte ho v přepočtu za 20 718 amerických dolarů. Nebýt aktuálně nepříznivého kurzu dolaru (asi 25,70 korun), jednalo by se o vskutku výhodnou koupi.

Zajímavosti | Kombi | Mazda

Mazda6 s pohonem všech kol stojí od 804 900 korun

Mazda 6 první generace se už v Číně prodává pouze s dvoulitrovým benzínovým čtyřválcem o výkonu 108 kW (147 k) a točivém momentu 183 Nm. Můžete mít jak pětistupňový manuál, tak čtyřstupňový automat.

Čína je jednou ze zemí, kde starší modely poměrně úspěšně přežívají dál kvůli vysoké poptávce nenasyceného trhu. Například minulá generace Volva XC90 se bude v Číně vyrábět a prodávat ještě několik let.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků