Chcete Mercedes třídy C s maximálkou 343 km/h? Posaidon takový vůz má

Mercedes-Benz třídy C dostal ve své vrcholné úpravě 63 AMG pod kapotu osmiválec z AMG GT, který v silnějším provedení S nabídne 375 kW (510 k). Zdá se vám to pořád málo? Nevadí, společnost Posaidon má velmi zajímavé řešení.

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

V rámci úprav totiž Mercedes třídy C dostane nová turbodmychadla, jiný software řídicí jednotky, vylepšení se dočká také mezichladič stlačeného vzduchu i výfuk. Výsledkem pak jsou mírně řečeno fascinující parametry. Motor vyprodukuje po úpravě 514 kW (700 k) a 890 Nm.

Test Mercedes-Benz C 220 BlueTec kombi: Základní biturbo

Test Mercedes-Benz C 220 BlueTec kombi: Základní biturbo

Samozřejmě bylo potřeba upravit také sedmistupňovou převodovku a pokud si to zákazník bude přát, k dispozici je taktéž třeba vylepšený zadní diferenciál. Každopádně sprint z nuly na 100 km/h je po úpravě záležitostí pouze na 3,4 s a maximální rychlost dosahuje na 343 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků