Český trh v prvním pololetí 2015: Top 10 modelů a pořadí značek

14 komentářů

Ivan
9. července • 9:03

Volkswagen fabia je super prdítko,prebehla výmena u volkswagenu plejadu motorov
pridali nejaké asistencné techniky/stop-start a iné/kedže aj konkukrencia dáva/štedrejsie/
a za 12 000 eur máte prditko volkswagen fabia kombi so stop start manual klimou ev telefonom.. tod vse dost málo a priestor ostal vzadu ako u tzv stareje fabie a je uzka...
dnes urcite by som si vybral iné auto a za tuto cenou na Slovensku máme aj napr Nissan Pulzar s rázvorom 2700mm a nie takéto PRDITKO!B-]

Švihák
9. července • 11:43

Ó vy si na tom Slovensku žijete. Máte dokonce Nissan Pulsar. Ach, jak vám závidím.

FANTOMAS
8. července • 11:51

poznámka u ztráty PSA "žadný div" vypada velice nezaujatě a "profesionálně" od autorevue.
Ono se není čemu divit, to je pravda. Tady v české republice by většině stačila fabia a byli by spokojeni. Nemyslím si, že by C4, C4 Piccaso,DS3,4,5, Peugeot 508,308 byla špatná auta a nemohla se rovnat s autama od VW. Tady to ale nikomu nevysvětlíš. Největší machr je ten co dojede jako všichni ostatní v golfu nebo stare octavce

Reichsfuehrer
8. července • 19:52

Ono taky nazvat iX20 empévéčkem chce kus odvahy.

mpolan
8. července • 16:41

Čekáš snad objektivitu ve státě, který ještě před sto lety byl německy mluvícím územím Rakouska? I když jsou Češi strašní vlastenci, ve skutečnosti je většina z nás z části německá. A pak jsou tu lidi taky docela slušní pokrytci a ještě se nenaučili ocenit skutečné hodnoty pro sebe, ale musí především oslňovat své okolí.

...
8. července • 18:03

Máte naprostou pravdu, v ixhcb20 nikoho oslňovat nebudu. Ale bude mne hřát vědomí chytřejšího.

Jindra
8. července • 12:09

V tomhle státě to lepší nebude,největší všimné přišlo do autorevue od VW a Fordu,tak redakce musí přizpůsobit článek a pravdu si hledej na jiných stránkách.

Švihák
8. července • 8:03

Výborně, vtipné a inteligentní reklamy Hyundai zabraly. :-D

k22
8. července • 13:18

Jak vtipné reklamy by asi používala škodovka v Koreii? Když chce někdo prorazit na nové trhy, kde jsou zabydleni silní soupeři, musí být VIDĚT a musí se o něm mluvit, vše ostatní je k ničemu.

rousini
8. července • 18:01

Když chce někdo prorazit, tak by to mělo být něčím reálným. Ne kecama. To Kjundě jde...

Mirek
8. července • 21:17

Jak tak čtu tvůj příspěvek, tak ty reklamy jsou zjevně určené pro tebe.

...
8. července • 18:00

Nemyslím, koncern má jinou marketingovou etiku. On i Hyundai má jiné reklamy po světě, u nás to dělá jeden hulvát.

k22
9. července • 13:32

marketing skodovky mi např. napověděl že do Fabky se vejde stádo ovcí..ja vím, je tomilé, kdyby to udělal hyundai, tak z toho bude ostuda..škůdka je prostě naše..ehm německá značka.

Jindra
8. července • 11:28

Sice nevím kolik lidí nakupuje podle reklamy,ale vím že u Fordu to jsou z 50% reexporty a taky vím,že Nošovice zrychlily na 330 000 aut za rok,tudíž zákazníkům už nemůžou více dodat,jsou na limitu. Nazvat v článku skvělý bronzový Ford je trochu mimo realitu.

Doporučujeme

Články odjinud