Chcete hydropneumatický Citroën? V českém skladu jsou poslední nové kusy

Druhá generace Citroënu C5 v Evropě končí, a s ním i hydropneumatické odpružení Hydractive.

V centrálním skladu českého importéra jsou k dispozici už jen poslední vyrobené kusy citroënů s hydropneumatickým odpružením. Konkrétně jde o modely C5 kombi (Tourer) ve speciální výbavě Tourer Edition. Ve standardu jsou osmnáctipalcová kola, bi-xenonové natáčecí světlomety, kožená sedadla či dotykový displej infotainmentu a automatická dvouzónová klimatizace.

Hydropneumatické odpružení v Citroënech lidé milovali. Přesto končí

Hydropneumatické odpružení v Citroënech lidé milovali. Přesto končí

Na výběr jsou dvě varianty převodovek a motorů. Vždy se jedná o dvoulitrový turbodiesel. V kombinaci s manuální šestistupňovou převodovkou agregát disponuje výkonem 150 koňských sil. Volba automatické šestistupňové převodovky znamená i vyšší výkonovou specifikaci motoru s výkonem 180 koní.

V závislosti na motorizaci a množství příplatkových prvků si lze cé-pětku pořídit od 785 000 korun, nejdražší kusy se nabízí za 841 tisíc. Citroën C5 zatím svého nástupce jen vyhlíží. V Číně jeho kariéra pokračuje radikálním faceliftem.

Citroën představuje C5 Aircross: SUV nabídne nový typ odpružení

Citroën představuje C5 Aircross: SUV nabídne nový typ odpružení

Na autosalonu v Šanghaji představil Citroën také SUV C5 Aircross. To však stojí na modulární platformě sdílené s Peugeotem 3008, 5008 či DS 7 Crossback a místo hydropneumatiky nabídne jen hydraulické dorazy tlumičů.

Nabídku speciální edice včetně konkrétních kusů naleznete zde.

Galerii snímků tohoto modelu si můžete prohlédnout níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků