Changan CV6: malé, levné, z Číny

Dalším z řady modelů, které míří z Číny do Evropy je i mini v podobně modelu CV6 automobilky Changan. Malý vůz, který míří mezi opravdové prcky, se má v Evropě objevit až za čtyři roky ve své druhé generaci. Do té doby budou prodeje probíhat pouze na domácím trhu a ve vybraných zemích.

Tímto krokem chce automobilka dosáhnout hlavně toho, že na voze vychytá nedostatky, které s příchodem nové generace již nebudou a vůz tak bude kvalitativně srovnatelný s evropskou, japonskou a korejskou produkcí.

Nynější verze je poháněna malým motorem o objemu 1,3 l s výkonem 62 kW (84 k). Ten je naopak plně srovnatelný již nyní. Plní všechny potřebné emisní limity a svým výkonem by patřil na vrchol malých motorů.

Klepněte pro větší obrázek
Changan CV6
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 35 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků