Volkswagen fabia je super prdítko,prebehla výmena u volkswagenu plejadu motorovpridali nejaké asistencné techniky/stop-start a iné/kedže aj konkukrencia dáva/štedrejsie/a za 12 000 eur máte prditko volkswagen fabia kombi so stop start manual klimou ev telefonom.. tod vse dost málo a priestor ostal vzadu ako u tzv stareje fabie a je uzka...dnes urcite by som si vybral iné auto a za tuto cenou na Slovensku máme aj napr Nissan Pulzar s rázvorom 2700mm a nie takéto PRDITKO!B-]
Ó vy si na tom Slovensku žijete. Máte dokonce Nissan Pulsar. Ach, jak vám závidím.
poznámka u ztráty PSA "žadný div" vypada velice nezaujatě a "profesionálně" od autorevue.Ono se není čemu divit, to je pravda. Tady v české republice by většině stačila fabia a byli by spokojeni. Nemyslím si, že by C4, C4 Piccaso,DS3,4,5, Peugeot 508,308 byla špatná auta a nemohla se rovnat s autama od VW. Tady to ale nikomu nevysvětlíš. Největší machr je ten co dojede jako všichni ostatní v golfu nebo stare octavce
Ono taky nazvat iX20 empévéčkem chce kus odvahy.
Čekáš snad objektivitu ve státě, který ještě před sto lety byl německy mluvícím územím Rakouska? I když jsou Češi strašní vlastenci, ve skutečnosti je většina z nás z části německá. A pak jsou tu lidi taky docela slušní pokrytci a ještě se nenaučili ocenit skutečné hodnoty pro sebe, ale musí především oslňovat své okolí.
Máte naprostou pravdu, v ixhcb20 nikoho oslňovat nebudu. Ale bude mne hřát vědomí chytřejšího.
V tomhle státě to lepší nebude,největší všimné přišlo do autorevue od VW a Fordu,tak redakce musí přizpůsobit článek a pravdu si hledej na jiných stránkách.
Výborně, vtipné a inteligentní reklamy Hyundai zabraly. :-D
Jak vtipné reklamy by asi používala škodovka v Koreii? Když chce někdo prorazit na nové trhy, kde jsou zabydleni silní soupeři, musí být VIDĚT a musí se o něm mluvit, vše ostatní je k ničemu.
Když chce někdo prorazit, tak by to mělo být něčím reálným. Ne kecama. To Kjundě jde...
Jak tak čtu tvůj příspěvek, tak ty reklamy jsou zjevně určené pro tebe.
Nemyslím, koncern má jinou marketingovou etiku. On i Hyundai má jiné reklamy po světě, u nás to dělá jeden hulvát.
marketing skodovky mi např. napověděl že do Fabky se vejde stádo ovcí..ja vím, je tomilé, kdyby to udělal hyundai, tak z toho bude ostuda..škůdka je prostě naše..ehm německá značka.
Sice nevím kolik lidí nakupuje podle reklamy,ale vím že u Fordu to jsou z 50% reexporty a taky vím,že Nošovice zrychlily na 330 000 aut za rok,tudíž zákazníkům už nemůžou více dodat,jsou na limitu. Nazvat v článku skvělý bronzový Ford je trochu mimo realitu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.