Changan CV6: malé, levné, z Číny

Dalším z řady modelů, které míří z Číny do Evropy je i mini v podobně modelu CV6 automobilky Changan. Malý vůz, který míří mezi opravdové prcky, se má v Evropě objevit až za čtyři roky ve své druhé generaci. Do té doby budou prodeje probíhat pouze na domácím trhu a ve vybraných zemích.

Tímto krokem chce automobilka dosáhnout hlavně toho, že na voze vychytá nedostatky, které s příchodem nové generace již nebudou a vůz tak bude kvalitativně srovnatelný s evropskou, japonskou a korejskou produkcí.

Nynější verze je poháněna malým motorem o objemu 1,3 l s výkonem 62 kW (84 k). Ten je naopak plně srovnatelný již nyní. Plní všechny potřebné emisní limity a svým výkonem by patřil na vrchol malých motorů.

Klepněte pro větší obrázek
Changan CV6
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků