Chcete hydropneumatický Citroën? V českém skladu jsou poslední nové kusy

Druhá generace Citroënu C5 v Evropě končí, a s ním i hydropneumatické odpružení Hydractive.

V centrálním skladu českého importéra jsou k dispozici už jen poslední vyrobené kusy citroënů s hydropneumatickým odpružením. Konkrétně jde o modely C5 kombi (Tourer) ve speciální výbavě Tourer Edition. Ve standardu jsou osmnáctipalcová kola, bi-xenonové natáčecí světlomety, kožená sedadla či dotykový displej infotainmentu a automatická dvouzónová klimatizace.

Hydropneumatické odpružení v Citroënech lidé milovali. Přesto končí

Hydropneumatické odpružení v Citroënech lidé milovali. Přesto končí

Na výběr jsou dvě varianty převodovek a motorů. Vždy se jedná o dvoulitrový turbodiesel. V kombinaci s manuální šestistupňovou převodovkou agregát disponuje výkonem 150 koňských sil. Volba automatické šestistupňové převodovky znamená i vyšší výkonovou specifikaci motoru s výkonem 180 koní.

V závislosti na motorizaci a množství příplatkových prvků si lze cé-pětku pořídit od 785 000 korun, nejdražší kusy se nabízí za 841 tisíc. Citroën C5 zatím svého nástupce jen vyhlíží. V Číně jeho kariéra pokračuje radikálním faceliftem.

Citroën představuje C5 Aircross: SUV nabídne nový typ odpružení

Citroën představuje C5 Aircross: SUV nabídne nový typ odpružení

Na autosalonu v Šanghaji představil Citroën také SUV C5 Aircross. To však stojí na modulární platformě sdílené s Peugeotem 3008, 5008 či DS 7 Crossback a místo hydropneumatiky nabídne jen hydraulické dorazy tlumičů.

Nabídku speciální edice včetně konkrétních kusů naleznete zde.

Galerii snímků tohoto modelu si můžete prohlédnout níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků