Chcete McLaren Senna? Tento kousek stojí „jen“ 180 tisíc korun

Jestliže se vám zamlouvá nejnovější McLaren Senna, ale požadovaných 18,5 milionu korun jaksi nemáte k dispozici a do pořadníku 499 vybraných majitelů jste se nedostali, modelářská firma Amalgam Collection teď nabízí trochu dostupnější verzi britského supersportu.

Ani tento McLaren Senna totiž není zrovna dostupnou koupí. Společnost Amalgam Collection je vyzdvihována pro své neskutečně detailní zmenšené modely vozů a jejich nejnovější Senna v měřítku 1:8 možná nakonec disponuje stejnou exkluzivitou jako reálná předloha.

Tak zaprvé, produkce modelu bude rovněž limitována na maximálně pár stovek kusů, jelikož každý exemplář je stavěn ručně. Mluvíme zde o původních 3000 hodinách vývoje zmenšeniny a dalších 300 hodinách ruční práce k sestavení modelu.

Nový McLaren 600LT oficiálně. Má výkon 481 koní. Na tunu!

Nový McLaren 600LT oficiálně. Má výkon 481 koní. Na tunu!

„Hračka“ o délce 600 mm je ke všemu postavena dle originálních výrobních CAD dat McLarenu, tudíž se jedná o kopii do posledního detailu. Výsledek práce Amalgamu nakonec prošel schvalovacím procesem samotných designérů a inženýrů britské značky.

Za druhé, cena limitovaného modelu je určena pro opravdové sběratele nebo vlastně majitele reálného McLarenu Senna. Kousek na fotkách ve výbavě Limited Edition s oranžovým lakem, tmavými koly, karbonovými a sytě modrými detaily totiž vyjde na 8.184 dolarů. V přepočtu tedy asi 180.000 korun.

McLaren P1 nemusel být hybrid. Důvod použití elektromotoru překvapí

McLaren P1 nemusel být hybrid. Důvod použití elektromotoru překvapí

A ano, mluvíme zde o výbavě. Zájemci si mohou model specifikovat dle vlastních přání podobně jako u skutečného McLarenu. Verze Bespoke začíná na 9.384 dolarech (208.000 korun) a lze si vybrat z omezené nabídky různých laků karoserie, polstrování interiéru, designů kol, barev brzdičů a dalších maličkostí.

Pokud však zvolíte variantu Bespoke Plus, přehoupnete se na částku 10.584 dolarů (235.000 korun) a Amalgam vyslyší i vaše nejšílenější přání – unikátní laky, barevné kombinace, materiály v interiéru a kdovíco ještě. Tohle prostě není vaše Bburago z dětství…

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků