Český trh v září 2013: Nejprodávanější auta podle segmentů

48 komentářů

Stefan
5. listopadu • 9:55

To je niečo podobné ako že u nás na slovensku vedie stále a je najprodávanejším politikom
Fico tiež vdaka IQ ludí a reklamou na obalamutenie ludi,takže si nemusíme nič vyčítať
česi su už rovnako blbí ako slováci
B-]

Kevil
29. října • 12:20

Článek, kde není na první stránce přehledná tabulka prodejů aut dál nečtu. Reklama a jiné kraviny mě neotravují, AddBlock Plus a NoScript :-P

vladik
21. října • 10:47

Myslím že je to jasné proč se články takto rozepisují , že by klikací reklama? vicekrát načtená?
je to smutné, at žije addblock a další. Vrchol drzostí jsou ty vyskakovací reklamy...

bady
21. října • 12:44

jake reklamy? ;-)

Volvo S60
21. října • 9:32

Zase kecy o největším trhu s auty na světě! Napište raději že v Německu v září vypadla Octavie z Top 10! :-D

Volvo S60
21. října • 10:55

A nejen to, není ani v TOP 10 na celoevropském trhu!:-D

Saj
21. října • 13:10

Zajímavé, že škodovkář se do volva neopře ale volvista do škodovky ano. že by mindrák?:) chápu...

Volvo S60
21. října • 14:10

Volvo a Dacie na rozdíl od předpokladů vedení Auto Škoda na Evropském trhu rostou a přitom se ve všemožných reklamách, snad jen ne na vložky a tampony jako Škodovka nikomu nevnucují!:-D

Tom
21. října • 16:17

No nevím, ale zrovna v tom Německu jsem viděl víc reklam právě na volvo než škodovku. A je jasné ze vypadla z první desítky, když se půl roku nedodaval komik a krátká nabihala . Zrovna když se podívám na prodeje volva v roce, kdy byla nějaká odměna, tak to vždycky byla pěkná tragedie

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Volvo S60
21. října • 16:34

Pochopitelně Volvo není žádná konfekce jako VW nebo Škodovka! Každé vyrobené auto, aspoň doposud byl originál, výroba pouze na zakázku dle požadavku zákazníka, a od toho se odvíjela a čísla prodejů! Kolik lidí si mohlo nebo dnes může dovolit koupit auto začínající někde na 900 000,- nebo za nějakou Lídlovou cenou od 259 000,-!? Bohužel kvalita i ceny se dnes pohybují hodně nízko a tomu vypovídá stav že stále více Němců dnes jezdí v Dáciích! Ale bohužel se to netýká jen Němců a prodeje Dácií dosti výrazně rostou i na středoevropském trhu! A nebude možná ani dost dlouho trvat a Dacie se zařadí mezi Evropských TOP 10!?:-D

Tom
21. října • 18:48

Tohle bys mi mohl vysvetlit, v cem neni volvo konfekce? Nejak me nic nenapada. Pokud se budeme bavit o dobe pred 15 lety, pak budu souhlasit, ale kdyz vemu tak rok 2005 a novejsi, tak me nenapada nic, co by volvo melo navic oproti ostatnim...Ale musim te zklamat, pokud se nebudou prodavat skodovky a auta okolni provenience, lide v evrope nebudou mit ani na tu dacii a to vcetne tebe. Chte nechte je vse podrizeno tomu, ze vetsina populace primo ci neprimo dela pro automobilovy prumysl.

Volvo S60
21. října • 18:56

JJ máš pochopitelně pravdu! Mám Volvo S60 sice z roku 2009 něco kolem 1 500 000,- Kč bylo objednáno a koupeno zde a vím na 100% že v republice není druhé stejné!

Tom
21. října • 22:54

Ale to si stejně můžeš nakonfigurovat auto u většiny evropských automobilek. A taky je velká pravděpodobnost, ze nebude druhé takové, protože si objednat přesně to,co chci já.
Ale pokud vezmeš co je na krámě, tak to asi takové nebude a to ani u volva . Když jsem před rokem vybíral auto, tak mi u volva nabízelivýběr z mnoha skladovek, takže s tim objednáním každého vozů to nebude tak horké. Nic proti, ale ty skladovky byly dost chudoby. Nakonec jsem před vybral podobně jako jmenovec dole subaru jen v benzínu. Ale pořád nevidím, čím se dnes volvo odlišuje od tě konfekce.

Tom
21. října • 19:39

Vovo je normalni masovka..... sice ne pro kazdeho a ne uplne levna, ale je.
Tak z toho nedelejte rucne delane unikum. Na to jsou jine znacky.
P.S. Take jezdim Volvem 2009 od novoty a ze bych si prisel nejak exkluzivneji nez predtim v Passatu to fakt ne.

Volvo S60
21. října • 20:14

Potkal jsem se ve Španělsku se Švédem, který tam byl novým Superbem! Na otázku proč jako Švéd nepreferuje domácí značku a nemá Volvo odpověděl že Superb je levnější!

Antiautomat
22. října • 8:58

...ale ved je to absolutne jedno, rozdiel je jedine v tom, kto to auto zbastli dokopy a kde sa to zbastli dokopy, subdodavatelia su stale ti isti, stale je to nejaka lou-kost krajina kde namiesto jedneho nemca mozu zamestnat 10 miestnych. No a podla toho kde sa to zbastli dokopy, sa nalepi na dekel logo a urci sa vysledna cena. V tomto smere tych nemcov na daciach celkom dobre chapem, ta nalepka na dekli je jednoducho prilis draha. Z coho samozrejme iste znacky budu mat onedlho hlavu v smutku ale co uz, oj.bavali zakaznikov tak dlho az to prasklo. No a co sa tyka tej oktavky, tam je problem v nepodarenom dizajne zadnej casti, dalej motorova paleta neobsahuje benzinak strednej triedy (objem 1.6, ktory konzern zanedbal a doplati na to), diesel 1.6 nema co ponuknut (nech sa nik nehneva ale tento pohonny retazec vratane slabej prevodovky je proste tragedia a stara 1.9 TDi 81kW bola o hodne lepsia) no a nad tym je cena, ktora horeuvedenym nedostatkom zjavne neodpoveda.
Takze dat do poriadku dizajn a motory. Ak teda chcu drzat cenu.A volvo? Ta znacka zanikla ked sa skoncila vyroba 940/960 co bolo posledne volvo. To ostatne je jedna velka hanba.

Tom
21. října • 21:41

Na to nemusíš jezdit do Španělska, i tady v ČR se najde pár jedinců, kteří si místo Škodovky koupí třeba Hyundai protože je levnější... Dokonce znám Němce, který jezdí právě S60, protože byla levnější než vysněné BMW...

Volvo S60
21. října • 19:49

Ale musí uznat že za cenu jednoho Volva bys měl dva Passaty!

Volvo S60
21. října • 19:44

Tak to jsi měl zůstat u Passatu! :-D:-D:-D

Tom
21. října • 20:00

Mozna to bude tim, ze neberu auto jako nastavec penisu.
Kdyby tenkrat Subaru nabizelo 4x4 AT nafta tak jezdim Outbackem.
Tim ale nerikam ze nejsem s Volvem spokojene... Jsem a libi se mi.

Revan_21
21. října • 19:22

Jojo:D At žije "originál" volvo :D https://www.youtube.com/watch...

Volvo S60
21. října • 19:38

No a co máš proti? Pošli tam novou Octavii ať vidíme obě mince!:-D

Revan_21
21. října • 20:14

No promin:D Ale když předvádím "naprosto užasný" system, který sám zabrzí před překážkou... A v přítomnosti mnoha novinářu se to takhle nehorázně podála, tak není možný si z toho nedělat srandu :D

Volvo S60
21. října • 20:18

JJ máš pravdu, ale přesto bych si tam klidně sednul a to nejsem ani pojištěn!

james
21. října • 22:12

ty uz sa prosim zobud z rokov 80tych kedy bolo volvo top, dnes je uz ako vsetky ostatne znacky +- rovnake. nechapem tychto neprebudenych jedincov, ktori dokazu omielat naucene frazy z dob davno minulych

Revan_21
21. října • 20:25

Tak jasně:D je to Volvo:D To je jeden velkej airbag na kolech.

JiJi
21. října • 8:26

Dobrý den,
to neumíte napsat jeden souvislý článek?
Přehled, kolik se prodá aut podle kategorií, rozsekaný na 8 částí?
To už si snad opravdu děláte srandu!

Marek Lutonský
21. října • 16:21 • CZECH NEWS CENTER

Už jsem měl několikrát rozepsaný příspěvek do diskuze, kde jsem se snažil vysvětlovat, proč to takhle s kapitolami děláme a proč si myslíme, že to má smysl. Ale pokaždé jsem ho smazal, protože byste mi neuvěřili. Musel bych ukázat konkrétní čísla – jenže to jsou interní čísla.Zkusím to jinak. Velmi pozorně vnímáme vaše reakce. Pozorně sledujeme a analyzujeme, jak se čtou různé typy článků: nedělené do kapitol, s několika dlouhými kapitolami, s mnoha krátkými kapitolami. Díváme se na počty zobrazení, na počet proklikaných kapitol, na délku zobrazení. Tyto údaje analyzujeme téměř u každého takhle rozděleného článku.Věřili byste mi, že nám z těchto analýz opakovaně vychází, že většině návštěvníků AutoRevue tato forma článků vyhovuje? Já vím, nevěřili.Nechceme to přehánět, dokážu si představit, že toto rozdělení někomu může hodně vadit. Úplně se ale této formy článků nezbavíme, budou tady i dál.

Petr
21. října • 19:53

kdyz uz deleny clanek, tak by se hodilo dat vzdy tabulku treba prvnich peti aut v dane tride... i me to dost stve, takhle rozdelene.

Marek Lutonský
21. října • 19:54 • CZECH NEWS CENTER

To ano, tabulka by se hodila.

payah
21. října • 18:53

Dobrý den, když už to "musí" být rozdělené, proč to nerozdělit třeba jen na 3 stránky. A hlavně - v jednoduchosti je síla, proč ty údaje, které určitě původně byly v tabulkách, nedat do přehledných tabulek.
Dnes již jsem článek neproklikával, když jsem viděl, že je rozdělen na 8 stránek.... raději si počkám den, dva na konkurenci, která to bude mít na jedné straně a hlavně v tabulce.
Sorry, chodil jsem sem několikrát denně, za poslední týden jsem tu podruhé... nevím, jestli se Vám to vyplatí.Čest dobře rozdělené práci...

Marek Lutonský
21. října • 19:51 • CZECH NEWS CENTER

To je právě ta hrozně divná věc. U několika dlouhých kapitol dojde až do konce mnohem méně čtenářů, než když je kapitol třeba třikrát víc a jsou na délku třetinové. Fakt. Ať se na to dívám z pohledu libovolného měřitelného parametru, mnoho krátkých kapitol je pro lidi přijatelnější varianta než málo dlouhých.

vinco
21. října • 19:57

vstupne data su v poriadku, ale podla mna ste ich ZLE vyhodnotili ... to co tvrdite je nezmysel ...
v tomto pripade: ludom vy najviac vyhovoval JEDEN kratky clanok so 7-imi tabulkami po 10 najpredavanejsich aut ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek Lutonský
22. října • 9:38 • CZECH NEWS CENTER

To nevylučuji. Při posuzování ale musím brát v úvahu i naše zájmy – co potřebuje provozovatel webu. A hledat kompromis, který funguje.Když uvidíme, že na druhou kapitolu takto děleného článku klikne jen velmi málo lidí a na třetí už nikdo, rozhodně to takhle nebudeme dělat. K takovému chování návštěvníků mají ale bohužel blíž články „se slušnými, dlouhými kapitolami“.Zdá se mi, že když je na jedné stránce víc než dva tisíce znaků, návštěvníky to odradí a jdou pryč. Když mezi tím mají „nadechnutí“ v podobě další kapitoly, dokážou takový text snadněji strávit. Teď samozřejmě hodnotím celou masu čtenářů, ne individuální návštěvníky.

vinco
22. října • 18:30

" Při posuzování ale musím brát v úvahu i naše zájmy – co potřebuje provozovatel webu."tym je povedane vsetko ... provozovatel webu potrebuje kliky ... co najviac klikov ... kvoli cene reklamy ...
len neviem akym kompromisom je tento clanok ... ci v pripade ze by to bolo cisto na provozovateli webu, tak clanok by bol rozdeleny do 70-tich kapitol, kazda s jednym autom z poradia ? :-)ad "dlhe clanky" : boli to prave WEBY, ktore odnaucili ludi citat ... podla nejakeho vyskumu ludia uz nie su schopny citat dlhsie texty, pretoze sucasna doba ich naucila klikat .. vela klikat ... ponahlat sa, informacii je vela a nikto nevydrzi na stranke dlhsie ako pol minuty, lebo ma pocit ze inde mu cosi unika ... ale to je na dlhu debatu, mne sa ten trend nepaci

Marek Lutonský
24. října • 9:50 • CZECH NEWS CENTER

Právě že to není pouze na provozovateli webu, bez čtenářů to nejde. Kompromis je najít takovou formu, která vyhovuje čtenářům (nebo je alespoň neodradí) a současně maximalizuje parametry návštěvnosti. O to se snažíme.

vinco
25. října • 18:13

nikde som nepisal je to "je pouze na provozovateli webu" ... reagoval som na vase slova ze tento clanok je kompromis medzi zaujmami citatelov a provozovatela webu a zamyslel som sa nad tym ako by clanokl vyzeral keby nebol kompromisom, ale len podla zaujmov provozovatele webu ...
tento clanok nie je ziaden kompromis ale extrem

Toper
21. října • 18:13

Zajímalo by mne, jak jste poznali, že to lidem vyhovuje?Já tu žádnou anketu na toto téma neviděl.

Marek Lutonský
21. října • 19:54 • CZECH NEWS CENTER

Vycházím z toho, že lidé většinou nedělají to, co jim nevyhovuje. Potom je to už záležitost analýzy chování návštěvníků webu. Tím mohu porovnat všechny návštěvníky článků najednou, posoudit chování u různých variant, nevycházím jen z malé části těch, kteří hlasují v nějaké anketě.

Toper
22. října • 19:21

Možná to nevíte, ale většině lidí např. nevyhovuje chodit do práce. Chodí tam proto, že musí. A dalo by se pokračovat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek Lutonský
24. října • 9:51 • CZECH NEWS CENTER

Jestli vám ale něco nevyhovuje, a přesto to dál budete dělat/navštěvovat, pro provozovatele služby jste ve stejné kategorii jako ti spokojení.

Toper
24. října • 21:44

Ohrazuji se proti tomu, aby jste například mne, na základě Vašeho primitivního členení (pouze ano nebo ne), označoval za spokojeného. Všeho do času. Že to proklikám teď, neznamená spokojenost se současným stavem. Osobně spíš zvažuji, že čas strávený zbytečným klikáním na těchto stránkách, využiji na něco jiného, než matláním se v těchto zbytečně zprzněných článcích.

v mene globálnej analýzy
22. října • 12:05

odpoveď nato, čo obvykle dokazuje analýza existuje už desaťročia, v naspievanej forme:
http://www.youtube.com/watch...

Mirek
21. října • 16:24

A co takhle ke každému segmentu přehledná tabulka by nebyla, když už to tedy sekáte?

Mirek
21. října • 16:19

Kdyby jenom to, ale neumí udělat ani přehlednou tabulku alespoň deseti nejprodávanějších v každé kategorii. Asi chtějí odradit čtenáře.

M!
21. října • 8:47

Souhlas, to se fakt nedá číst, neustále klikat na další po asi 3 větách :-/

tom
21. října • 9:19

Taky vždy skončím na první stránce.... raději se obejdu bez informací než jim "naklikávat"
:-/

marcelo
21. října • 8:41

Ne, neumí a když to náhodou někdo uceleně vloží do diskuze, tak jeho příspěvek smažou, proto další strany nečtu.

Doporučujeme

Články odjinud