Chcete BMW M5 Touring? Je tu Alpina B5 Bi-Turbo s výkonem 600 koní

Když už vám nyní BMW neprodá model M5 v kombíku, obraťte se na Alpinu. Tam jsou praktické rodinné vozy ještě v nabídce.

Na rozdíl od předchozí generace dnes už BMW neprodává model M5 v karoserii kombi. Přitom rychlé kombíky mají své nezaměnitelné kouzlo, takže pokud toužíte po dynamice M5, ale potřebujete nebo chcete velký kufr, kupte si novou Alpinu B5 Bi-Turbo. Novinka je ale samozřejmě k mání i jako klasický sedan.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vybrat si můžete mezi klasickým sedanem a kombi Touring. Výkon je stejných 600 koní, samosvor a adaptivní podvozek máte v základu. Převodovka je výhradně automatická

Alpina letos slaví půl století od svého založení. Modernizovaný model B5 Bi-Turbo dostal upravený přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 l, který se představil v modelech 50th Edition vzniklých právě na oslavu založení tuningové společnosti.

Rychlý test Alpina XD3 BiTurbo: Ještě lepší BMW X3

Rychlý test Alpina XD3 BiTurbo: Ještě lepší BMW X3

Motor nabízí výkon rovných 600 koní, což je mnohem hezčí a zajímavější číslo než nudných 441 kW. Točivý moment vrcholí lokomotivní hodnotou 800 Nm. Z 0 na 100 km/h zrychlí modernizovaná Alpina B5 Bi-Turbo za 4,2 sekundy a rozjede se až na 328 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Motor V8 4.4 Bi-Turbo pochází z dříve představených modelů 50th Edition, které automobilka představila na oslavu půl století existence

Kombinovaná spotřeba 9,5 litru na 100 km asi potenciální klienty, kteří za tohle auto zaplatí minimálně 108 600 eur (2 932 000 Kč) za sedan nebo 111 900 eur (3 021 000 Kč) za kombi, moc zajímat nebude.

V základní výbavě je dokonce i adaptivní podvozek, systém aktivních stabilizátorů a samosvorný diferenciál. Připlatit si můžete za silnější brzdy nebo za titanový výfuk Akrapovič, který je o 17 kg lehčí než originál. Tak co, ještě pořád potřebujete BMW M5?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků