Chcete McLaren Senna? Tento kousek stojí „jen“ 180 tisíc korun

Jestliže se vám zamlouvá nejnovější McLaren Senna, ale požadovaných 18,5 milionu korun jaksi nemáte k dispozici a do pořadníku 499 vybraných majitelů jste se nedostali, modelářská firma Amalgam Collection teď nabízí trochu dostupnější verzi britského supersportu.

Ani tento McLaren Senna totiž není zrovna dostupnou koupí. Společnost Amalgam Collection je vyzdvihována pro své neskutečně detailní zmenšené modely vozů a jejich nejnovější Senna v měřítku 1:8 možná nakonec disponuje stejnou exkluzivitou jako reálná předloha.

Tak zaprvé, produkce modelu bude rovněž limitována na maximálně pár stovek kusů, jelikož každý exemplář je stavěn ručně. Mluvíme zde o původních 3000 hodinách vývoje zmenšeniny a dalších 300 hodinách ruční práce k sestavení modelu.

Nový McLaren 600LT oficiálně. Má výkon 481 koní. Na tunu!

Nový McLaren 600LT oficiálně. Má výkon 481 koní. Na tunu!

„Hračka“ o délce 600 mm je ke všemu postavena dle originálních výrobních CAD dat McLarenu, tudíž se jedná o kopii do posledního detailu. Výsledek práce Amalgamu nakonec prošel schvalovacím procesem samotných designérů a inženýrů britské značky.

Za druhé, cena limitovaného modelu je určena pro opravdové sběratele nebo vlastně majitele reálného McLarenu Senna. Kousek na fotkách ve výbavě Limited Edition s oranžovým lakem, tmavými koly, karbonovými a sytě modrými detaily totiž vyjde na 8.184 dolarů. V přepočtu tedy asi 180.000 korun.

McLaren P1 nemusel být hybrid. Důvod použití elektromotoru překvapí

McLaren P1 nemusel být hybrid. Důvod použití elektromotoru překvapí

A ano, mluvíme zde o výbavě. Zájemci si mohou model specifikovat dle vlastních přání podobně jako u skutečného McLarenu. Verze Bespoke začíná na 9.384 dolarech (208.000 korun) a lze si vybrat z omezené nabídky různých laků karoserie, polstrování interiéru, designů kol, barev brzdičů a dalších maličkostí.

Pokud však zvolíte variantu Bespoke Plus, přehoupnete se na částku 10.584 dolarů (235.000 korun) a Amalgam vyslyší i vaše nejšílenější přání – unikátní laky, barevné kombinace, materiály v interiéru a kdovíco ještě. Tohle prostě není vaše Bburago z dětství…

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

včera | Jan Mička | 33 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků