Chcete hydropneumatický Citroën? V českém skladu jsou poslední nové kusy

Druhá generace Citroënu C5 v Evropě končí, a s ním i hydropneumatické odpružení Hydractive.

V centrálním skladu českého importéra jsou k dispozici už jen poslední vyrobené kusy citroënů s hydropneumatickým odpružením. Konkrétně jde o modely C5 kombi (Tourer) ve speciální výbavě Tourer Edition. Ve standardu jsou osmnáctipalcová kola, bi-xenonové natáčecí světlomety, kožená sedadla či dotykový displej infotainmentu a automatická dvouzónová klimatizace.

Hydropneumatické odpružení v Citroënech lidé milovali. Přesto končí

Hydropneumatické odpružení v Citroënech lidé milovali. Přesto končí

Na výběr jsou dvě varianty převodovek a motorů. Vždy se jedná o dvoulitrový turbodiesel. V kombinaci s manuální šestistupňovou převodovkou agregát disponuje výkonem 150 koňských sil. Volba automatické šestistupňové převodovky znamená i vyšší výkonovou specifikaci motoru s výkonem 180 koní.

V závislosti na motorizaci a množství příplatkových prvků si lze cé-pětku pořídit od 785 000 korun, nejdražší kusy se nabízí za 841 tisíc. Citroën C5 zatím svého nástupce jen vyhlíží. V Číně jeho kariéra pokračuje radikálním faceliftem.

Citroën představuje C5 Aircross: SUV nabídne nový typ odpružení

Citroën představuje C5 Aircross: SUV nabídne nový typ odpružení

Na autosalonu v Šanghaji představil Citroën také SUV C5 Aircross. To však stojí na modulární platformě sdílené s Peugeotem 3008, 5008 či DS 7 Crossback a místo hydropneumatiky nabídne jen hydraulické dorazy tlumičů.

Nabídku speciální edice včetně konkrétních kusů naleznete zde.

Galerii snímků tohoto modelu si můžete prohlédnout níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

dnes | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků