Chcete kvalitní LPG systém? Zajeďte si koupit Renault do Nizozemí

24 komentářů

Sias
15. listopadu • 14:31

Nevite zda do tohohle motoru staci podtlakovy system, nebo musi byt sekvencni vstrik?
Psal jsem par firmam co delaji LPG a naprosto rozdilne reakce...

Nemate nekdo v Golfu, Octavii atd... lpg?

Radek Ondrášík
15. listopadu • 14:43

To záleži na dvou věcech. První je, zda je homologován jak sekvenční tak podtlakový systém. Pokud jsou oba, tak to záleži na sání. Z toho co vím, tek pokud je v autě plastové sání, tak nelze podtlakový systém instalovat.

Sias.....
15. listopadu • 15:02

No přesně tak, v autě je plastové sání s proměnnou délkou...Takže jedině sekvence, to mě nepotěšilo..
Díky.

Frantisek
28. března • 22:41

Autogascoubal to je kvalitni prodejce a servis lpg pohonu do automobilu, jsem s touhle firmou spokojeny a budu dale pokracovat v prestavbe firemnich automobilu. :)

ID
15. listopadu • 11:11

http://www.renault.cz/ostatni_html/faq.php
Doporučuji bod č. 3 ve FAQ

# Mohu nechat své vozidlo RENAULT přestavit na pohon LPG?

* Společnost RENAULT přestavby na LPG nedoporučuje. Přestavba vozidla na LPG znamená konec záruky na vozidlo RENAULT.

Radek Ondrášík
15. listopadu • 11:26

Ale přesně toto vám řekne každý prodejce nových vozů, že vlastní zástavba LPG není povolena a v případě této zástavby přicházíte o část záruky, jako je karoserie atd. Oni doporučí jen to, co sami dodají. A pokud vám třetí strana udělá LPG, je to to samé, jako byste si nechal přidat do motoru turbo a pak se divil, že vám neuznají reklamaci

-LK-
15. listopadu • 11:37

To už je lepší si rovnou nechat udělat Turbo LPG, když člověk stejně přijde o záruku, ne?

Robert
30. března • 20:43

Asi jo, to bude lepsi podle meho ale uz je to na nem

j.
14. listopadu • 13:37

Otazocka, bude Grand Scenic v LPG verzii mozne vyuzivat aj ako 7 seater?

D.a.l.i
14. listopadu • 10:12

...nicmene jsem byl varovan, ze pokud ho krmite horsim LPG, ktere u nas zhusta najdete, zacne velmi brzy haprovat... Zkusenost s nekolika auty z NL, ktere u nas parkrat natankovaly a prestaly jet...

Ales
30. března • 20:36

TO mas pravdu, velice levne podivne lpg dela problemy, ale servis v autogascoubal je velice spolehlivy takze jsem klidny, ale krmim ho kvalitnim

Radek Ondrášík
14. listopadu • 17:02

Kdysi jsem si zakoupil Lagunu s originálním NL LPG a problémy byly i nebyly. Hlavní problém byl v tom, že to u nás nikdo neumí opravit a autorizované servisy od toho dávaly ruce pryč. V této době vím o jediné firmě, která sídlí v Hradci Králové a tyto systémy opravuje. Hlavní rozdíl je v tom, že NL plyn je daleko čistější, než ty české. Tedy má méně pevných částic. TO se dá v ČR mírně kompenzovat čerpáním FLAGA plynu, který se tomu NL dost blíží, co se týče čistoty. On ten jejich systém totiž nemá filtr a tak se to časem zanese. Repase nebo pročištění není až tak drahé, ale jak říkám, nejsou na to firmy.

Co se týče ceny 70 tis. Kč. Řekl bych, že to není nijak hrozné. Je třeba si uvědomit, že je to tovární zástavba a ta vždy stojí více. Navíc při koupi nového vozu nepříjdete o záruku na karosérii, jako v případě, že si LPG necháte domontovat později od nějaké třetí strany. K tomu nenastanou problémy v případě nefungujícího plynu, popř. nějaké závady, kdy si bude prodejce auta přehazovat odpovědnost s firmou, co montovala plyn. Má to tedy své výhody i nevýhody.

Jirka Hradec Hrálové
29. dubna • 14:15

Prosím,můžeš mi napsat jméno fi v HK, co to tak dobře umí ?
Díky Jirka

jirikurz@seznam.cz

Roman
28. března • 22:37

Divej najdi si autogascoubal a zajet si k nim jsou to profici a maji nejlepe odvedenou praci! :)

pepa
14. listopadu • 12:07

Taky jsem o tom slysel. Proto ze taky u nas montuji Italske a ne Nizozemske systemy LPG. Navic LPG za 70.000 mi nepripada jako extra super investice, za ty prachy bych uz sel radeji do smradlaveho ropaka.

ze3gg
14. listopadu • 13:13

Mam v Meganu BRC system za 35tis. Udelali mi to u nas a jezdi to dobre, a taky mam nadrz misto rezervy a kuft mi sice zustal stejny, ale zase se mi tam vali rezerva... Vyhoda je, ze jsem skoro o polovic levnejsi oproti benzinu a "ropak-uhlak" by musel jezdit kolem 4,1l/100 aby vychazel levneji. Ale nikde nevidim tu vyhodu jet si pro to do Nizozemi kde mi to za 70tis namontujou...
Z.

mirek
15. listopadu • 2:12

Mam ropaka VW96kW a kdyz do nej podle pocasi namixuji repkovy olej za +-16, tak jezdim v prepoctu na cenu za necely 4l dechtu.

Roman
30. března • 20:41

Ja jsem spokojeny s LPG pohonem, je to perfektni vec, usetri to spoustu penez a jeste kdyz mam doma mimino tak mam na plenky :)

mirek
15. listopadu • 2:03

No jo, ale do ropaka VW96kW namixuji podle pocasi naftu a repkovy olej a jezdim jeste cca 30%levneji.
Tj. jak bych jezdil za 3.5 dechtu

pepa
14. listopadu • 14:39

Jasne, vsak taky jezdim na LPG, nastesti muj motor jeste nemusel mit sekvencni vstrikovani, takze montaz s 45litrovym toroidem za 22.000
Spotreba 7.5-8.5, levnejsi jak ropak, brzo topi, je tiche, spokojenost.
Ale 70.000 bych za to nedal

j.
14. listopadu • 13:36

Oni Vam to nenamontuju, oni Vam to predaju - v showroom-e Renaultu. Zaruka, etc.
Trosku mi nesedi info nadrz + rezerva, kolega ma tovarensku upravu Megane I GranTour (kombik) a rezervu musi nosit v kufri.
 

Romik
30. března • 20:49

ja mam auto koupene od znameho a predelane v pres www.autogascoubal.cz a perfektni vuz z toho mi udelali, jsem velice spokojeny.

j.
14. listopadu • 13:36

Oni Vam to nenamontuju, oni Vam to predaju - v showroom-e Renaultu. Zaruka, etc.
Trosku mi nesedi info nadrz + rezerva, kolega ma tovarensku upravu Megane I GranTour (kombik) a rezervu musi nosit v kufri.
 

Pitrs
14. listopadu • 19:04

Kamarad mel Passata 1,8 predelanyho na plyn primo v tovarne VW,koupeny v Holandsku.Nadrz mel umistenou pod rezervou napric celym kufrem.Byly to dve bomby umistene vedle sebe.Kufr se mu zmensil o par litru.Primo v palubni dece namontovany PC na plyn a podobne vychytavky.

Doporučujeme

Články odjinud