To je k neuvěření jak škodovka dokázala inovovat starou škodovku na novou a není to na první pohled ani poznat. Nejspíš jsem asi slepej a oblblý reklamou která do nás neustále pere ty nesmysly jak je ta Škodovka skvělé auto.Divím se že se vůbec pouštěli do tak mizerného faceliftu který nejde na první pohled skoro vůbec poznat. Podivejte se třeba na citroen Xara a na tu novou C4 to je u mě poctivej facelift který si zaslouží obdiv.
Tohle auto mne nezajíma, protože se do něj nevlezu . Tak pitomě řešený interiér jsem dlouho neviděl, máme to jako služební a když nasedám, vždy si omlátím kolena o těleso volantu (i když je volant nahoře a sedačka dole a vzadu). A to nejsem nijak velký, 185 cm....Prostě maras BTW: je zajímavé, že v mém "malém" autu (Punto 1,3 Multijet) se mi tohle nestane.
O2 nema dvoustupnove airbagy kdezto nemecke auta z koncernu je vetsinou maji, myslim ze i golf v je ma
O2 autem roku, dofejme jen v ČR . Tak to zas bude s Oktaviánama a haťapkářema celej rok k nevydržení , teď už mají k tomu pětihektolitrovýmu batohu i další axiom : o2 autrem roku Fujtajbl !
Neni to jedno či Golf, alebo Oktávia, rovnaké platformy, motory, podobný, interiér.... V čom je vlastne rozdiel?
Když stojí venku vedle sebe, tak je rozezná i moje žena, a to nejen podle loga. Nicméně jí stačí každé auto, které má ABS, 6x vaky, klimu, parkovací senzor a aby to jezdilo spolehlivě. Barva, model, image, kolik lidí to auto má aj. nepodstatné věci jsou pod její rozlišovací schopností. Spotřební zboží se tomu říká, tuším.
O2 ma opravdu dobry motor,jenze ukakatel spotreby je trochu mimo kdyz to ukazuje 4.5l tak to asi nebude pravda,aleto je u vsech auto +/- 1litr..Ale citroen C4 se velmi povedl design vozu ale na tento styl tu nejsme zvykli v CR..
No ked jazdis na moskvici, asi toho fakt o autach moc nevies...
Ve trech z vozu na Auto roku jsem jezdil(O2,VW Golf V a R-Modus) a musim uznat, ze O2 si tu cenu asi zaslouzi. Sice BMW je nadhera, ale bohuzel nedostupna. o nominaci VW Golfu mam jiste domnenky, ze je tam proste povinne z narizeni z rajchu, protoze takhle obycejne auto snad nemuze byt ani mezi 5 nej (i kdyz paradoxne jezdim v VW Golf IV tak kritizuji:)
O vikendu jsem se byl projet O2 a byl jsem sokovan jaky je rozdil mezi motory 1,9TDi a 2,0TDI, ten dvoulitr je vazne raketa a hlavne ticha, zadnej traktor...fakt super....ale opet zustavame u ceny:(
to je zajímavé, mi osobně se zdál dvoulitr výrazně hlučnější
Já jel v dvoulitru dvakrát a mám stejné zkušenosti jako Doktor.A měl jsi tam šestku ?
Ano, když si v 2.0TDI dám špunty do uší, zdá se mi taky tišší
Vyhral vubec nekdy nedo Golf V?????
Asi v pulce poradu zaznely slova ....lidi je to skoro rozhodnuto vyhrava BMW ale jen o 2body prohrava Skoda,,jinak receno ve firme skoda se ozval firemni hlasic ...Vsichni zamestnanci poslete sms na autoroku 2005.... ta bida
A nechapu jak mohou dat do vyberu auta jako Ochcavka,Bavorak,Golf,CitroenC4 a chudak modus(nejmensi)
přesně s tebou souhlasim, bylo to zmanipulovaný a to s těma SMS to byla kravina největší
náhodou je to celkm dobrý spôsob ako nahnať korunky mobilným operátorom,
alebo si naozaj myslite, ze SMS o niecom rozhodli?
vacsina z vas naustale nadava na skodovku a pritom vacsina jazdi na 10 rocnych autach, popripade na skodovke a budia dojem, akokeby mal kazdy jeden bmw.
Ja na nu nenadavam, ale cudujem sa, preco ju u nas tolko ludi kupuje.
To, že jezdím třeba na Moskviči ještě neznamená, že nevím nc o autech.
S dávkou ironie konstatuju, že jsem to nečekal. Tento výsledek byl zřejmý již od odby, kdy bylo oznámeno v jakém roce O2 bude uvedena na trh. Už jen samotný fakt, že pro ni hlasovalo 24000 lidí, tedy několika násobně víc lidí, než můýe O2 vlastnit, o něčem vypovídá. O úrovni ankety svědčí hlavně to, že přelomové auto Toyota Prisu se vůbec nedostala mezi posledních 5, co do výbavy je zajímavým vozem i C4. Ve všem se argumentuje, že pro čecha je nejdůležitější cena, tak proč mezi pěti nebyl Logan? U nás asi rozhoduje kufr. Hezký bylo když slečna Voláková řekla, že vítězství zůstalo doma a pro cenu přišel němec mluvící anglicky, no když jsme v tej unii, tak by bylo vítězství doma tak či onak.
S temi 24 000 lidmi, to bylo trosku jinak. Je videt, ze anglicky neumis a spolehnul jsi se na "perfektni" preklad pana Krejčíře On totiz ten sefko ze Skodovky dekoval predevsim 24 000 lidem co se podileli na vyvoji a vyrobe nove Octavie...
Soráč! Anglicky umim obstojně, ale já přepínal, ne na Superstar, ale na Galaxii běžel fotbal, fakt promiň.
Ano, jednak slečna Voláková byla opravdu nádherná (bez ironie) a prohlášení, že vítězství zůstalo doma, bylo jedinečné... Takže dankešén unt aufvídrzén. Jak jinak, natýrlich.
Souhlas, nechtěl jsem odbíhat od tématu hodnocením vzhledu slečny Volákové!
Premierem Gross, Eurokomisarem Spidla, Sefem CSA Tvrdik.... Autem roku Octavia. Fakt neni nad zemi, kde vyhravaji ti "nejlepsi".
nejlepsi v CR jsou ti rozumbradove na internetovych diskusich, co vedi vsechno lip... boze muj, ti kdyby sedeli na vsech dulezitych mistech od moto redakci az po vladu, to by se nam zilo fajn... akorat je hrozna skoda, ze jsou tak skromny a utloukaj svuj talent nekde u kompu na VSE nebo tak nejak...
Přesně tak.
český národ je stádo ovcí zmanipulovatelné politiky i PR agenturami...
A bude zde zase veselo, už se těším.
snad nie :)tento vysledok sa dal ocakavat. ked sme pri tom aj ked octaviu moc nemusim v tejto "konkurencii" to bolo viac menej jasne.novy golf neni nic extra, modus je taky divny. jedine co bolo co k comu je C4 a bmw. ale oktavia skratka musela vyhrat :)
Jak se pozná " nejlepší auto" ?
Viděli jste kdysi film Nejlepší člověk! Podle mě je to s tím autem stejné.
Kdo to necekal, at se ozve.
Moje poradi:
1) BMW 1
2) s dalekym odstupem O2
3-4) Renault Modus
3-4) VW Golf
5) Citroën C4
Tak trochu mimo téma, ale viděli jste ten nádherný výstřih na šatech, který měla Petra Voláková? Normálně zůstávám klidný, ale tentokrát to byl pořádný adrenalin Rozhodně větší, než očekávaná výhra Škody Octavia O2 (asi je to hold nadauto )
Jo, byla super. Mňam.
Tak to jsem rád, že po silnicích jezdí ještě dost lidí, co dobře vidí
No Petra se mi líbila vždycky, ale dneska teda byla úúúúúplně super - až jsem slintal
Pánové letos vyjede Octavia RS, takže už máme jasnýho vítěze i příštího ročníku - jen aby to zase uváděla Petra ať je na co koukat
1. C4O2bmw 1golfco bolo to posledne?
To že vyhraje O2 je jasný, ne proto, že by byla porota podplacená, ale proto, že to auto je prostě z těch jmenovaných nejlepší.
Obavam se, ze poradi bude nasledujici:1. O2,2. BMW,3. Golf,4. C45. Modus Vsadime se?
Tipuju O2 a na druhým místě BMW. Dál netuším ;)
prijmam sazku.Ja myslim ze poradi bude jine...Osobne tipuju:O2(blbej patriotismus jinak by ten vrak nemohl nikdy vyhrat), C4,BMW,Modus,Golf
Tak jsme prohrali oba, i kdyz ty asi min . Kazdopadne ochcavka vyhrala, coz nikoho asi neprekvapilo ...
nej design má C4nej praktičnost a možná i kvalitu oktavkanej jízdní požitek BMWAle jako celek mě nejvíc táhne Modus.
Jo jo, BMW1 je skopčáckej šmejd oproti Vochcáfke
Tak s tou kvalitou jsi me pobavil Prej nej kvalitu Octavka
Vycházel jsem z prestižní anglické studie J.D.Power, která studuje spolehlivost jednotlivých aut a v níž se škoda dostala na druhé místo mezi značkama hned za Lexus.
Pokud vim, JD Power meri spokojenost zakazniku. Takze to, ze zakaznici Skody jsou spokojeni, zavisi na ocekavani, jake pred jeji koupi meli. Proto se ty vysledky daji srovnavat jen do urcite miry mezi kategoriemi a v podstate vubec mezi kategoriemi. Napr. lze srovnavat Lexus a Mercedes, ale nelze srovnavat Punto a Avensis. Skoda totiz byla jeste pred par lety totalni levny sunt, takze jeji povest byla velmi spatna. Na zapade je to levne, prumerne a celkem dobre vybavene auto. Lidi, kteri si ji kupuji, nemaji prilis vysoke ocekavani, protoze za ty prachy nic moc necekaji, ovsem rozsahla vybava a rozumna cena je prijemne prekvapi. Takovy zakaznik Lexusu ocekava uplne neco jineho a nelze tedy hodnoceni srovnat (nebo jinak - myslis, ze by takovy zakaznik hodnotil Octavii stejne vysoko, jako svuj LS 430?).
Máš naprosto nespornou pravdu, nicméně já bych trochu doplnil, nebo spíš rozvinul to, cos napsal.Většina lidí, která si kupje auto očekává právě tolik, kolik do toho auta vloží. Pokud někdo vloží 800 000 do BMW, bude samozřejmě mět jiné nároky než člověk, který vrazí stejnou sumu do škodovky. Je to však věc konkrátní firmy, že se snaží své výrobky prodávat s honosným označním "prémiový", nebo něco podobnýho. V BMW 1 jsem seděl nemůžu se zbavit pocitu, že výrobní náklady byly s O2 naprosto srovnatelné. Ohledně toho, co zkoumá J.D. Power - na oficiálním webu píšou, že je zajímají dvě věci - kvalita a zákaznická spokojenost. Z toho nějak odvozuju, že konečná známka se bude skládat ze dvou složek. A kdyby byla kvalita nízká, ani obří spokojenost zákazníků by ji na druhé místo nevytáhla....
ad BMW 1 vs. O2: jsi si jisty, ze bys mel stejne pocity pri jizde? Jinak nejsem zadny velky priznivce BMW (spis naopak), takze tohle nema nema smysl dal resit.
Kazdopadne je jasne, ze kazda znacka si svuj image tvori sama a je jen na ni, jestli se ji to podari a jestli ten image bude opravdu takovy, jaky si naplanovala.
K tomu JDP - nikde jsem o kvalite nic nenasel, tady je cele stanovisko, ktere se objevi kdyz kliknes na hlavni strance na "auto" a pak na odkaz "Why should I trust JD Power ratings?". Takze to spis vypada, ze jsem mel pravdu ja - jde jen o pocity zakazniku:
What makes J.D. Power consumer ratings so different? Since 1968, J.D. Power and Associates has been conducting quality and customer satisfaction research based on survey responses from millions of consumers worldwide. We do not rely on "expert opinion." Our product and service rankings in no way reflect the opinions or preferences of the firm, and we do not review, judge or test products and services ourselves.
We represent the voice of the customer by translating survey responses into information that companies worldwide use to improve quality and customer satisfaction, as well as to help consumers make better decisions. J.D. Power and Associates has developed and maintains one of the largest, most comprehensive historical customer satisfaction databases in existence, which includes feedback on virtually all aspects of the shopping, buying, and product and service ownership experience.
hmmm, máš pravdu, tady o kvalitě nepadlo jediné slovo, ale na francouzké verzi o kvalitě psali...tak já nevím.....Nicméně máš pravdu. Já taky BMW moc nemusím.....
c4bmw1octaviamodusgolf
Na čelních místech bych viděl nějaké auto z trojice Octavia II, Golf V a C4, osobně favorizuji C4, ale to může být jen můj osobní názor.
Naopak za outsidera považuji Modus, BMW 1 také podle mě nevyhraje...
Já bych hlasovala pro novou Octavii, moc se mi líbí!
Holka Jedna moje kamarádka třeba říká, že trojkový bávo a octavia I jsou podobné k nerozeznání.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.