Chcete BMW M5 Touring? Je tu Alpina B5 Bi-Turbo s výkonem 600 koní

Když už vám nyní BMW neprodá model M5 v kombíku, obraťte se na Alpinu. Tam jsou praktické rodinné vozy ještě v nabídce.

Na rozdíl od předchozí generace dnes už BMW neprodává model M5 v karoserii kombi. Přitom rychlé kombíky mají své nezaměnitelné kouzlo, takže pokud toužíte po dynamice M5, ale potřebujete nebo chcete velký kufr, kupte si novou Alpinu B5 Bi-Turbo. Novinka je ale samozřejmě k mání i jako klasický sedan.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vybrat si můžete mezi klasickým sedanem a kombi Touring. Výkon je stejných 600 koní, samosvor a adaptivní podvozek máte v základu. Převodovka je výhradně automatická

Alpina letos slaví půl století od svého založení. Modernizovaný model B5 Bi-Turbo dostal upravený přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 l, který se představil v modelech 50th Edition vzniklých právě na oslavu založení tuningové společnosti.

Rychlý test Alpina XD3 BiTurbo: Ještě lepší BMW X3

Rychlý test Alpina XD3 BiTurbo: Ještě lepší BMW X3

Motor nabízí výkon rovných 600 koní, což je mnohem hezčí a zajímavější číslo než nudných 441 kW. Točivý moment vrcholí lokomotivní hodnotou 800 Nm. Z 0 na 100 km/h zrychlí modernizovaná Alpina B5 Bi-Turbo za 4,2 sekundy a rozjede se až na 328 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Motor V8 4.4 Bi-Turbo pochází z dříve představených modelů 50th Edition, které automobilka představila na oslavu půl století existence

Kombinovaná spotřeba 9,5 litru na 100 km asi potenciální klienty, kteří za tohle auto zaplatí minimálně 108 600 eur (2 932 000 Kč) za sedan nebo 111 900 eur (3 021 000 Kč) za kombi, moc zajímat nebude.

V základní výbavě je dokonce i adaptivní podvozek, systém aktivních stabilizátorů a samosvorný diferenciál. Připlatit si můžete za silnější brzdy nebo za titanový výfuk Akrapovič, který je o 17 kg lehčí než originál. Tak co, ještě pořád potřebujete BMW M5?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků