Charouz s Műckem ve Spa tentokrát bez bodů

Po dvou bodovaných výsledcích, třetím místě v Barceloně a osmém v Monze, se posádce týmu Charouz Racing Systems s vozem Lola Aston Martin ve Spa Francorchamps už tolik nedařilo. V závodě Le Mans Series skončili v královské kategorii LMP1 na desáté příčce a absolutně dojeli devětadvacátí. Vůz měl totiž problémy s alternátorem.

Po startu z páté pozice se vůz na stejné příčce držel i v závodě. Před ním byly jen výkonnější turbodiesely Audi a Peugeot. Nicméně po necelé hodině závodu se vůz týmu Charouz Racing System ocitl v garáži, kde mechanici museli řešit porouchaný alternátor. Následná ztráta byla tak velká, že posádka už neměla šanci dotáhnout se na bodované příčky. Jan Charouz přitom zajel nejrychlejší kolo v podání vozů se zážehovými motory.

Lépe na tom byla posádka Enge/Garcia z týmu Modena. Jejich Aston Martin DBR9 dovedli ve třídě LMGT1 na třetím místě, no přitom výsledek mohl být ještě lepší – mechanici museli řešit při neplánované zastávce v boxech prasklý řemen alternátoru.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lola Aston Martin týmu Charouz Racing Systems

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Aston Martin DBR9 týmu Modena

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků