Český trh přijde o další skvělé MPV. Kia Carens končí bez náhrady

19 komentářů

bubulak
19. května • 21:52

Tak hlavně s 1.6 atmosférickým benzínem to díru do světa neudělá. Nafta 1.7 turbo je trošku lepší, ale na tahle auta s aerodynamikou cihly taky nic moc. A těch sedm míst je samozřejmě k smíchu, třetí řada je pro malý děti a nula kufr i u aut, co lížou na délku 5 metrů, takže u tohohle to je leda tak pro Igráčky.

Zdenda
19. května • 14:39

Preferuji pětimístné kombi se spolehlivou benzinovou atmosférou >2.0l. Na trhu bohužel vysoké krabice 2+2 s tříválcovým mixérem...

bubulak
19. května • 21:48

Furt je tu ještě Mazda 6 a kdyby vám stačil dvoulitr, tak ještě chvíli i Toyota Avensis.

M.
19. května • 22:22

Mazda 6 ani Avensis nejsou 5ti místné.

Petr
12. června • 20:43

a kolika mistne tyto vozy jsou? :-D dobry vtip nejaky dalsi by nebyl?

M.
18. května • 20:14

Tyhle fake-místová auta mě netrápí, ale pomalu potřebuji vybrat nástupce za Verso. Nechce sice praktickou, ale hnusnou krabici typu Berlingo a podobné klony (Citan apod.), navíc k Fr autům prostě nemám důvěru. Z plnotučných 5ti místných aut pak zbývá asi už jen Touran, který mi přijde dost předražený. Z fotek jsem přemýšlel o Kodiak, ale bohužel tohle auto spadá do kategorie lži-místo, prolhance z VW bych posadil na to prostřední místo vzadu a za trest bych ho vozil celý den.

bubulak
19. května • 21:53

S-max?

M.
19. května • 22:26

Použitelný S-MAX je 900tis a výše. Verso mě přišlo na 500tis.

Morgan
17. května • 8:57

Je to škoda. Jedno z nejlepších MPV a myslím si, že i nejlepší Kia. Asi zbydou u MPV jen výrobci z Evropy.

LOL
16. května • 19:40

Škoda, Carens byl prostorný, celkem pohledný a poctivě udělaný kus auta, ostatně počty těchto MPV, které člověk potkává, tomu dávají za pravdu, ačkoli KIA nikdy tomuto modelu nedělala velkou reklamu.
Nahrazovat MPV SUVčkem je nesmysl, konstrukce SUV nedovoluje rychlé, pohodlné a efektivní přesuny po dálnici, což je disciplína, ve které MPV dominuje. Typické SUV má podlahu posunutou výše, střecha je obvykle ve stejné výšce jako u MPV. Ve výsledku to znamená dvě negativní věci: menší vnitřní prostor a horší jízdní vlastnosti (vyšší těžiště).

bubulak
19. května • 21:53

Tak pořád je tu C-Max a S-Max ne? I když si je teda nechaj těžce zaplatit.

puk123
17. května • 7:55

Na prostor budou ještě osobní dodávky.

king014
17. května • 10:40

ale ten komfort bude chybět

GR8
16. května • 17:49

Vyborne pohledne auto. Bohuzel. Lide maji ze sebe v SUV lepsi pocit. Pro me peo Vas je SUV spatne ale pro drtivou vetsinu je to auto primo snove. U starsich rocniku to i chapu. Lepe se nastupuje. Ale u mladsich rocniku. Nmaji deri nevozi bagaz nemaji 4 psy alebpresto litaji v SUV. Samozrejme v chrochtaku protoze za benzin by platili o nejake procento vice. Jsem zvedavej na stav cca za 5 let, kdy budou tato nova auta se sazometama vyraglovany. Budeme dychat jeste vetsi bordel nez ted. Kazdopadne kazdeho vec.

řidič
16. května • 17:40

když slyším SUV a crossover, tak se mi chce blejt

znalec
16. května • 15:37

je to skoda.sam pouzivam MPV a je to velmi prakticke auto - a to nemam 5 deti.Vidim to tak, ze nahrada o cca tri roky uz nebude mozna, lebo sa skratka ziadne take auto nebude robit.Skoda aj Vengy, co je tiez super voz - napokon predaje sestry ix20 potvrdzuju, ze o MPV vozy je stale zaujem.Nahodit tam poriadny turbomotor a verim, ze zaujemcovia by sa nasli.Takto je to len slabunka atmosfera, alebo nafta - do mesta biedna volba

002
18. května • 10:21

Tiež som v tomto smere konzerva, C-max a teraz Zafira. Pohodlné nastupovanie, stále kompaktná veľkosť a skvele využitý priestor.

mikes
16. května • 22:05

Tohle neni ani pro 3 deti (pouze 2 isofixy vzadu), natoz 5. Motory nic moc, gumove rizeni, citlive na bocni vitr...

Miso
18. května • 19:26

To je hlupost. Carens ako jednao z mala mensich mpv ma vzadu 3 rovnocenne sedadla s isofixom (toto nema napriklad ani C-max / grand c-max), mame jedneho Carensa v rodine a je to super autos velmi prijemnymi vlastnostami.

Doporučujeme

Články odjinud