Chcete BMW M5 Touring? Je tu Alpina B5 Bi-Turbo s výkonem 600 koní

Když už vám nyní BMW neprodá model M5 v kombíku, obraťte se na Alpinu. Tam jsou praktické rodinné vozy ještě v nabídce.

Na rozdíl od předchozí generace dnes už BMW neprodává model M5 v karoserii kombi. Přitom rychlé kombíky mají své nezaměnitelné kouzlo, takže pokud toužíte po dynamice M5, ale potřebujete nebo chcete velký kufr, kupte si novou Alpinu B5 Bi-Turbo. Novinka je ale samozřejmě k mání i jako klasický sedan.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vybrat si můžete mezi klasickým sedanem a kombi Touring. Výkon je stejných 600 koní, samosvor a adaptivní podvozek máte v základu. Převodovka je výhradně automatická

Alpina letos slaví půl století od svého založení. Modernizovaný model B5 Bi-Turbo dostal upravený přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 l, který se představil v modelech 50th Edition vzniklých právě na oslavu založení tuningové společnosti.

Rychlý test Alpina XD3 BiTurbo: Ještě lepší BMW X3

Rychlý test Alpina XD3 BiTurbo: Ještě lepší BMW X3

Motor nabízí výkon rovných 600 koní, což je mnohem hezčí a zajímavější číslo než nudných 441 kW. Točivý moment vrcholí lokomotivní hodnotou 800 Nm. Z 0 na 100 km/h zrychlí modernizovaná Alpina B5 Bi-Turbo za 4,2 sekundy a rozjede se až na 328 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Motor V8 4.4 Bi-Turbo pochází z dříve představených modelů 50th Edition, které automobilka představila na oslavu půl století existence

Kombinovaná spotřeba 9,5 litru na 100 km asi potenciální klienty, kteří za tohle auto zaplatí minimálně 108 600 eur (2 932 000 Kč) za sedan nebo 111 900 eur (3 021 000 Kč) za kombi, moc zajímat nebude.

V základní výbavě je dokonce i adaptivní podvozek, systém aktivních stabilizátorů a samosvorný diferenciál. Připlatit si můžete za silnější brzdy nebo za titanový výfuk Akrapovič, který je o 17 kg lehčí než originál. Tak co, ještě pořád potřebujete BMW M5?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků