Na dálnicích v ČR opět zavládne peklo. Čekejte téměř 40 uzavírek a omezení

14 komentářů

Takurcite
22. června • 19:35

Komedie trvajici dekadu.1) Hlavni tah zmodernizuju tak, ze k nemu pridame krijnici. Na co tri pruhy, na totalne pretizene tepne, ze?
2) Bude se pracovat na 71 kilometrech dalnic? Ne, to je delka omezeni. Bude se pracovat na trista metrech. Na 8 kilometrum useku napocitate tezkou techniku na jedne ruce a pracujici (pokud zapocitame i tupe cucici lidi co ziraji na diru, pripadne podklad a pod.) na prstech obou rukou. Tak hlavne zavrit dostatecne dlouhy usek....
3) Cena? Doba? Nasazeni? Kdyz jsem se vracel z chorvatska v pul desate vecer se v rakousku delalo, osvetlene bagry, celovky, cela ceta lidi, vetsi nasazeni nez u nas ve 3 odpoledne.
4) Okresky? Precpane kamiony, zasekane opravami, katastrofa. CR je co se tyce infrastruktury fakt sto let za opicema a STBfert s tim popravde nepohnul ani z desetiny tak jak sliboval (rychlovlaky radsi ani nevytahovat, tomu neveril snad ani sam Andy).Timhle tempem bude nase infrastruktura solidni v dobe, kdy dojde ropa (a pripadne elektrika), az za bude na padesat metru jeden nakladak a dva osobaky, driv ne.

Allamarein
23. června • 20:32

Plácáš nesmysly, jako tradiční čecháček.
Tři pruhy jsou k ničemu, důležité je odvést polovinu dopravy z D1 dostavěním D35. Jinak jí ani deset pruhů nepomůže.
Pracuje se tam, kde je zrovna možno pracovat. Aby se skutečně naplno pracovalo na všech 71 km dálnice, na to není v celé ČR k dispozici stavební technika ani lidi. Takový pojem jako "technologické přestávky", to je asi mimo tvou mentální kapacitu úplně.
Sto let za opicemi tu něco je... ale dálnice to není. Je to tvé myšlení, ještě s tím "STB"...

Takurcite
27. června • 20:51

Technicke prestavky? To uz je spis takovy zazity vtipek, ne?
Jeste jste zapomnel zminit, kolik nauctujete vicepraci...Ale vazne, tempo je tragicke, kvalita nevalna (nekde problemy jeste do dvou let od predani, coz je naprosto tristni). Samozrejme na vine neni vzdy jen zhotovitel, ale to, ze se na tom firmy vzdy napakuji a ne vzdy aspon odvedou solidni praci je evidentni.
Ne nadarmo ceny verejnych zakazek na pozemni stavby sly dolu (a stejne je ve vyberkach tlacenice) :)

petr r. (petrumr)
22. června • 21:14

jestli si manuálně zručný, tak se přihlas. A nemusíš jest kuřata z agrofertu, můžeš si koupit dovozová nebo si je sám chovat. A mimochodem, musíš jezdit autem po D1?

Tom
23. června • 8:10

Příspěvek trochu mimo, ne? O jakých kurtech to píšete?
Proč by nejezdil po D1, když má známku a platí daně z paliva, proč by nevyužíval infrastrukturu.
A co to má společného s tím, jestli je manuálně zrucny? U nás je spíš problém s projekty řízením a vedením.
Ale chápu, že clovek co ostatní varuje za blbce, protože mají škodovku a škodovku by hned snižoval mzdy, byt se ho to nijak netýká, to nemůže pochopit a klade nesmyslné otázky.

petr r. je blb
22. června • 21:37

:-D:-D:-D

Alternativa
22. června • 14:35

Zase je tam jedna poněkud nepřesná věta:
"V rámci celkové modernizace dálnice D1 se bude mezi Prahou a Brnem pracovat na sedmi úsecích, přesněji na dohromady 71 kilometrech".
Ani letos do toho zase nepočítají tu opravu úseku D1 mezi 5. až 12. km hned za Prahou, ale ještě před Mirošovicemi, tzn. dohromady na 8 úsecích a na 78 km. Nebo tam snad budou pracovat, a přitom to nebudou modernizovat, aby to po té opravě bylo úplně stejné, jako před ní? ;-)

Allamarein
22. června • 14:41

Oprava mezi 5. a 12. km je jen běžná "provozní" oprava, ne modernizace, jelikož se jedná o úsek, kde jsou tři pruhy v každém směru. Modernizace se týkala jen dvoupruhových úseků.

Alternativa
23. června • 10:22

Jestli tam při té běžné opravě D1 mezi 5.-12. km není ubraný 1 pruh, vůbec nejsou zúžené další pruhy, není omezená rychlost na 80, ta žlutá cedule s nápisem radar je tam omylem, a bude to omezovat dopravu jen nějaké 3-4 měsíce, tak to je tedy opravdu z pohledu řidičů čekajích v kolonách "velký" rozdíl oproti tomu, jak vypadají ta další omezení při modernizaci v ostatních úsecích. A proto by se to nemělo do celkových omezení mezi Prahou a Brnem počítat, že? ;-)

Zelí
22. června • 19:07

Žádná modernizace jenom oslíčku otřes se.

Quebe
22. června • 14:22

Neškodilo by uvést i odkaz na příslušnou sekci stránek ŘDS, ať se člověk může i rovnou podívat co kde kdy...

Ludva
22. června • 13:24

Malé kruháče, malé parkovací chlívky, silnice přecpané, D1 2-proudová, rozkopaná, členitá, málo odpočívadel a nevybavená, lidé bezohlední, nedržící si rozestupy ...

Hugo
22. června • 12:31

Doufám, že termíny zhotovení jsou nastaveny tak, aby šlo polovinu času předstírat technologické přestávky a lidi vč. strojů flexibilně přesouvat jinam.

1
22. června • 11:39

východní země, východní mentalita..

Doporučujeme

Články odjinud