Chcete dvanáctiválcovou ojetinu? Zde je přehled toho, co vám trh nabízí

Jogurt  |  13. 07. 2016 18:23

Každý podobný pokus redakce dopadá katastrofálně a tato slátanina není výjimkou. Tentokrát notně opepřenou přehršlí překlepů a jazykových chyb.

Odpovědět  |   | 
Rohlick  |  13. 07. 2016 20:21

Áááá, odborník na dvanáctiválce promluvil!

Odpovědět  |   | 
Jeliman  |  13. 07. 2016 20:32

Hej, mě to náhodou přijde zajímavý, takže dík redakci!

Odpovědět  |   | 
...  |  14. 07. 2016 09:43

Velmi pekne ti dakujeme za TVOJ PRINOS k tejto teme. Nic nedodas, ale hned sa vies negativne vyjadrit k praci druhych. Skoro ako u nas na Slovensku.

Odpovědět  |   | 
Lidoop  |  13. 07. 2016 22:11

Vybírat starý 12-válec je pro většinu z nás sci-fi. Ale mám návrh na další článek: od 250 koní výš, do 4 let, ideálně benzin nebo LPG, ideálně 6-válec, druhé auto do rodiny.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 07. 2016 09:00

Chyba mi tam 850CSi coby najkrajsia BMW masina vobec. Malo to dokonca manual cize nic pre x-box dorast. No a mamut je stale neprekonatelny. Na tom aute je vsetko velke, vsetko poctive, vsetko naozajstne. Ziadne pitome lowcost nahrazky ako dnes.

Co sa tyka automatu, vymena oleja po 60.ooo je snad samozrejmost u kazdeho.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  14. 07. 2016 21:00

Vymena oleje v automatu po sedesati tisicich je vyrazne nadstandardni v kontextu poctivych automatu a ne tech dnesnich pseudonahrazek. U toho BMW celkem zbytecna, ten byl jeste konstruovan jako bezudrzbovy a staci mu vymenou jednou za 120 - 180.000 km.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  14. 07. 2016 23:15

Ha-ha, no prave proto tak rady odchazely, protoze byly "bezudrzbove..."

Odpovědět  |   | 
xor  |  17. 07. 2016 21:48

Je rozdíl mezi automaty od GM (dávali do dieselů) a ZF (dávali do benzinů).

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  18. 07. 2016 08:21

ZFko v baworaku najede v kombinaci s benzinovym motorem bez problemu 250 - 300.000 kilometru i bez vymeny oleje. Vymena oleje po tech cca 150.000 km zajisti, ze prevodovka pokud se s ni ohleduplne zachazi je schopna jezdit i daleko pres 300.000 km. Takze i bez vymeny oleje je typicky spolehlivejsi nez dnesni DSGcko kde se olej meni po sedesati tisicich v ramci predepsaneho servisu. To jenom k tomu, ze "rady odchazely".

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  18. 07. 2016 21:12

...odchadzali kvoli tomu, ze ledva ledva zvladali motor. A preto si za tymi 60.000 stojim.

Odpovědět  |   | 
tom  |  15. 07. 2016 21:40

Mi prijde to CL vetsi masakr, pri porovnatelne spolehlivosti. Snad si dnes nikdo nekoupi takove auto na kazdodenni provoz pro 4 osoby

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  14. 07. 2016 17:11

V Q7 V12 TDI jsem se svezl a zvukově to vůbec nepřipomínalo naftu, fakt paráda. Na papíře 1000Nm vypadá dobře, ale v reálu to zas takovej masakr není. Jakýkoliv lehčí auto s polovičním výkonem bude působit rychleji. Jako je fakt, že zrychluje pořád stejně od 50 - 200kmh, ale prostě to je strašně těžký. Karbonkeramický brzdy mají co dělat a setrvačnost auta při brzdění je brutální.

Odpovědět  |   | 
Laudonof  |  14. 07. 2016 17:45

Zajímavej článek, 12V se nevidí na každém kroku a jako investice vypadá Mamut velmi zajímavě... Ale nejspíš se spokojím s jednodušší ojetinou, kterou nebude potřeba tak krmit :D

Odpovědět  |   | 
Barbucha  |  14. 07. 2016 19:07

Provozem jsem zjistil, že nad 2.5 litru je už spotřeba stále stejná, dokonce s větším objemem motoru se trochu snižuje. Výjimkou jsou off-roads a SUV.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 07. 2016 09:38

Nevím. Ja jezdím s trilitrem 317 kW v kombinaci za cca 10 litru.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  17. 07. 2016 04:41

BMW E32 750i prý rezne a má problémy s elektronikou. A RS mu ujede.
Mám 28 let starou 750il. Není na ni ani ň koroze. Elektronický problém jsem dosud neměl. RS mu možná ujede do 50 km/hod., stačí do 120 km/hod, pak ani trochu.

Odpovědět  |   | 
ello  |  17. 07. 2016 11:47

Tak ja to mam so spotrebou trocha inac. Mal som Mondeo 2.5l V6, spotreba v meste okolo 12l.Vymenil som ho za MB W140 320 a spotreba okolo 15l. 320 som vymenil za MB W140 S500, spotreba okolo 18l. Mal som moznost kupit aj 600, ale odradili ma aj oproti 500 vysoke prevadzkove naklady. Spotreba okolo 25l a servis je kapitola sama o sebe. Hlavne auta vyrobene do roku 95 maju much viac nez sa na MB patri. Pekne kusy sa daju zohnat hlavne z Japonska europ. verzie samozrejme. Kto by mal zaujem viem mu dat typy na zanovnu 600 W140.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A