Český výrobce autobusů Karosa zvyšuje prodeje i zisky

13 komentářů

yoggi
23. dubna • 13:39

tiez sa pripajam ze by nebolo odveci robit nejake tie testy nakladakov, tahacov a autobusov. aj tam su zaujimave kusky a dobre spracovanie, technologie. myslim ze su modernejsie ako niektore osobne auta. takze trochu zmeny by nezaskodilo. hned by mali mozno aj autobusove spolocnosti a dopravcovia lepsi prehlad o modeloch co ponukaju.

Jirka
22. dubna • 21:38

Nechcete na autorevue začít testovat autobusy Karosa nebo SOR? ? Bylo by to docela zajímavé...

brm
23. dubna • 9:09

jj.. a nie len tieto znacky autobusov.. ale aj napr. neoplan, solaris.. atd.. a taktiez aj nejake nakladaky.. :D tahace.. ..abo ma niekto tip, kde na internete su taketo testy autobusov/nakladnych aut? ;)

delph
22. dubna • 14:40

píšete největší český výrobce autobusů, a kdo jsou ti další? tušil bych že by to mohla být škoda plzeň, která myslím dělá hlavně trolejáky ale ještě něco víc? rád bych informace

Jirka
22. dubna • 21:37

No Škoda Plzeň podle mě taky patří do irisbusu(anebo v ní má irisbus nějaký podíl), protože vyrábí modely Karosy jako trolejbus...

Uku Lele
23. dubna • 19:59

Irisbus tam žádný podíl nemá. Karosa vyrobí vůz a Škoda dodává agregát a střeva. Má to být úspěšná spolupráce s výhledem do budoucna.

odbornik
22. dubna • 18:11

Těch výrobců je více, kteří u nás dělají autobusy, každopádně i kdyby byl jeden, tak je zároveň největší český výrobce, nebo ne?

Odpověď na Vaší otázku: Mezi další výrobce patří Ekobus nebo Tedom.

George_Couser
22. dubna • 15:13

Co treba SOR Libchavy
http://www.sor.cz/

petr
22. dubna • 19:05

SORy sem viděl jen u ČSAD Plzeň, kupuje to taky někdo jinej? :)

mino
22. dubna • 20:16

Trebas Havirov. Meli je tu na zkousku, zda se osvedci. Dle meho nazoru se neosvedcily vubec (vevnitr je to s temy schody jak prolizacka pro male decka), to vsak nebranilo CSAD Havirov koupit techto vehiklu hned nekolik v nejruznejsich variantach (tri i ctyrdverovych).

JirkaK
22. dubna • 20:32

Tady na Rychnovsku jezdí autobusů SOR spousta a já jako pravidelný cestující jsem s nimi naprosto spokojený. Jsou to dvoudveřové linkové varianty. V jednom jsou vysoké sedačky jako v dálkových autobusech a myslím že to jsou nejlepší autobusové sedačky jaké jsem kdy viděl. Ani Karosa, ani Mercedesy, které tady taky jezdí nemají lepší. Ale jednu chybu SORka mají - když leje, tak do nich zatéká kolem bočních skel. Asi v Libchavách šetří na silikonu. Se schodama jsem si žádného problému nevšiml, bo možna že tu nejezdi urostli haviři do roboty

tom
22. dubna • 10:51

jojo karose to samozřejmně přeju, akorát bych chtěl upozornit, že již od roku 1999 patří karosa do skupiny irisbus,která byla založena společnostmi renault a iveco. Od roku 2003 je jediným vlastníkem irisbusu společnost iveco . . .

Radek Ondrášík
22. dubna • 18:14

Je to přesně jak píšete, ovšem důležitý byl právě onen vstup Renaultu do Karosy v roce 93, jinak by další kroky jako ono sloučení do Irisbusu a dále přestup pod křídla Iveca nenastal.

Doporučujeme

Články odjinud