Chcete dvanáctiválcovou ojetinu? Zde je přehled toho, co vám trh nabízí

Jogurt  |  13. 07. 2016 18:23

Každý podobný pokus redakce dopadá katastrofálně a tato slátanina není výjimkou. Tentokrát notně opepřenou přehršlí překlepů a jazykových chyb.

Odpovědět  |   | 
Rohlick  |  13. 07. 2016 20:21

Áááá, odborník na dvanáctiválce promluvil!

Odpovědět  |   | 
Jeliman  |  13. 07. 2016 20:32

Hej, mě to náhodou přijde zajímavý, takže dík redakci!

Odpovědět  |   | 
...  |  14. 07. 2016 09:43

Velmi pekne ti dakujeme za TVOJ PRINOS k tejto teme. Nic nedodas, ale hned sa vies negativne vyjadrit k praci druhych. Skoro ako u nas na Slovensku.

Odpovědět  |   | 
Lidoop  |  13. 07. 2016 22:11

Vybírat starý 12-válec je pro většinu z nás sci-fi. Ale mám návrh na další článek: od 250 koní výš, do 4 let, ideálně benzin nebo LPG, ideálně 6-válec, druhé auto do rodiny.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 07. 2016 09:00

Chyba mi tam 850CSi coby najkrajsia BMW masina vobec. Malo to dokonca manual cize nic pre x-box dorast. No a mamut je stale neprekonatelny. Na tom aute je vsetko velke, vsetko poctive, vsetko naozajstne. Ziadne pitome lowcost nahrazky ako dnes.

Co sa tyka automatu, vymena oleja po 60.ooo je snad samozrejmost u kazdeho.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  14. 07. 2016 21:00

Vymena oleje v automatu po sedesati tisicich je vyrazne nadstandardni v kontextu poctivych automatu a ne tech dnesnich pseudonahrazek. U toho BMW celkem zbytecna, ten byl jeste konstruovan jako bezudrzbovy a staci mu vymenou jednou za 120 - 180.000 km.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  14. 07. 2016 23:15

Ha-ha, no prave proto tak rady odchazely, protoze byly "bezudrzbove..."

Odpovědět  |   | 
xor  |  17. 07. 2016 21:48

Je rozdíl mezi automaty od GM (dávali do dieselů) a ZF (dávali do benzinů).

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  18. 07. 2016 08:21

ZFko v baworaku najede v kombinaci s benzinovym motorem bez problemu 250 - 300.000 kilometru i bez vymeny oleje. Vymena oleje po tech cca 150.000 km zajisti, ze prevodovka pokud se s ni ohleduplne zachazi je schopna jezdit i daleko pres 300.000 km. Takze i bez vymeny oleje je typicky spolehlivejsi nez dnesni DSGcko kde se olej meni po sedesati tisicich v ramci predepsaneho servisu. To jenom k tomu, ze "rady odchazely".

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  18. 07. 2016 21:12

...odchadzali kvoli tomu, ze ledva ledva zvladali motor. A preto si za tymi 60.000 stojim.

Odpovědět  |   | 
tom  |  15. 07. 2016 21:40

Mi prijde to CL vetsi masakr, pri porovnatelne spolehlivosti. Snad si dnes nikdo nekoupi takove auto na kazdodenni provoz pro 4 osoby

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  14. 07. 2016 17:11

V Q7 V12 TDI jsem se svezl a zvukově to vůbec nepřipomínalo naftu, fakt paráda. Na papíře 1000Nm vypadá dobře, ale v reálu to zas takovej masakr není. Jakýkoliv lehčí auto s polovičním výkonem bude působit rychleji. Jako je fakt, že zrychluje pořád stejně od 50 - 200kmh, ale prostě to je strašně těžký. Karbonkeramický brzdy mají co dělat a setrvačnost auta při brzdění je brutální.

Odpovědět  |   | 
Laudonof  |  14. 07. 2016 17:45

Zajímavej článek, 12V se nevidí na každém kroku a jako investice vypadá Mamut velmi zajímavě... Ale nejspíš se spokojím s jednodušší ojetinou, kterou nebude potřeba tak krmit :D

Odpovědět  |   | 
Barbucha  |  14. 07. 2016 19:07

Provozem jsem zjistil, že nad 2.5 litru je už spotřeba stále stejná, dokonce s větším objemem motoru se trochu snižuje. Výjimkou jsou off-roads a SUV.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 07. 2016 09:38

Nevím. Ja jezdím s trilitrem 317 kW v kombinaci za cca 10 litru.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  17. 07. 2016 04:41

BMW E32 750i prý rezne a má problémy s elektronikou. A RS mu ujede.
Mám 28 let starou 750il. Není na ni ani ň koroze. Elektronický problém jsem dosud neměl. RS mu možná ujede do 50 km/hod., stačí do 120 km/hod, pak ani trochu.

Odpovědět  |   | 
ello  |  17. 07. 2016 11:47

Tak ja to mam so spotrebou trocha inac. Mal som Mondeo 2.5l V6, spotreba v meste okolo 12l.Vymenil som ho za MB W140 320 a spotreba okolo 15l. 320 som vymenil za MB W140 S500, spotreba okolo 18l. Mal som moznost kupit aj 600, ale odradili ma aj oproti 500 vysoke prevadzkove naklady. Spotreba okolo 25l a servis je kapitola sama o sebe. Hlavne auta vyrobene do roku 95 maju much viac nez sa na MB patri. Pekne kusy sa daju zohnat hlavne z Japonska europ. verzie samozrejme. Kto by mal zaujem viem mu dat typy na zanovnu 600 W140.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A