Chcete Mercedes třídy C s maximálkou 343 km/h? Posaidon takový vůz má

Mercedes-Benz třídy C dostal ve své vrcholné úpravě 63 AMG pod kapotu osmiválec z AMG GT, který v silnějším provedení S nabídne 375 kW (510 k). Zdá se vám to pořád málo? Nevadí, společnost Posaidon má velmi zajímavé řešení.

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

V rámci úprav totiž Mercedes třídy C dostane nová turbodmychadla, jiný software řídicí jednotky, vylepšení se dočká také mezichladič stlačeného vzduchu i výfuk. Výsledkem pak jsou mírně řečeno fascinující parametry. Motor vyprodukuje po úpravě 514 kW (700 k) a 890 Nm.

Test Mercedes-Benz C 220 BlueTec kombi: Základní biturbo

Test Mercedes-Benz C 220 BlueTec kombi: Základní biturbo

Samozřejmě bylo potřeba upravit také sedmistupňovou převodovku a pokud si to zákazník bude přát, k dispozici je taktéž třeba vylepšený zadní diferenciál. Každopádně sprint z nuly na 100 km/h je po úpravě záležitostí pouze na 3,4 s a maximální rychlost dosahuje na 343 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků