Chcete hydropneumatický Citroën? V českém skladu jsou poslední nové kusy

Druhá generace Citroënu C5 v Evropě končí, a s ním i hydropneumatické odpružení Hydractive.

V centrálním skladu českého importéra jsou k dispozici už jen poslední vyrobené kusy citroënů s hydropneumatickým odpružením. Konkrétně jde o modely C5 kombi (Tourer) ve speciální výbavě Tourer Edition. Ve standardu jsou osmnáctipalcová kola, bi-xenonové natáčecí světlomety, kožená sedadla či dotykový displej infotainmentu a automatická dvouzónová klimatizace.

Hydropneumatické odpružení v Citroënech lidé milovali. Přesto končí

Hydropneumatické odpružení v Citroënech lidé milovali. Přesto končí

Na výběr jsou dvě varianty převodovek a motorů. Vždy se jedná o dvoulitrový turbodiesel. V kombinaci s manuální šestistupňovou převodovkou agregát disponuje výkonem 150 koňských sil. Volba automatické šestistupňové převodovky znamená i vyšší výkonovou specifikaci motoru s výkonem 180 koní.

V závislosti na motorizaci a množství příplatkových prvků si lze cé-pětku pořídit od 785 000 korun, nejdražší kusy se nabízí za 841 tisíc. Citroën C5 zatím svého nástupce jen vyhlíží. V Číně jeho kariéra pokračuje radikálním faceliftem.

Citroën představuje C5 Aircross: SUV nabídne nový typ odpružení

Citroën představuje C5 Aircross: SUV nabídne nový typ odpružení

Na autosalonu v Šanghaji představil Citroën také SUV C5 Aircross. To však stojí na modulární platformě sdílené s Peugeotem 3008, 5008 či DS 7 Crossback a místo hydropneumatiky nabídne jen hydraulické dorazy tlumičů.

Nabídku speciální edice včetně konkrétních kusů naleznete zde.

Galerii snímků tohoto modelu si můžete prohlédnout níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků