Tak ja to mam so spotrebou trocha inac. Mal som Mondeo 2.5l V6, spotreba v meste okolo 12l.Vymenil som ho za MB W140 320 a spotreba okolo 15l. 320 som vymenil za MB W140 S500, spotreba okolo 18l. Mal som moznost kupit aj 600, ale odradili ma aj oproti 500 vysoke prevadzkove naklady. Spotreba okolo 25l a servis je kapitola sama o sebe. Hlavne auta vyrobene do roku 95 maju much viac nez sa na MB patri. Pekne kusy sa daju zohnat hlavne z Japonska europ. verzie samozrejme. Kto by mal zaujem viem mu dat typy na zanovnu 600 W140.
BMW E32 750i prý rezne a má problémy s elektronikou. A RS mu ujede. Mám 28 let starou 750il. Není na ni ani ň koroze. Elektronický problém jsem dosud neměl. RS mu možná ujede do 50 km/hod., stačí do 120 km/hod, pak ani trochu.
Zajímavej článek, 12V se nevidí na každém kroku a jako investice vypadá Mamut velmi zajímavě... Ale nejspíš se spokojím s jednodušší ojetinou, kterou nebude potřeba tak krmit :D
Provozem jsem zjistil, že nad 2.5 litru je už spotřeba stále stejná, dokonce s větším objemem motoru se trochu snižuje. Výjimkou jsou off-roads a SUV.
Nevím. Ja jezdím s trilitrem 317 kW v kombinaci za cca 10 litru.
V Q7 V12 TDI jsem se svezl a zvukově to vůbec nepřipomínalo naftu, fakt paráda. Na papíře 1000Nm vypadá dobře, ale v reálu to zas takovej masakr není. Jakýkoliv lehčí auto s polovičním výkonem bude působit rychleji. Jako je fakt, že zrychluje pořád stejně od 50 - 200kmh, ale prostě to je strašně těžký. Karbonkeramický brzdy mají co dělat a setrvačnost auta při brzdění je brutální.
Chyba mi tam 850CSi coby najkrajsia BMW masina vobec. Malo to dokonca manual cize nic pre x-box dorast. No a mamut je stale neprekonatelny. Na tom aute je vsetko velke, vsetko poctive, vsetko naozajstne. Ziadne pitome lowcost nahrazky ako dnes.Co sa tyka automatu, vymena oleja po 60.ooo je snad samozrejmost u kazdeho.
Mi prijde to CL vetsi masakr, pri porovnatelne spolehlivosti. Snad si dnes nikdo nekoupi takove auto na kazdodenni provoz pro 4 osoby:-)
Vymena oleje v automatu po sedesati tisicich je vyrazne nadstandardni v kontextu poctivych automatu a ne tech dnesnich pseudonahrazek. U toho BMW celkem zbytecna, ten byl jeste konstruovan jako bezudrzbovy a staci mu vymenou jednou za 120 - 180.000 km.
Ha-ha, no prave proto tak rady odchazely, protoze byly "bezudrzbove..."
ZFko v baworaku najede v kombinaci s benzinovym motorem bez problemu 250 - 300.000 kilometru i bez vymeny oleje. Vymena oleje po tech cca 150.000 km zajisti, ze prevodovka pokud se s ni ohleduplne zachazi je schopna jezdit i daleko pres 300.000 km. Takze i bez vymeny oleje je typicky spolehlivejsi nez dnesni DSGcko kde se olej meni po sedesati tisicich v ramci predepsaneho servisu. To jenom k tomu, ze "rady odchazely".
...odchadzali kvoli tomu, ze ledva ledva zvladali motor. A preto si za tymi 60.000 stojim.
Je rozdíl mezi automaty od GM (dávali do dieselů) a ZF (dávali do benzinů).
Vybírat starý 12-válec je pro většinu z nás sci-fi. Ale mám návrh na další článek: od 250 koní výš, do 4 let, ideálně benzin nebo LPG, ideálně 6-válec, druhé auto do rodiny.
Každý podobný pokus redakce dopadá katastrofálně a tato slátanina není výjimkou. Tentokrát notně opepřenou přehršlí překlepů a jazykových chyb.
Velmi pekne ti dakujeme za TVOJ PRINOS k tejto teme. Nic nedodas, ale hned sa vies negativne vyjadrit k praci druhych. Skoro ako u nas na Slovensku.
Hej, mě to náhodou přijde zajímavý, takže dík redakci!
Áááá, odborník na dvanáctiválce promluvil!:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.