tiez sa pripajam ze by nebolo odveci robit nejake tie testy nakladakov, tahacov a autobusov. aj tam su zaujimave kusky a dobre spracovanie, technologie. myslim ze su modernejsie ako niektore osobne auta. takze trochu zmeny by nezaskodilo. hned by mali mozno aj autobusove spolocnosti a dopravcovia lepsi prehlad o modeloch co ponukaju.
Nechcete na autorevue začít testovat autobusy Karosa nebo SOR? ? Bylo by to docela zajímavé...
jj.. a nie len tieto znacky autobusov.. ale aj napr. neoplan, solaris.. atd.. a taktiez aj nejake nakladaky.. :D tahace.. ..abo ma niekto tip, kde na internete su taketo testy autobusov/nakladnych aut? ;)
píšete největší český výrobce autobusů, a kdo jsou ti další? tušil bych že by to mohla být škoda plzeň, která myslím dělá hlavně trolejáky ale ještě něco víc? rád bych informace
No Škoda Plzeň podle mě taky patří do irisbusu(anebo v ní má irisbus nějaký podíl), protože vyrábí modely Karosy jako trolejbus...
Irisbus tam žádný podíl nemá. Karosa vyrobí vůz a Škoda dodává agregát a střeva. Má to být úspěšná spolupráce s výhledem do budoucna.
Těch výrobců je více, kteří u nás dělají autobusy, každopádně i kdyby byl jeden, tak je zároveň největší český výrobce, nebo ne? Odpověď na Vaší otázku: Mezi další výrobce patří Ekobus nebo Tedom.
Co treba SOR Libchavy http://www.sor.cz/
SORy sem viděl jen u ČSAD Plzeň, kupuje to taky někdo jinej? :)
Trebas Havirov. Meli je tu na zkousku, zda se osvedci. Dle meho nazoru se neosvedcily vubec (vevnitr je to s temy schody jak prolizacka pro male decka), to vsak nebranilo CSAD Havirov koupit techto vehiklu hned nekolik v nejruznejsich variantach (tri i ctyrdverovych).
Tady na Rychnovsku jezdí autobusů SOR spousta a já jako pravidelný cestující jsem s nimi naprosto spokojený. Jsou to dvoudveřové linkové varianty. V jednom jsou vysoké sedačky jako v dálkových autobusech a myslím že to jsou nejlepší autobusové sedačky jaké jsem kdy viděl. Ani Karosa, ani Mercedesy, které tady taky jezdí nemají lepší. Ale jednu chybu SORka mají - když leje, tak do nich zatéká kolem bočních skel. Asi v Libchavách šetří na silikonu. Se schodama jsem si žádného problému nevšiml, bo možna že tu nejezdi urostli haviři do roboty
jojo karose to samozřejmně přeju, akorát bych chtěl upozornit, že již od roku 1999 patří karosa do skupiny irisbus,která byla založena společnostmi renault a iveco. Od roku 2003 je jediným vlastníkem irisbusu společnost iveco . . .
Je to přesně jak píšete, ovšem důležitý byl právě onen vstup Renaultu do Karosy v roce 93, jinak by další kroky jako ono sloučení do Irisbusu a dále přestup pod křídla Iveca nenastal.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.