Chcete hydropneumatický Citroën? V českém skladu jsou poslední nové kusy

Druhá generace Citroënu C5 v Evropě končí, a s ním i hydropneumatické odpružení Hydractive.

V centrálním skladu českého importéra jsou k dispozici už jen poslední vyrobené kusy citroënů s hydropneumatickým odpružením. Konkrétně jde o modely C5 kombi (Tourer) ve speciální výbavě Tourer Edition. Ve standardu jsou osmnáctipalcová kola, bi-xenonové natáčecí světlomety, kožená sedadla či dotykový displej infotainmentu a automatická dvouzónová klimatizace.

Technika | Citroën

Hydropneumatické odpružení v Citroënech lidé milovali. Přesto končí

Na výběr jsou dvě varianty převodovek a motorů. Vždy se jedná o dvoulitrový turbodiesel. V kombinaci s manuální šestistupňovou převodovkou agregát disponuje výkonem 150 koňských sil. Volba automatické šestistupňové převodovky znamená i vyšší výkonovou specifikaci motoru s výkonem 180 koní.

V závislosti na motorizaci a množství příplatkových prvků si lze cé-pětku pořídit od 785 000 korun, nejdražší kusy se nabízí za 841 tisíc. Citroën C5 zatím svého nástupce jen vyhlíží. V Číně jeho kariéra pokračuje radikálním faceliftem.

SUV | Video | Premiéry | Citroën

Citroën představuje C5 Aircross: SUV nabídne nový typ odpružení

Na autosalonu v Šanghaji představil Citroën také SUV C5 Aircross. To však stojí na modulární platformě sdílené s Peugeotem 3008, 5008 či DS 7 Crossback a místo hydropneumatiky nabídne jen hydraulické dorazy tlumičů.

Nabídku speciální edice včetně konkrétních kusů naleznete zde.

Galerii snímků tohoto modelu si můžete prohlédnout níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků